Gå til innhold

Hva er illuminati?|

Anbefalte innlegg

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Eksplosiver brenner eller smelter ikke stålbjelker; de kutter dem i stykker og eksplosjonen blåser alt utover i en sfære med enorm hastighet. Om det ikke finnes gode forklaringer på enkelte observerte fenomener i ruinene av WTC, så er det likevel klart at en kontrollert nedrivning overhodet ikke passer til de observerte fakta.

Les mer på skepsis.no

http://skepsis.no/?p=543#hvorfor

Det eneste som etter newtons lover om gravitasjon passer er nettopp kontrollert nedrivning. Hvordan falt tårnene i frifall da? Hadde de ingen motstand på veien ned? Selv om jeg ikke har troen på at det var den amerikanske regjeringen som gjorde dette, så er det ingen tvil om at flyene ikke styrtet tårnene. Det er rett og slett umulig om ikke flyet var fylt med noe som eter stålbjelker på strategiske posisjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De eldste vil narre alle «hedningefolk», som de kaller «goyim», til å gjøre som de vil

Det er riktig, Og det har de klart med glans. De jødene som står bak dette, ler godt av de dumme goyim som tror blindt på alt det de sier, og som lar seg villig lede til slakterbenken.

Fyfader dette gidder jeg ikke... Du er så langt vekk i din egen verden at jeg ikke ser et lite håp for deg en gang.. Du er så livsfjern at jeg gir opp.. Det er nyttesløst å snakke med folk som klarer å spy ut noe så idiotisk etter det jeg har forklart nå..

Hvorfor reagerer du slik ? Dette er jo bare sannheten.

Jo var litt sliten i går natt, og da jeg hørte noe så !!!!! Hinsides alt som heter fornuft, så klarte jeg ikke, i hjelpesløshetens navn, uttrykke meg noe annerledes... Er det virkelig MULIG? Spurte jeg meg selv...

Nei dette er ikke sannheten. Dette er en gammel løgn, en forfalskning laget av Nazistene. Dette er kjent, og når jeg forteller deg om det, så klarer du likevel å lire det ut av deg dette du her påstår...

Jødene har lurt oss alle i flere tiår, og de ler av oss.

Jaja.. Selvsagt... Holocaust-fornektelse... Alt det gale i verden er jødenes feil.. Selvsagt... Jeg må bare riste på hodet... Er det virkelig mulig??? Jeg er 110% sikker på at flere andre her inne deler min fortvilelse over hva man kan lese i denne tråden...

En fortvilelse over at man ikke strekker helt til... Men likevel klarer man ikke dy seg med å kommentere dette, for å se hvor langt KTeren er villig til å gå i sine merkelige konspirasjonsteorier...

Det ville du også ha gjort om du hadde klart å lure så mange så lenge til å gi deg det meste de har av verdier, til å sloss og føre kriger for deg, og til å være redde for å kritisere deg, og i mange tilfeller også tilbe deg.

Problemet er vel at jødene ikke på noen måte har gjort dette...

Og jødene og deres lakeier fører folket til "slaktebenken" Fordi de har skapt bla FN som folket stoler på og tror er for å gjøre livet bedre for oss alle.

Jeg var ikke klar over at jeg snakket med en nynazist, men nå er jeg altså det...

Det folk ikke vet er at FN har skapt mange sultkatastrofer, kriger og elendighet, og det gjør de ennå.

Ja, det er jødene som står bak alle sultkatastrofene her i verden... Du har vel ikke vurdert å snakke med en psykolog eller noe sånt? Kan være farlig med slike bissarre vrangforestillinger vet du....

FN har også et program for å drepe inntil 90 prosent av jordens befolkning.

Nei.

Alt dette skjer bla i regi av jødene, fordi de tror de er "Guds utvalgte folk" og mener at de skal herske over verden.

Nei.

I følge jødenes "hellige" bok, den babylonske talmud, så er bare jødene mennesker, vi andre er dyr i menneskeskikkelse, skapt slik for å være slaver for jødene.

Jødenes hellige bok er det vi kaller Det Gamle testamentet...

Resten av det du sier er et produkt av en gal manns tanker...

Vi er goyim(kveg) som kan slaktes etter behov, og det vil de også gjøre fordi de har ikke bruk for oss alle.

Håpløst altså... Men du burde oppsøke proffesjonell hjelp! =)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Eksplosiver brenner eller smelter ikke stålbjelker; de kutter dem i stykker og eksplosjonen blåser alt utover i en sfære med enorm hastighet. Om det ikke finnes gode forklaringer på enkelte observerte fenomener i ruinene av WTC, så er det likevel klart at en kontrollert nedrivning overhodet ikke passer til de observerte fakta.

Les mer på skepsis.no

Det eneste som etter newtons lover om gravitasjon passer er nettopp kontrollert nedrivning. Hvordan falt tårnene i frifall da? Hadde de ingen motstand på veien ned? Selv om jeg ikke har troen på at det var den amerikanske regjeringen som gjorde dette, så er det ingen tvil om at flyene ikke styrtet tårnene. Det er rett og slett umulig om ikke flyet var fylt med noe som eter stålbjelker på strategiske posisjoner.

Det står jo forklart på den siden jeg henviste til jo.. Og innlysende er det jo også!! Det forstår jo hvem som helst!!

Her er et veldig kort sammendrag:

Begge tårnene ble truffet av fly av typen Boeing 767-200ER. WTC 1 (nord) ble truffet av AA Flight 11, som veide nesten 129 tonn, med en hastighet på over 700 km/t, ved 96 etg, og raste gjennom etasjene 93 til 99. WTC 2 (sør) ble truffet av UA Flight 175, som holdt en hastighet på 870 km/t, ved 81 etg. Dette siste flyet hellet 38 grader mot venstre, noe som ga et litt annet skademønster enn for flight 11; etasjene 77 til 85 ble direkte truffet. I begge tårnene var det tilfelle at den enorme kraften i kollisjonen rev over en rekke søyler og støttekonstruksjoner, og slo av brannisolasjonen på mye av den bærende stålkonstruksjonen.

Flyene hadde henholdsvis omkring 38,000 liter og omkring 34,000 liter flybensin ombord. Mindre enn 15 prosent av flybensinen brente opp i ‘tåken’ av pulverisert flybensin på innsiden av tårnene som eksploderte umiddelbart. Mellom 10 og 25 prosent brente opp i den synlige ildkulen utenfor tårnene. Mer enn halvparten av flybensinen var altså ubrent og ble spredd omkring inni bygningene. Bensinen ville finne kanaler og andre åpninger for å strømme ned i etasjene under, spesielt gjennom heissjaktene. Vitneutsagn bekrefter at det umiddelbart oppsto eksplosive branner i foajeen og kjelleren. Etter hvert som flybensinen kom i kontakt med elektriske apparater og andre brannkilder oppsto det mange sekundære branner rundt omkring i tårnene. Siden dette var kontorer, fantes det store mengder papir, møbler, tepper, kontormaskiner, plast og så videre som kunne holde brannene gående lenge etter at flybensinen hadde brent opp. Mens vanlige branner oppstår på ett sted og sprer seg, førte dette til at det i tvillingtårnene oppsto branner på svært mange steder over store deler av bygget samtidig, og disse brannene flyttet seg rundt på jakt etter noe brennbart å fortære.

Tvillingtårnene, som åpnet i 1970, var forskjellig fra tidligere høyhus, som hadde vært basert på massive stål- og betongskjelett. Tårnene var bygget som et rør, med en kjerne, med trapper, heiser og toaletter, hvor kraftige betong- og stålsøyler bar mesteparten av vekten, men delte denne med et ytre skall av 14 tommers kvadratiske søyler. Dette ga mer plass for kontorer enn tidligere, mer massive, skyskrapere, som Empire State Building. Flyene gjorde alvorlig skade på mange av de bærende søylene i kjernen av bygget. NIST estimerer at i WTC 1 ble 6 “core columns” ødelagt og 3 alvorlig skadet. 43 av 47 core columns hadde brannisolasjonen strippet bort. For WTC 2 er estimatet at 10 core columns ble ødelagt og 1 hardt skadet, mens brannisolasjon ble strippet 39 av totalt 47 core columns.

Skadene på søylene reduserte redundans til et minimum. Men etter flyenes ødeleggelser sto tårnene ennå. Brannene begynte nå å virke på de bærende konstruksjonene i bygget. Det er anslått at temperaturen i brannene oppnådde omkring 1000 grader C.

Konspirasjonsteoretikere har gjort mye ut av at det krever omkring 1510 grader C for å smelte stål. Men alt ved 400 grader begynner stål å miste noe av sin bæreevne, ved 600 grader er denne halvert, og ved 980 grader er bare 10 prosent av bæreevnen igjen. Med mye av spray-on brannisolasjonen slått bort av flyenes kollisjon, begynte stålet i gulvene å gi etter. På bilder av tårnene i de siste minuttene kan du tydelig se at de ytre søylene blir dradd inn i tårnet av de sigende gulvene. På ett punkt ga de ytre søylene etter, og den indre kjernen, som også var redusert av branner og flyenes ødeleggelser, kunne ikke lenger kompensere. Den enorme massen raste ned på den svekkede konstruksjonen under, som umiddelbart ga etter. Med økende masse og fart, var det ingenting som kunne hindre en total kollaps av tårnene.

Det er ikke helt presist å si som Røyrvik at bygningene falt rett ned i sine egne “fotspor.” Store blokker falt ned på omkringliggende bygg, og resulterte i totalskade på mange av dem. Her er en
(pdf) som viser den omfattende skaden på en rekke bygninger rundt tvillingtårnene.

Endret av turbonello
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jødenes hellige bok er det vi kaller Det Gamle testamentet...

Resten av det du sier er et produkt av en gal manns tanker...

Nei, jødenes såkalte hellige bok er ikke GT det er talmud, på dette området har de også klart å lure mange.

Gå inn på sidene til det jødiske trossammfunn i Norge, der kan du lese at når jødene sier de studerer Bibelen så er det i virkeligheten talmud de studerer.

GT og moseloven bruker de bare for å rettferdiggjøre sin egen perverse lære i talmud.

Det andre sprøytet du skriver, gidder jeg ikke å kommentere, annet enn at det er en studie i hvilke anstrengelser og krumspring de hjernevaskede gjør for å lure seg selv og fortsette å fornekte sannheten, samt pesonangrep og latterliggjøring og nedvurdering av andre, og et forvokst ego og en overdreven tro på egen fortreffelighet og overlegenhet.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva så? HVA SÅ?!?

En liten gruppe mennesker har gigantisk innflytelse over verdien på våre penger og på kunnskapen vi bygger vårt verdenssyn på! "Hva så?"

Oppfordrer alle samaritanene der ute, til å bruke tida si mer konstruktivt enn på et engasjement i denne tråden her.

Lenke til kommentar

Baltazar, ikke vits engang, vi får nå bare vente og se, ikke kom og be om unnskyldning engang når dere ser hva som skjer, har møtt på lignende folk på en anna forum (Fotballforum) ikke smarteste folkene på denne jord akkurat.

Det gjaldt ikke akkurat det her dere snakker om nå, men det var samme type folk, jeg ble sett på som ett troll, selvom jeg var den eneste som kom med ordentlig fakta, en av dem presterte og si at jeg tar feil, selvom jeg klarte og gi han en link hvor sannheten står, og han klarte ikke og gi noe som helst link som sier at jeg hadde feil, og gjett hva, alle var imot meg, hele saue gjengen mot meg, når dem så at jeg holdt på og knuse dem, så avsluttet dem bare hele tråden, og jeg fikk en advarsel, til og med, hvis det er interrresant så gjaldt det seksualitet, noe som tydeligvis er ett vanskelig tema for fotball freaks.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Baltazar, ikke vits engang, vi får nå bare vente og se, ikke kom og be om unnskyldning engang når dere ser hva som skjer, har møtt på lignende folk på en anna forum (Fotballforum) ikke smarteste folkene på denne jord akkurat.

Det gjaldt ikke akkurat det her dere snakker om nå, men det var samme type folk, jeg ble sett på som ett troll, selvom jeg var den eneste som kom med ordentlig fakta, en av dem presterte og si at jeg tar feil, selvom jeg klarte og gi han en link hvor sannheten står, og han klarte ikke og gi noe som helst link som sier at jeg hadde feil, og gjett hva, alle var imot meg, hele saue gjengen mot meg, når dem så at jeg holdt på og knuse dem, så avsluttet dem bare hele tråden, og jeg fikk en advarsel, til og med, hvis det er interrresant så gjaldt det seksualitet, noe som tydeligvis er ett vanskelig tema for fotball freaks.

Dette her er nynazister... Umulig å banke vett i skallen dems...

De lider av så store vrangforestillinger og mater disse daglig ved å sluke alt de kommer over av konspirasjonsteorier og holocaust-benektelse at hjernene deres ikke inneholder annen informasjon. Og når noen en gang innimellom kommer med noe informasjon som egentlig burde ha vært nok til å få innholdet i hodene deres til å kolapse på samme måte som World Trade Center, så skjer det ingenting... Hjernene deres blokererer og filtrerer ut all fornuft som en slags forsvarsmekanisme som holder vrangforestillingene vedlike... Alt man sier og kommer med av FAKTA, det går inn i øret, går igjennom filteret, unngår å komme i kontakt med den logiske sansen, før den kommer ut det andre øret.

Det hele er et umulig opplegg... Det går ikke an å snakke slike mennesker til fornuft... Noen ganger får jeg på følelsen av at de er internett-boter som er laget og programert av Alex Jones og de andre konspi-hodene der ute, for å lokke de mer enfoldige av oss til å kjøpe deres produkter (T-Shorter dekorert med usakeligheter og usmakeligheter) og bli anti-fornuftige mennesker...

Så alt du eller jeg eller andre sier, vil prelle av som vann på gåsa...

Endret av turbonello
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehm, ja, :!:

Holocaust ja, den kan jo diskuteres :grin2:

Ja noen får seg faktisk til å mene det kan diskuteres. Andre tar til seg hva som kalles historiske fakta. Andre igjen mener dette er "hjernevask" for å gi jøder sympati.

Vel jeg kjenner min morfar godt nok til å vite at det han gjorde i etterkant av krigen i en konsentrasjonsleir ikke var "hjernevask".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Holocaust hendte, men historien blir som kjent skrevet av vinnerne og er neppe 100% korrekt. Jeg har ikke satt meg inn i holocaust spesielt, men man bør på generell basis ha det i bakhodet. Man trenger ikke gå til historien heller, forresten. Bl.a avslørte Wikileaks hvordan NATO løy om antallet drepte sivile i Afghanistan.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja.

Les mer på skepsis.no

Det står jo forklart på den siden jeg henviste til jo.. Og innlysende er det jo også!! Det forstår jo hvem som helst!!

Begge tårnene ble truffet av fly av typen Boeing 767-200ER. WTC 1 (nord) ble truffet av AA Flight 11, som veide nesten 129 tonn, med en hastighet på over 700 km/t, ved 96 etg, og raste gjennom etasjene 93 til 99. WTC 2 (sør) ble truffet av UA Flight 175, som holdt en hastighet på 870 km/t, ved 81 etg. Dette siste flyet hellet 38 grader mot venstre, noe som ga et litt annet skademønster enn for flight 11; etasjene 77 til 85 ble direkte truffet. I begge tårnene var det tilfelle at den enorme kraften i kollisjonen rev over en rekke søyler og støttekonstruksjoner, og slo av brannisolasjonen på mye av den bærende stålkonstruksjonen.

Flyene hadde henholdsvis omkring 38,000 liter og omkring 34,000 liter flybensin ombord. Mindre enn 15 prosent av flybensinen brente opp i ‘tåken’ av pulverisert flybensin på innsiden av tårnene som eksploderte umiddelbart. Mellom 10 og 25 prosent brente opp i den synlige ildkulen utenfor tårnene. Mer enn halvparten av flybensinen var altså ubrent og ble spredd omkring inni bygningene. Bensinen ville finne kanaler og andre åpninger for å strømme ned i etasjene under, spesielt gjennom heissjaktene. Vitneutsagn bekrefter at det umiddelbart oppsto eksplosive branner i foajeen og kjelleren. Etter hvert som flybensinen kom i kontakt med elektriske apparater og andre brannkilder oppsto det mange sekundære branner rundt omkring i tårnene. Siden dette var kontorer, fantes det store mengder papir, møbler, tepper, kontormaskiner, plast og så videre som kunne holde brannene gående lenge etter at flybensinen hadde brent opp. Mens vanlige branner oppstår på ett sted og sprer seg, førte dette til at det i tvillingtårnene oppsto branner på svært mange steder over store deler av bygget samtidig, og disse brannene flyttet seg rundt på jakt etter noe brennbart å fortære.

Tvillingtårnene, som åpnet i 1970, var forskjellig fra tidligere høyhus, som hadde vært basert på massive stål- og betongskjelett. Tårnene var bygget som et rør, med en kjerne, med trapper, heiser og toaletter, hvor kraftige betong- og stålsøyler bar mesteparten av vekten, men delte denne med et ytre skall av 14 tommers kvadratiske søyler. Dette ga mer plass for kontorer enn tidligere, mer massive, skyskrapere, som Empire State Building. Flyene gjorde alvorlig skade på mange av de bærende søylene i kjernen av bygget. NIST estimerer at i WTC 1 ble 6 “core columns” ødelagt og 3 alvorlig skadet. 43 av 47 core columns hadde brannisolasjonen strippet bort. For WTC 2 er estimatet at 10 core columns ble ødelagt og 1 hardt skadet, mens brannisolasjon ble strippet 39 av totalt 47 core columns.

Skadene på søylene reduserte redundans til et minimum. Men etter flyenes ødeleggelser sto tårnene ennå. Brannene begynte nå å virke på de bærende konstruksjonene i bygget. Det er anslått at temperaturen i brannene oppnådde omkring 1000 grader C.

Konspirasjonsteoretikere har gjort mye ut av at det krever omkring 1510 grader C for å smelte stål. Men alt ved 400 grader begynner stål å miste noe av sin bæreevne, ved 600 grader er denne halvert, og ved 980 grader er bare 10 prosent av bæreevnen igjen. Med mye av spray-on brannisolasjonen slått bort av flyenes kollisjon, begynte stålet i gulvene å gi etter. På bilder av tårnene i de siste minuttene kan du tydelig se at de ytre søylene blir dradd inn i tårnet av de sigende gulvene. På ett punkt ga de ytre søylene etter, og den indre kjernen, som også var redusert av branner og flyenes ødeleggelser, kunne ikke lenger kompensere. Den enorme massen raste ned på den svekkede konstruksjonen under, som umiddelbart ga etter. Med økende masse og fart, var det ingenting som kunne hindre en total kollaps av tårnene.

Det er ikke helt presist å si som Røyrvik at bygningene falt rett ned i sine egne “fotspor.” Store blokker falt ned på omkringliggende bygg, og resulterte i totalskade på mange av dem. Her er en
(pdf) som viser den omfattende skaden på en rekke bygninger rundt tvillingtårnene.

En naturlig forklaring på alt, for et vellykket oppdrag for desse amatør-terror personene som er påvist å være skyldig for dette.

Jeg nekter å tro du har sett videoen ennå og velger å tro dette.

http://www.youtube.com/watch?v=M11Dfld2NyQ

Greit nok, konspi-teorier skremmer, og det er den makt de vil ha, men at folk godtar de dårlige unnskyldninger de har fremvist verden, skremmer mer. At vi burde bli politikere er ikke nok for å forandre. Med den råe makten de bruker og den lille verdien de har for et menneskeliv, så er vi nok ganske forsvarsløse. Jeg tror bare Jesus kan forandre desse menneskers hjerte, ikke en liten politikers mening om et bedre samfunn enn den planen de har i hodet.

De har en ny verdensordning i ebbingen, og som noen sa her inne, vi burde heller omfavne den enn frykte den. Gratulerer til denne rike eliten som har lurt denne personen.

Men så tror jeg Jesus-troende vil infisere så mange at til og med inn i den rike eliten vil der være omvendede, og da vil det skje opprør. Men du som ikke tror, vil bare tro at venstre-politikk vil forandre verden.

Lenke til kommentar

Ja.

Les mer på skepsis.no

En naturlig forklaring på alt, for et vellykket oppdrag for desse amatør-terror personene som er påvist å være skyldig for dette.

Jeg nekter å tro du har sett videoen ennå og velger å tro dette.

http://www.youtube.com/watch?v=M11Dfld2NyQ

Har sett litt av det... Siden klippet består i konspirasjonsteori, og varer i over 2 timer, så gidder jeg selvsagt ikke se hele.. Allerede i starten er det jo massevis av tull. Feilaktige vinklinger og konklusjoner som blir dratt ut av rompa på den mannen som forteller uten noe som helst fnugg av eksempler/beviser...

Greit nok, konspi-teorier skremmer,

Det er et forsøk på å skremme. Og det er mange forskjellige konspirasjonsteorier, med ulike agendaer. Noen agendaer er religiøse, mens andre er rent politiske... Denne som du lenker til, har en relgiøs agenda og NWO er intet mindre enn en bibelsk profeti og så videre...

og det er den makt de vil ha, men at folk godtar de dårlige unnskyldninger de har fremvist verden, skremmer mer.

Eksempler? Du som har sett filmen kan jo uttype? Jeg har verken tid eller lyst til å se en to timer lang konspirasjonsteori laget av en random kristen fyr på YouTube... Jeg kjenner en god del av innholdet da, siden jeg har sett mange timer med YouTube angående dette, før....

At vi burde bli politikere er ikke nok for å forandre. Med den råe makten de bruker og den lille verdien de har for et menneskeliv, så er vi nok ganske forsvarsløse.

Problemet er jo at dette er usannheter... Det blir ikke en gang forsøkt å forklare hvem "De" er... I bakgrunnen for alle de mest kjente konspirasjonsteoriene, så er det jødene som står bak alt..

Vi har vel kommet lengere her i verden enn at vi tror det?

Har vi ikke vokst av oss dette tåpelige?

Jeg tror bare Jesus kan forandre desse menneskers hjerte, ikke en liten politikers mening om et bedre samfunn enn den planen de har i hodet.

Problemet er jo det at du tror noen har hatt en plan i hodet i mange tusen år.. Og at denne planen er ond... Lenger ut på viddene kommer du jo ikke...

De har en ny verdensordning i ebbingen, og som noen sa her inne, vi burde heller omfavne den enn frykte den. Gratulerer til denne rike eliten som har lurt denne personen.

Jeg selv er fullstendig enig i at vi trenger en ny verdensorden...

Det er kaos, det vi ønsker er ikke mer kaos, men mer orden.. Forstår du den? Og mener du det kristne budskapet er: La oss gå tilbake i tid, til den gamle verdensorden der verden var splittet og oppdelt i enda større grad en før???

Hvor har forresten mannen som beskrev denne NWO i filmklippet her funnet disse påstandene vedrørende hvordan NWO kommer til å bli???

Eneste jeg ser at er blitt gjort i denne filmen er at han har gått inn og klippet og limt og tatt ting ut i fra sammenheng fra en god del presidenter som har nevner NWO, men ikke noe mer enn det. At de sier de ønsker en ny verdensorden, sier ikke dermed dette skal være en verdensorden der kun én religion er lovlig, og alt det endre surret den kommer med av påstander....

Men så tror jeg Jesus-troende vil infisere så mange at til og med inn i den rike eliten vil der være omvendede, og da vil det skje opprør. Men du som ikke tror, vil bare tro at venstre-politikk vil forandre verden.

Jeg tror at fornufig tenkning og politisk deltagelse er svært viktig for verden.. Ikke religion og konspirasjonsteorier i alle fall... I dem er det alt for mye humbug av de som tror de har sett lyset på den ene eller den andre måten....

Lenke til kommentar

Det står så mye viss vass i denne tråden, at jeg bare må se forbi det meste.

P.S. SKal du diskutere, kan det være lurt å diskutere sak, ikke person hvilket inkluderer meninger en person forfekter.

Illuminati kan best forstås som et samlende begrep, basert i virkelighet.

Det som i dag kalles eliten i verden, de som defakto styrer over stort sett alt som tas av viktige besluttninger, på statlig nivå og over kan kalles illuminati. Denne lille gruppen mennesker er for en stor del etterkommere av de som grunnla det som en gang hadde navnet Illuminati. I dag bryr de seg svært lite om navnet, utover den betydning som dere legger i den som en ubeskrivelig sky med ubeviselige "sannheter". Det eneste de virkelig bryr seg om, er Makt! Deres manglende forståelse og evne til å filtrer ut sannheten bak Illuminati er en av maktpilarene de kontrollerer deres verden med.

Denne makten har de også gjennom eierskap i 147 av verdens mest profitable selskap som kontrollerer nøkkelområder som Helse, Utdanning, Media, Energi, Næringsmidler og Banker. Denne internasjonale dominansen igjen brukes til å påvirke og for en stor del styre de aller fleste stater gjennom først og fremst lobbyisme. Gjennom sin Bank virksomhet EIER de faktisk den amerikanske statsbanken, som er en privat stiftelse. Dette eierskapet bruker de til å styre amerikansk økonomi, som igjen dominerer verdens økonomi.

Dette er hverken påstander eller meninger, men dokumenterbare fakta tilgjengelig gjennom anerkjente informasjonskanaler.

Skal du virkelig forstå begrepet illuminati, er det nesten en heltidsjobb å sortere gjennom alle løgnene som finnes der ute, som oftest kalt konspirasjonsteorier. Dette fordi sannheten oftest ligger gjemt i disse løgnene. Enhver dyktig løgner vet at løgn best kamufleres bak sannhet, det holder med 5-10% for å oppnå en nødvendig "troverdighet"

Skal du lære mer om verden, så lær mer om deg selv. Jobb med å utvikle din egen evne til å skjelne mellom hva som føles sant og usant inni deg selv.

Til de som fortsatt leser - Eliten driver med utstrakt bruk av splitt og hersk, sådde konflikter som kun tjener dem selv. Igjennom mellommenneskelige konflikter, skaper de indre konflikter i alle mennesker som involverer seg, om så bare mentalt, ved å ta stilling til konflikten.

Det beste du kan gjøre for å bedre ditt liv, samtidig som du motarbeider eliten, er rett og slett og finne indre fred og harmoni. Lev uten fordommer, avhengighet til ting, og overdreven bruk av noe annet enn hva din kropp og sinn trenger.

Peace

Wildthing

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kaos, det vi ønsker er ikke mer kaos, men mer orden.

Du vil helt sikkert angre på din egen arroganse og naivitet når den tid kommer, og vi er der snart.

Når tiden kommer og du angrer slik jeg har sagt at du vil, da får du huske på hva jeg har sagt og at jeg og andre her har prøvd å advare deg.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det er kaos, det vi ønsker er ikke mer kaos, men mer orden.

Du vil helt sikkert angre på din egen arroganse og naivitet når den tid kommer, og vi er der snart.

Ta det rolig nå basse...

Når den tid kommer... Hva mener du da skjer med meg?

Hva skjer med deg tror du? Nå velger jeg i bunn og grunn bare å avvise rent sludder... Så jeg har vel ikke så mye å angre på...

Jeg har jo vist deg gang på gang at du tar feil i dine påstander her inne.. Men, men...

Og tror ikke du burde snakke så høyt om arroganse :p

Eller naivitet... Du er jo en nynazist som helt åpenbart tror at jødene styrer verden... Det er ingen som tar deg seriøst...

Når tiden kommer og du angrer slik jeg har sagt at du vil,

Ooooh... Profeten Baltazar forutser fremtiden???

"Når den tiden kommer og du angrer slik jeg har sagt du vil"

da får du huske på hva jeg har sagt og at jeg og andre her har prøvd å advare deg.

Haha, som om jeg kommer til å angre på og huske "de vise ord" som en nynazist i sin egen lille boble forkynte til meg... Ooooo...

I natt kommer et gjenferd å tar deg!! Du tror det ikke, men husk mine ord når du ser gjenferdet i øynene! Uuuuh... :thumbdown:

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Det står så mye viss vass i denne tråden, at jeg bare må se forbi det meste.

P.S. SKal du diskutere, kan det være lurt å diskutere sak, ikke person hvilket inkluderer meninger en person forfekter.

Illuminati kan best forstås som et samlende begrep, basert i virkelighet.

Det som i dag kalles eliten i verden, de som defakto styrer over stort sett alt som tas av viktige besluttninger, på statlig nivå og over kan kalles illuminati. Denne lille gruppen mennesker er for en stor del etterkommere av de som grunnla det som en gang hadde navnet Illuminati. I dag bryr de seg svært lite om navnet, utover den betydning som dere legger i den som en ubeskrivelig sky med ubeviselige "sannheter". Det eneste de virkelig bryr seg om, er Makt! Deres manglende forståelse og evne til å filtrer ut sannheten bak Illuminati er en av maktpilarene de kontrollerer deres verden med.

Denne makten har de også gjennom eierskap i 147 av verdens mest profitable selskap som kontrollerer nøkkelområder som Helse, Utdanning, Media, Energi, Næringsmidler og Banker. Denne internasjonale dominansen igjen brukes til å påvirke og for en stor del styre de aller fleste stater gjennom først og fremst lobbyisme. Gjennom sin Bank virksomhet EIER de faktisk den amerikanske statsbanken, som er en privat stiftelse. Dette eierskapet bruker de til å styre amerikansk økonomi, som igjen dominerer verdens økonomi.

Dette er hverken påstander eller meninger, men dokumenterbare fakta tilgjengelig gjennom anerkjente informasjonskanaler.

Skal du virkelig forstå begrepet illuminati, er det nesten en heltidsjobb å sortere gjennom alle løgnene som finnes der ute, som oftest kalt konspirasjonsteorier. Dette fordi sannheten oftest ligger gjemt i disse løgnene. Enhver dyktig løgner vet at løgn best kamufleres bak sannhet, det holder med 5-10% for å oppnå en nødvendig "troverdighet"

Skal du lære mer om verden, så lær mer om deg selv. Jobb med å utvikle din egen evne til å skjelne mellom hva som føles sant og usant inni deg selv.

Til de som fortsatt leser - Eliten driver med utstrakt bruk av splitt og hersk, sådde konflikter som kun tjener dem selv. Igjennom mellommenneskelige konflikter, skaper de indre konflikter i alle mennesker som involverer seg, om så bare mentalt, ved å ta stilling til konflikten.

Det beste du kan gjøre for å bedre ditt liv, samtidig som du motarbeider eliten, er rett og slett og finne indre fred og harmoni. Lev uten fordommer, avhengighet til ting, og overdreven bruk av noe annet enn hva din kropp og sinn trenger.

Peace

Wildthing

Det er jeg som er Illuminati! Når jeg har innført den nye verdensorden (NWO) skal jeg gjelde alle konspirasjonstenkere med gaffel... Dere skal kaste dere ned forran føttene mine og tilbe meg: Denne verdens Hersker... =)

Så det så :w00t:

Men om dere går inn i deg selv å finner indre fred og harmoni, skal jeg spare min gaffel og ikke bruke den på deg.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...