stamfar Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 går vifta på elitegroup green 551 kontinuerlig? det er bare dette jeg vil ha avklart.. dette står på dinside, men kan noen bekrefte/avkrefte dette? og hvis det, ,er det plagsomt? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Nei, den starter under krevende oppgaver som spill, og heller ikke da med en gang. Er fornøyd med lydnivået jeg, men nå er ikke jeg kjent med så veldig mange andre bærbare til å kunne være helt nøytral. Lenke til kommentar
stamfar Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 ok jeg ringte multicom å spurte. de sa: ja det gjør den.. det må jeg nesten tro på.. men det er mulig den går på så lavt turtall til vanlig at du ikke hører den- og derfor tror den ikke er der.. det kan ikke være veldig plagsomt iallefall.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er godt mulig. Vurderte å nevne det selv, men aner faktisk ikke hvordan den fungerer inni der så Er ikke plagsom nei! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Men hvorfor går den hele tiden?? Trodde det var "hele" poenget med centrino at en "slapp" viftestøy (bruker jo også mye strøm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå