Burnski Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=g3Fmfe73ruA -_- Noen ganger mister jeg bare alt mot på menneskehetens vegne. Hva synes dere? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Uhm....hvorfor mister du motet?? Er det noe galt med videoen? Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Uhm....hvorfor mister du motet?? Er det noe galt med videoen? Mener du for alvor at du klarer å se gjennom den uten å bli litt flau? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Flau?? Det var da en catchy låt det der. Vi er ikke så godt vant her inne serru. :!: Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Flau?? Det var da en catchy låt det der. Vi er ikke så godt vant her inne serru. :!: Mister motet Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du er nok bare bortskjemt. Fin låt det der. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Du er nok bare bortskjemt. Fin låt det der. Hvordan er jeg bortskjemt? Her er forklaringen på at jeg blir flau over videoen, på deres vegne: De kaller seg opprørere, mens det sannsyneligvis ikke finnes den lærer i Norge som ikke vil skrytt dem opp i skyende, den politiker som ikke vil sagt at "sånne vil vi ha med på å styre" og så videre. De eneste som virkelig misliker slike folk, er dem de mener å representere, ungdom. I alle fall er det min oppfatning. Det virker som de tror de er revolusjonære, men venstreopprøret kom jo for førti år siden og hadde sin påvirkning. -_- Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Absolutt ikke det verste jeg har hørt av rap. De har et budskap og de har fått det sånn passelig frem. Man ser jo at det ikke er en polert Hollywood produksjon, men jeg synes klippingen er veldig bra med tanke på at det er et lav budsjett prosjekt. Det med alle de klistremerkene var kreativt. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du er nok bare bortskjemt. Fin låt det der. Hvordan er jeg bortskjemt? Her er forklaringen på at jeg blir flau over videoen, på deres vegne: De kaller seg opprørere, mens det sannsyneligvis ikke finnes den lærer i Norge som ikke vil skrytt dem opp i skyende, den politiker som ikke vil sagt at "sånne vil vi ha med på å styre" og så videre. De eneste som virkelig misliker slike folk, er dem de mener å representere, ungdom. I alle fall er det min oppfatning. Det virker som de tror de er revolusjonære, men venstreopprøret kom jo for førti år siden og hadde sin påvirkning. -_- Er du en skrulling?? Det er en musikkvideo, ikke et politisk manifest. Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) haaaaank og maari De sier jo at de ikke er rapartister, men rapaktivister. Så det er vel dems manifest. Digger foresten at mari har brunkrem i trynet, det passa imaget hennes. Det virker som de tror de er revolusjonære, men venstreopprøret kom jo for førti år siden og hadde sin påvirkning. -_- Haha, ja, blandt annet på GatasP. Høres ut som en av dems sanger. Endret 18. januar 2012 av hvafaen Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Absolutt ikke det verste jeg har hørt av rap. De har et budskap og de har fått det sånn passelig frem. Man ser jo at det ikke er en polert Hollywood produksjon, men jeg synes klippingen er veldig bra med tanke på at det er et lav budsjett prosjekt. Det med alle de klistremerkene var kreativt. ord delings feil. Velkommen til Norge Du snakker bra norsk, men husk at man ikke deler opp ord på norsk, slik man gjør på engelsk. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Takk for tilbakemeldingen. Tydeligvis noe jeg må jobbe litt med. Har du funnet ut hvorfor du blir påvirket negativt av andres kreative og kunstneriske utfoldelse, når det ikke passer sammen med dine interesser? Janteloven som våkner igjen? Jeg synes vi bør være glad for at det er noen som tørr å gjøre slike ting. Ingen som gjør noe perfekt første gangen, og vi andre kan jo bare hoppe over videoen om den ikke faller i smak. Endret 18. januar 2012 av valentino 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kul låt, vet ikke om teksten var ironisk eller ei. Men fengende og bra rap til å være norsk, absolutt en gruppe man burde følge mer med. Så takk for tipset, trådstarter. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Kul låt, vet ikke om teksten var ironisk eller ei. Men fengende og bra rap til å være norsk, absolutt en gruppe man burde følge mer med. Så takk for tipset, trådstarter. Glad du fant noe du likte, da var i alle fall ikke tråden helt uten mening. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes selutnevnte revolusjonære talsmenn for arbeiderklassen er fryktelig pinlig, men for all del, rapen i seg selv var ikke så værst. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes selutnevnte revolusjonære talsmenn for arbeiderklassen er fryktelig pinlig, men for all del, rapen i seg selv var ikke så værst. Jeg synes nå det er rimelig tilbakestående å la koruset være deres eget navn Spesielt når en av dem heter noe så snodig som Hank. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvilke rap-artister nevner ikke sine egne navn 40 ganger i hver sang de første par årene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå