Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

poster dette på engelsk siden jeg også har postet dette på en del engelsk-språklige forum.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maybe i should write something on a paper and give to her or her female friend, a message like: "i know that i dont deserve you anymore. I should have contacted you when i had the chance The reason why i did not was because i did not feel ready"

Hvorfor være så overdramatisk?

Uansett høres det ut som om hun har type allerede hvis hun er gravid og greier.

Lenke til kommentar
Maybe i should write something on a paper and give to her or her female friend, a message like: "i know that i dont deserve you anymore. I should have contacted you when i had the chance The reason why i did not was because i did not feel ready"

Hvorfor være så overdramatisk?

Uansett høres det ut som om hun har type allerede hvis hun er gravid og greier.

hun er ikke gravid, jeg skriver at jeg tror hun vil bli det i nær fremtid fordi hun er så pen!!

Lenke til kommentar

Du kan bare like pene jenter? Traff du den nevnte jenta utenfor klesforretningen noen gang?

Prøv å se det som ligger under overflaten. Så kanskje du oppdager noe fint som ellers ville passert deg ubemerket.

"Pene jenter har mange elskere, men få friere".

Det at jenta er pen betyr ikke nødvendigvis at hun blir gravid med det første.

Lenke til kommentar

Du går inn i dette med feil innstilling. Du tenker at du "må få en pen kjæreste, NÅ," noe som er helt galt fokus. Du vet ikke engang hva klesbutikkjenta heter før du vurderer å velte ut med følelsene dine.

Du må rydde opp i resten av livet ditt før du kan begynne å tenke på å få kjæreste. Hvis du ikke gjør det, vil du i beste fall etter utallige forsøk få et overflatisk forhold som er på kollisjonskurs helt fra begynnelsen av.

Det høres ut som om hele kjærestegreia er et symptom på et annet problem som du prøver å kompensere for, med tanke på ensomhet, vanskelig oppvekst(?) og tidligere religiøs aktivitet. Kan det være riktig? Levde du under streng religiøs disiplin som Jehovas vitne? Strever du med identitetsspørsmål?

Du har rett i at jeg ikke kan nekte deg å falle for pene jenter, men det er nok ikke det samme som å omvende homofile. Hva som tilfaller noen som pent, er helt subjektivt. Det vil si at også de jentene du ser som stygge, kan være pene for andre, og vice versa. Du må endre kvinnesynet og innstillingen din.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du går inn i dette med feil innstilling. Du tenker at du "må få en pen kjæreste, NÅ," noe som er helt galt fokus. Du vet ikke engang hva klesbutikkjenta heter før du vurderer å velte ut med følelsene dine.

Du må rydde opp i resten av livet ditt før du kan begynne å tenke på å få kjæreste. Hvis du ikke gjør det, vil du i beste fall etter utallige forsøk få et overflatisk forhold som er på kollisjonskurs helt fra begynnelsen av.

Det høres ut som om hele kjærestegreia er et symptom på et annet problem som du prøver å kompensere for, med tanke på ensomhet, vanskelig oppvekst(?) og tidligere religiøs aktivitet. Kan det være riktig? Levde du under streng religiøs disiplin som Jehovas vitne? Strever du med identitetsspørsmål?

Du har rett i at jeg ikke kan nekte deg å falle for pene jenter, men det er nok ikke det samme som å omvende homofile. Hva som tilfaller noen som pent, er helt subjektivt. Det vil si at også de jentene du ser som stygge, kan være pene for andre, og vice versa. Du må endre kvinnesynet og innstillingen din.

. Endret av anonymperson
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...