xPoperz Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hei Jeg har glemt passordet til ruteren min(ZyXEL P-2602HWT-F3), er det mulig å restarte den elns. for å finne passordet? Hvis det er mulig, venligst forklar hvordan. Endret 18. januar 2012 av xPoperz Lenke til kommentar
code Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Passordet for å komme deg inn på ruteren, eller passordet for å koble deg til internet? Lenke til kommentar
xPoperz Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Passordet for å komme deg inn på ruteren, eller passordet for å koble deg til internet? Rutern Lenke til kommentar
code Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ruteren kommer med et standard passord, så vis du ikke har endret dette skal det være ganske lett å finne på internet, ved å søke opp navnet på ruteren din. Ellers kan du alltids ringe din internet leverandør, så skal dem ha informasjonen tilgjengelig. Muligheter for at passordet blir tilbake stilt under reset, men dette vil jo da selvfølgelig kun hjelpe om du har endret det orginale passordet. Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg tror standard passordet er "1234" på de fleste ZyXEL-rutere. Hvis dette passordet ikke fungerer, kan du prøve å resette ruteren. Da må du holde inne "reset"-knappen i 10-20 sekunder eller noe sånt, prøv deg fram Endret 18. januar 2012 av Snurrefille Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Passordet er trolig det samme som på mailkontoen til online.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå