Gå til innhold

Hva er illuminati?|


Anbefalte innlegg

Akkurat det bryr jeg meg svært lite om. Dessuten er sannsynligvis jagerflyene fra USA bedre enn de som er laget i Sverige :p hehe...

Mulig det, men da skulle man kunne forvente at de sa det med det samme, i stedet for å holde både svenskene og hele Norge for narr. Det er ikke selve flykjøpet som er problemet, men at regjeringen vår er korrupt.

Er du så sikker på det? Korrupt er et meget sterkt ord...

 

Hva mener du med "regjeringa" ?

Den rød-grønne regjeringa? :)

 

Hvor har du fått denne kunnskapen fra? Hvor mange er det du mener forsøker å lure hele den norske befolkning? Og hvem?

 

Hvor kan man lese om dette?

 

Jepp... Selvsagt har det noe å si hvem man stemmer på under valg..

Det er opp til folk hva som skal skje og ikke skje.. Folk i USA ønsket å fjerne Saddam og hans regime... Neste gang er det Iran...

Jeg tror amerikanere flest var mot å invadere Irak, men så ble det ikke akkurat holdt folkeavstemning om det.

Altså... "Jeg tror..." ... Den er ikke god nok =)

Hva gikk Bush til valg på forresten? Hva slags motstand mot dette var det i den amerikanske befolkningen før de gikk til angrep på Irak? Og burde man ha folkeavstemning? Ja, greit nok det altså..

Men de som valgte Bush var vel ikke helt totalt uvitende om hva han kom til å gjøre? det han gjorde kom vel ikke som et sjokk på folk?

 

Først løy de om våpnene, så fant de opp en ny kategori mennesker for å kunne fengsle dem ulovlig og torturere dem.

Disse soldatene og regjeringen er ikke de samme folka. Og hvordan kan du med hundre prosent sikkerhet vite at de bevisst løy om det?

 

Hvis de landene hadde styrt like fornuftig som det vi i vesten hadde gjort, så ville ikke USA og andre mektige land hatt noen god grunn til å gå til krig...

 

Olja er jo selvsagt en gulrot... Det koster ekstremt mye å gå til krig... Om Saddams styre i landet var "mer fortjent" er en annen diskusjon...

Det koster ekstremt mye ja, ikke minst målt i menneskeliv, men oljeindustrien tjener også enormt på det. Det er også derfor USA ofte støtter diktaturer siden de da gjennom private selskaper får melket landet for olje. Olje mot makt og våpen.

Saddam, hva slags person var han egentlig? Var ikke Irak noen trussel på noe vis? Mener du absolutt alt handler om olje og penger? Og ingenting om frigjøring og slikt? Har ikke hørt om Irak på lenge.. Hva foregår der nå? Har USA overtatt olja deres? =)

 

Hadde det vært godvilje som lå bak USAs kriger ville de hatt hendene fulle i Somalia, Burma, Nord-Korea, for å nevne noen få. Men disse landene har ikke store forekomster av olje eller annet USA kan tjene på.

Derfor er det heller ikke strategisk riktig å begynne der...

Har du spilt StarCraft og liknende strategi-spill? :)

 

Det er mange diktaturer å ta av, ja, og man må begynne et sted. Det stedet man har mest utbytte av å ta over, det begynner man med for da har man også resurser senere, og kommer ikke så dårlig ut av det...

 

Men de kommer til å gjøre mer... Eller det vil si: dersom amerikanerne velger en president som går til valg på dette og som har som mål å gjennomføre noe slikt, så gjør de det. Obama ønsker ikke noe krig etter det jeg vet... Hvis de velger Ron Paul som president, for eksempel, så blir det ingen krig... (Bare for å ta et eksempel)...

 

Og uansett hva konspiratørene sier, så lever vi i et svært fritt samfunn!! Med ytringsfrihet, religionsfrihet og hele pakka!

Ja, vi er heldige slik, men vi må passe på at vi får beholde de frihetene vi har, som å kunne kritisere religion, kunne snakke privat uten å bli overvåket osv. Det er ikke selvsagte rettigheter.

Derfor: Stem Venstre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du så sikker på det? Korrupt er et meget sterkt ord...

 

Hva mener du med "regjeringa" ?

Den rød-grønne regjeringa? :)

 

Hvor har du fått denne kunnskapen fra? Hvor mange er det du mener forsøker å lure hele den norske befolkning? Og hvem?

 

Hvor kan man lese om dette?

https://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Det-var-ingen-konkurranse-5354492.html#.TyB2fk9nPyw

https://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Rundlurt-av-Norge-for-55-milliarder-kroner-5354496.html#.TyB2eE9nPyw

 

Det er jo ikke mye man kan utlede av de få dokumentene fra Wikileaks, men det burde være mer enn nok til å slå fast korrupsjonen i denne saken, i det minste. Og det er vel ikke å undres over at både private selskaper som Lockheed Martin og regjeringer prøver å bruke den makten og innflytelsen de har. Det er dessverre ikke slik at jo høyere oppe i systemet man er, dess mer moralsk oppfører man seg.

 

Jeg tror amerikanere flest var mot å invadere Irak, men så ble det ikke akkurat holdt folkeavstemning om det.

Altså... "Jeg tror..." ... Den er ikke god nok =)

Hva gikk Bush til valg på forresten? Hva slags motstand mot dette var det i den amerikanske befolkningen før de gikk til angrep på Irak? Og burde man ha folkeavstemning? Ja, greit nok det altså..

Men de som valgte Bush var vel ikke helt totalt uvitende om hva han kom til å gjøre? det han gjorde kom vel ikke som et sjokk på folk?

Det spørs hva man forventet. Noen forventer kanskje fortsatt den "change" som Obama gikk til valg på.

 

Disse soldatene og regjeringen er ikke de samme folka. Og hvordan kan du med hundre prosent sikkerhet vite at de bevisst løy om det?

Fordi de ikke kunne legge fram så mye som et fabrikert bevis for disse våpnene. Fordi de på så mange andre måter lyver, eller i beste fall pynter på sannheten, som når de kaller det "Operation Iraqi Freedom" og er så fundamentalt blottet for respekt for Geneve-konvensjonen og menneskerettigheter generelt at de ikke holder seg for gode for å kidnappe og torturere folk helt uten lov eller dom. Hvis de synes sånne ting er greit har jeg liten grunn til å tro at de hadde moralsk gode grunner til å gå til krig i utgangspunktet. Og hvem er det som er så selvoppofrende at de tilbyr seg å bygge opp landet opp igjen etter krigen? Amerikanske selskaper som bl.a Dick Cheney har eierinteresser i - http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/2837477.stm

 

Saddam, hva slags person var han egentlig? Var ikke Irak noen trussel på noe vis?

Ikke mot USA, i alle fall. Det ville vært skremmende om e-tjenesten deres var så fullstendig inkompetent at de presterte å invadere et helt land fordi de oppriktig trodde det fantes våpen der som viste seg å ikke eksistere. Forøvrig kunne de kvittet seg med Saddam under den første Gulfkrigen om de hadde ønsket det. Han var ikke noe snillere da.

 

Mener du absolutt alt handler om olje og penger? Og ingenting om frigjøring og slikt? Har ikke hørt om Irak på lenge.. Hva foregår der nå? Har USA overtatt olja deres? =)

Ja, utenlandske selskaper har nå tilgang og kontroll på irakisk olje. Irak var verdens nest største produsent av olje, og jeg synes det er naivt å tro at de enormt store og rike oljeselskapene som både Bush og Cheney er knyttet til gjennom investeringer o.l ikke har hatt mye å si i beslutningen om å gå til krig. Nei, jeg tror ikke NOE av grunnen har å gjøre med frigjøring av den irakiske mannen i gata å gjøre.

 

Men de kommer til å gjøre mer... Eller det vil si: dersom amerikanerne velger en president som går til valg på dette og som har som mål å gjennomføre noe slikt, så gjør de det. Obama ønsker ikke noe krig etter det jeg vet... Hvis de velger Ron Paul som president, for eksempel, så blir det ingen krig... (Bare for å ta et eksempel)...

Jeg håper det er sant og at de velger Paul (eller en annen som lover å ikke gå til krig), men jeg tviler på at det kommer til å skje.

 

Derfor: Stem Venstre ;)

Det tror jeg det kan være noe i...

 

edit:

glemte å nevne programmet "En amerikansk agent ber om tilgivelse" som NRK viste i høst. Ser ikke ut til at det er tilgjengelig på nett-TV, men YouTube har intervjuer m.m,

Han forteller om sin fortid som tidligere "economic hitman".

Endret av bonkytonk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Svar til bonkytonk:

(...) Dette står i alle fall på wikipedia angående det første du sier angående jagerfly:

 

"
Ifølge WikiLeaks anså amerikanerne Eide som en mektig og nyttig støttespiller for sine interesser i Utenriksdepartementet. De noterte også at Eide var en mann som satte sine egne interesser framfor den norske statens.
"

Denne Espen Barth Eide (Arbeiderpartiet) stod altså bak.

Og beskrivelsen her, taler egentlig i mot at det var Norge/regjeringen/stortinget som stod bak...

Ut fra denne beskrivelsen burde en viss Espen Barth Eide sparkes fra jobben sin..

 

Edit: OK, bonkytonk, jeg tror på det du sier.

Har ikke noe å utsette på det =) Godt forklart.

 

Men slik jeg ser det så er det da Bush og hans administrasjon som ikke hadde helt rent mel i posen... Jeg leste om Bush tidligere i kveld, og han ble etterhvert svært upopulær.. Og ja, jeg har hatt liknende tanker om dette for en tid tilbake selv. Ikke dette med flyene (Jeg så det på TV da, og om jeg ikke husker riv ruskende galt, så nevnte de i programmet at de hadde bestemt seg allerede, men at de ønsket å se de andre flyene... Slik sett, kan det hende at Svenskene har forvridd sannheten litt (Det svenske Aftonbladet) for å sette Norge i et dårlig lys (Kanskje fordi de ble skuffet over Norges valg i denne saken) ...

 

Her er en annen god lenke:

WikiLeaks: - Barth Eide satte personlige ambisjoner foran norske interesser

 

PS: Dette har intet med Illuminati å gjøre. Og jeg diskuterer dette med deg med den overbevisningen om at du ikke er av samme mening som konspirasjonsteoretikerne som babler om Illuminati. Og temaet blir heller ikke skjult av norsk presse =P -- slik man da skulle tro dersom det var tilfellet =)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Hva er illuminati ? Det er eventyr :) Oppdiktet vissvass og paranoide menneskers skriveri , veldig morsomt og lese , om du ikke har lett for å tro på ting og bli manipulert :)

 

 

Hvem er det du mener som ikke har lett for å bli manipulert ?

 

Sannheten er jo at det er dere som er hjernevasket og blir manipulert og dirigert av politikere,media og såkalte "myndigheter" Og det til de grader at dere er ikke i stand til å tenke selv eller ta til dere informasjon som går i mot det politikere og media forteller dere.

 

Dere og flertallet av folket kan dessverre ikke annet enn å tro blindt på politikernes og myndighetenes løgner, inntil dere får en grusom og hard oppvåkning, men da vil det allerede være for sent.

 

Inntil det skjer så vil ikke noen dokumentasjon eller beviser være tilstrekkelig for dere,dere er ganske enkelt ikke i stand til å forstå det.

 

Ap har hatt god tid til å hjernevaske folket, og den jobben har de klart godt med hjelp av gode læremestre fra KGB og STASI, og nå er folk så hjernevasket at Jens Stoltenberg kan lyve helt åpenlyst, og folk flest fortsetter likevel å stole på ham og tro blindt på det han lover.

Så det er ikke det minste rart at du og de fleste andre her ikke er i stand til å forstå dette med illuminati og NWO, selv om det er blitt dokumentert mange ganger og politikere snakker åpent om en ny verdensorden.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er illuminati ? Det er eventyr :) Oppdiktet vissvass og paranoide menneskers skriveri , veldig morsomt og lese , om du ikke har lett for å tro på ting og bli manipulert :)

 

 

Hvem er det du mener som ikke har lett for å bli manipulert ?

 

Sannheten er jo at det er dere som er hjernevasket og blir manipulert og dirigert av politikere,media og såkalte "myndigheter" Og det til de grader at dere er ikke i stand til å tenke selv eller ta til dere informasjon som går i mot det politikere og media forteller dere.

 

Dere og flertallet av folket kan dessverre ikke annet enn å tro blindt på politikernes og myndighetenes løgner, inntil dere får en grusom og hard oppvåkning, men da vil det allerede være for sent.

 

Inntil det skjer så vil ikke noen dokumentasjon eller beviser være tilstrekkelig for dere,dere er ganske enkelt ikke i stand til å forstå det.

 

Ap har hatt god tid til å hjernevaske folket, og den jobben har de klart godt med hjelp av gode læremestre fra KGB og STASI, og nå er folk så hjernevasket at Jens Stoltenberg kan lyve helt åpenlyst, og folk flest fortsetter likevel å stole på ham og tro blindt på det han lover.

Så det er ikke det minste rart at du og de fleste andre her ikke er i stand til å forstå dette med illuminati og NWO, selv om det er blitt dokumentert mange ganger og politikere snakker åpent om en ny verdensorden.

 

 

 

Det innlegget her er så ironisk at...Ja.. Det er DU som ikke greier å tenke selv.

Har man litt kritisk sans ser man en sak fra flere vinkler. Jeg har sett det fra din vinkel og jeg kan virkelig ikke se at det er mulig at det eksisterer en orden som skal ta over verden. I teorien er det en artig tanke, men rent praktisk lar det seg ikke gjennomføre.

 

Så slapp av og lev livet istedet for å kaste det bort med å bekymre seg for fantasier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og HVIS det var en orden som strebet etter å lage en bedre verden for alle, skulle vi ikke da heller støtte den? Vi har tross alt bare en verden å leve i og den modellen vi i dag trykker til våre bryst er såvisst ikke en modell vi kan ta med oss inn i fremtiden uansett....

 

Så hva er det som er så fælt med en verdens orden?

Lenke til kommentar

Hva er illuminati ? Det er eventyr :) Oppdiktet vissvass og paranoide menneskers skriveri , veldig morsomt og lese , om du ikke har lett for å tro på ting og bli manipulert :)

 

 

Hvem er det du mener som ikke har lett for å bli manipulert ?

 

Sannheten er jo at det er dere som er hjernevasket og blir manipulert og dirigert av politikere,media og såkalte "myndigheter" Og det til de grader at dere er ikke i stand til å tenke selv eller ta til dere informasjon som går i mot det politikere og media forteller dere.

 

Dere og flertallet av folket kan dessverre ikke annet enn å tro blindt på politikernes og myndighetenes løgner, inntil dere får en grusom og hard oppvåkning, men da vil det allerede være for sent.

 

Inntil det skjer så vil ikke noen dokumentasjon eller beviser være tilstrekkelig for dere,dere er ganske enkelt ikke i stand til å forstå det.

 

Ap har hatt god tid til å hjernevaske folket, og den jobben har de klart godt med hjelp av gode læremestre fra KGB og STASI, og nå er folk så hjernevasket at Jens Stoltenberg kan lyve helt åpenlyst, og folk flest fortsetter likevel å stole på ham og tro blindt på det han lover.

Så det er ikke det minste rart at du og de fleste andre her ikke er i stand til å forstå dette med illuminati og NWO, selv om det er blitt dokumentert mange ganger og politikere snakker åpent om en ny verdensorden.

 

 

 

Jeg klarer veldig fint og tenke selv. se , jeg trenger ikke poste en propaganda video for å ytre min mening ;) Du kaller slike videoer bevis ? Får du ta å rulle inn paranoiahodet ditt i folie

 

Hvem som helst kan lage en skummel propaganda video og legge det ut på youtube. Uansett hvilken agenda

Lenke til kommentar

Hva er illuminati ? Det er eventyr :) Oppdiktet vissvass og paranoide menneskers skriveri , veldig morsomt og lese , om du ikke har lett for å tro på ting og bli manipulert :)

 

 

Hvem er det du mener som ikke har lett for å bli manipulert ?

 

Sannheten er jo at det er dere som er hjernevasket og blir manipulert og dirigert av politikere,media og såkalte "myndigheter" Og det til de grader at dere er ikke i stand til å tenke selv eller ta til dere informasjon som går i mot det politikere og media forteller dere.

 

Dere og flertallet av folket kan dessverre ikke annet enn å tro blindt på politikernes og myndighetenes løgner, inntil dere får en grusom og hard oppvåkning, men da vil det allerede være for sent.

 

Inntil det skjer så vil ikke noen dokumentasjon eller beviser være tilstrekkelig for dere,dere er ganske enkelt ikke i stand til å forstå det.

 

Ap har hatt god tid til å hjernevaske folket, og den jobben har de klart godt med hjelp av gode læremestre fra KGB og STASI, og nå er folk så hjernevasket at Jens Stoltenberg kan lyve helt åpenlyst, og folk flest fortsetter likevel å stole på ham og tro blindt på det han lover.

Så det er ikke det minste rart at du og de fleste andre her ikke er i stand til å forstå dette med illuminati og NWO, selv om det er blitt dokumentert mange ganger og politikere snakker åpent om en ny verdensorden.

 

 

 

Det innlegget her er så ironisk at...Ja.. Det er DU som ikke greier å tenke selv.

Har man litt kritisk sans ser man en sak fra flere vinkler. Jeg har sett det fra din vinkel og jeg kan virkelig ikke se at det er mulig at det eksisterer en orden som skal ta over verden. I teorien er det en artig tanke, men rent praktisk lar det seg ikke gjennomføre.

 

 

Jeg er klar over at du ikke ser det, men det er jo nettopp fordi du er hjernevasket slik jeg beskrev ovenfor.

Folk som er hjernevasket og tankekontrollert, tror forøvrig som regel selv at de har kritisk sans og tenker selvstendig.

Å få folk til å tro dette er en del av programmet for å hjernevaske og pogrammere folket.

Lenke til kommentar

Og HVIS det var en orden som strebet etter å lage en bedre verden for alle, skulle vi ikke da heller støtte den? Vi har tross alt bare en verden å leve i og den modellen vi i dag trykker til våre bryst er såvisst ikke en modell vi kan ta med oss inn i fremtiden uansett....

 

Så hva er det som er så fælt med en verdens orden?

 

NWO handler slett ikke om å gjøre verden bedre for alle, men om å en rik elite som skal overta verden, drepe de overflødige av folket, og gjøre resten til slaver for seg selv.

 

Det handler om en fascistisk ny verdensorden som får Hitler til å fremstå som en uskyldig engel i forhold til det dagens politikere ønsker for oss.

 

Det fins ikke en eneste politiker på høyere nivå som jobber for folkets beste.

Lenke til kommentar

Hva er illuminati ? Det er eventyr :) Oppdiktet vissvass og paranoide menneskers skriveri , veldig morsomt og lese , om du ikke har lett for å tro på ting og bli manipulert :)

 

 

Hvem er det du mener som ikke har lett for å bli manipulert ?

 

Sannheten er jo at det er dere som er hjernevasket og blir manipulert og dirigert av politikere,media og såkalte "myndigheter" Og det til de grader at dere er ikke i stand til å tenke selv eller ta til dere informasjon som går i mot det politikere og media forteller dere.

 

Dere og flertallet av folket kan dessverre ikke annet enn å tro blindt på politikernes og myndighetenes løgner, inntil dere får en grusom og hard oppvåkning, men da vil det allerede være for sent.

 

Inntil det skjer så vil ikke noen dokumentasjon eller beviser være tilstrekkelig for dere,dere er ganske enkelt ikke i stand til å forstå det.

 

Ap har hatt god tid til å hjernevaske folket, og den jobben har de klart godt med hjelp av gode læremestre fra KGB og STASI, og nå er folk så hjernevasket at Jens Stoltenberg kan lyve helt åpenlyst, og folk flest fortsetter likevel å stole på ham og tro blindt på det han lover.

Så det er ikke det minste rart at du og de fleste andre her ikke er i stand til å forstå dette med illuminati og NWO, selv om det er blitt dokumentert mange ganger og politikere snakker åpent om en ny verdensorden.

 

 

 

Jeg klarer veldig fint og tenke selv. se , jeg trenger ikke poste en propaganda video for å ytre min mening ;) Du kaller slike videoer bevis ? Får du ta å rulle inn paranoiahodet ditt i folie

 

 

Du tror du tenker selv ja, men det du gjør er ikke annet enn å følge det programmet du er programmert med og gjenta de meninger staten vil du skal ha.

 

Dette har du som de fleste andre lært i den statlige propagandamaskinen som kalles norsk skole, og medias oppgave er å sørge for at du fortsetter å følge programmet, og ikke avviker fra "den rette lære"

 

Jeg tror ikke at denne videoen holder som bevis, hverken for deg eller de fleste andre her.

For dere vil som sagt ingenting holde som bevis, inntil dere selv står midt oppi det med begge bena, og selv da er det tvilsomt om dere vil forstå noe.

 

Meningen med videoen er at de få som ennå har et åpent sinn og tenker selv skal forstå hvorfor folk flest ganske enkelt ikke kan vekkes, og at de ikke er istand til å motta annen informasjon enn den som kommer fra de såkalte "myndighetene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt , jeg trenger verken deg eller andre til å fortelle meg hva jeg skal mene eller tenke, du får ikke plantet slik svada inn i mitt hode.

 

Let me guess, du tar vel alt Alex Jones og kompanjongene hans skriver og sier som god fisk også ? Det er en grunn til at slike som han ikke er president for å si det mildt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mind control eller tankekontroll er ikke noe nytt, men det er en forholdsvis ny vitenskap, og brukes av illuminati og deres nikkedukker i regjeringer over hele den vestlige verden.

 

Illuminati Mind Control Techniques

 

http://www.youtube.com/watch?v=HQHRT_YzJos&feature=related

 

I dag har myndihetene og illuminati også noen av de mest effektive verktøyer i historien for å hjernevaske folket kalt tv og media..

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nq9Gg7A-YEE&feature=related

 

The Most Effective Tool Used By The Illuminati - The Media

 

http://www.youtube.com/watch?v=I7x8YLhTYuA&feature=related

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og HVIS det var en orden som strebet etter å lage en bedre verden for alle, skulle vi ikke da heller støtte den? Vi har tross alt bare en verden å leve i og den modellen vi i dag trykker til våre bryst er såvisst ikke en modell vi kan ta med oss inn i fremtiden uansett....

 

Så hva er det som er så fælt med en verdens orden?

 

NWO handler slett ikke om å gjøre verden bedre for alle, men om å en rik elite som skal overta verden, drepe de overflødige av folket, og gjøre resten til slaver for seg selv.

Og dette tror du på fordi det er nettsteder der ute som påstår dette...

 

Det er jo bare vås... Vrangforestillinger som på mange måter kan være ganske farlige... Stalin tenkte også slik... Den rike befolkningen ble på grunn av denne tenkningen slaktet ned for fote...

 

Nazistene tenkte også slik.. "Det rike jødefolket" og deres konspirasjon om at "De ville ta over verden" (Sions vise protokoller)

 

Så det du utviser her er ikke noe nytt i historien. Men slike tanker er uansett farlige, fordi de inneholder en farlig "De og oss"-holdning.. "De er onde, mens vi er gode" ...

 

Det handler om en fascistisk ny verdensorden som får Hitler til å fremstå som en uskyldig engel i forhold til det dagens politikere ønsker for oss.

Vel.. Jeg ser mer likheter ved Nazismen, Hitler og den måten konspirasjonsteoretikere utviser... Mye likheter...

 

Men de største likheter finner man innen stalinismen...

 

Det fins ikke en eneste politiker på høyere nivå som jobber for folkets beste.

Jo, erlig talt. Det er det. Du er blitt lurt til å tro at vi alle er en gjeng med programerte roboter som alle er blitt programert av staten, og "De opplyste" - men sannheten er vel en ganske annen.

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen: Les deg klok på en samfunnsfagbok eller noe slikt, ... Jeg sier det ikke for å "mobbe" eller noe slikt, men jeg sier det fordi det kan være veldig nyttig å vite litt om hvordan ting faktisk henger i sammen når det gjelder temaet...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Mind control eller tankekontroll er ikke noe nytt, men det er en forholdsvis ny vitenskap, og brukes av illuminati og deres nikkedukker i regjeringer over hele den vestlige verden.

 

Illuminati Mind Control Techniques

 

http://www.youtube.com/watch?v=HQHRT_YzJos&feature=related

 

I dag har myndihetene og illuminati også noen av de mest effektive verktøyer i historien for å hjernevaske folket kalt tv og media..

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nq9Gg7A-YEE&feature=related

 

The Most Effective Tool Used By The Illuminati - The Media

 

http://www.youtube.com/watch?v=I7x8YLhTYuA&feature=related

 

Funny :)

 

Elsker slike hippie teorier!

 

Area 51 ftw

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, erlig talt. Det er det. Du er blitt lurt til å tro at vi alle er en gjeng med programerte roboter som alle er blitt programert av staten, og "De opplyste" - men sannheten er vel en ganske annen.

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen: Les deg klok på en samfunnsfagbok eller noe slikt, ... Jeg sier det ikke for å "mobbe" eller noe slikt, men jeg sier det fordi det kan være veldig nyttig å vite litt om hvordan ting faktisk henger i sammen når det gjelder temaet...

 

Så du er altså politiker. Hvilken arbeidserfaring har du ?

Hvilken utdannelse ? Og ikke minst hvilken livserfaring ?

 

Jeg forstår godt at du reagerer når jeg sier at det fins ikke en eneste politiker på høyere nivå som jobber for folkets beste hvis du selv er politiker.

Men det er fullt mulig for folk som selv er politikere å bli lurt til å jobbe for en agenda som de kanskje ikke ville jobbe for hvis de visste hva det var, spesielt hvis de er unge og ikke har særlig livserfaring eller arbeidserfaring utenfor politikken.

 

Jeg sier forøvrig takk for tilbudet om å studere samfunnsfag ol.

Men jeg trenger det ikke for jeg har studert dette i mange år allerede, og jeg vet bedre enn de fleste hvordan ting henger sammen,hvem som står bak, og om det arbeidet bak kulissene som politikerne prøver å holde skjult for oss, og også for politikere lenger nede i systemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(...) Du tror du tenker selv ja, men det du gjør er ikke annet enn å følge det programmet du er programmert med og gjenta de meninger staten vil du skal ha.

Og du gjør ikke noe annet enn å følge det programmet alle konspi-hodene der ute har programert deg til å følge, samt gjengi disse meningene de ønsker at du skal ha...

 

"Verden er ikke slik du opplever den. Glem alt du har lært. Glem alt du har erfart. Det er Vi, folket, mannen i gata, de eneste som har sett lyset, som har alle svarene: Staten er ond.. Alle på stortinget er onde mennesker som ønsker å kontrolere verden til evig tid og holde resten av befolkningen som slaver.."

 

Så kommer det et kritisk spørsmål: Jobber ikke disse på toppen hardt? Hvordan har de tillegnet seg disse stillingene? Ved demokratiske avgjørelser? Eller ble de valgt ut av en liten elite de også? Hvordan kan det ha seg at de stort sett er de menneskene som partiene i sin helhet har tillitt til? Er de alle bare løgnerske hyklere med en helt annen agenda???

 

Er de ikke mennesker slik deg og meg? Er de egentlig reptiler i menneskeskikkelse?

 

Dette har du som de fleste andre lært i den statlige propagandamaskinen som kalles norsk skole,

"Akk, ja, hadde man bare forholdt seg til prisonplanet og nyhetspeilet og andre sider på nettet laget av konspirasjonsteoretikere, så ville verden vært et bedre sted å bo"

 

Vel.. Derom strides vel de "lærde"(...)

 

og medias oppgave er å sørge for at du fortsetter å følge programmet, og ikke avviker fra "den rette lære"

Jepp. Det er en hemmelig sammensvergelse som jobber for elitefolket. Jens Stoltenberg, Erna Solberg, Siv Jensen, Knut Arild Hareide, Trine Skei Grande, og resten av våre politikere, er egentlig fullstendig enige: De skal utrydde overflødige mennesker i verden. De skal etterhvert bruke oss, den gjenværende befolkningen som slaver under deres tyranni. Dette skal de gjøre når de har "vaksinert oss" med så mye giftstoffer at vi ikke lenger klarer å tenke rasjonelt, men kun gjøre alt det de ønsker at vi skal gjøre..

 

Jepp.. Jeg tror du er inne på noe.... :w00t:

 

(Kanskje på tide å komme seg litt ut i frisk luft, istedet for å sitte forran pcn å lese andres ubehagelige "teorier" på nettet? Kanskje også sette seg inn i hvordan tingene henger sammen her i verden?:) Bare et forslag altså...)

 

Jeg tror ikke at denne videoen holder som bevis, hverken for deg eller de fleste andre her.

For dere vil som sagt ingenting holde som bevis, inntil dere selv står midt oppi det med begge bena, og selv da er det tvilsomt om dere vil forstå noe.

Hva er det du mener at vi bør gjøre for noe? Skaffe oss kunstgjødsel, maskingevær (eksempelvis AK47 eller Colt) lese litt om hvordan man lager bomber, og derretter sprenge i filler regjeringskvartalet samt ta en tur til Utøya og eller et sted der hvor politikerne befinner seg å fyre løs??? Er det på denne måten man går frem???

 

Meningen med videoen er at de få som ennå har et åpent sinn

Jeg vil tro de fleste her har et åpent sinn i større eller mindre grad. Men jeg tror ikke flertallet her inne er åpne for denne typen "ting"...

 

og tenker selv skal forstå hvorfor folk flest ganske enkelt ikke kan vekkes, og at de ikke er istand til å motta annen informasjon enn den som kommer fra de såkalte "myndighetene

Det er veldig tydelig hvem av oss som er hjernevasket/programert.

.... Jeg trenger ikke en gang komme med eksempeler, siden det du skriver er et meget godt eksempel på det selv. ;)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte da bare på hva Illuminati er?

 

Kan noen fortelle meg kort og enkelt hva det er?

 

Google

define illuminati

 

kort og enkelt - uten mumbo jumbo :

Illuminati = plural of Latin illuminatus, "enlightened".

 

Eller på norsk "de opplyste"

Og deretter bør vi vite hvem er de opplyste, hva tror de og hva jobber de for, hvordan jobber de og hvem jobber for dem.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JGW4nXE9LrE

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...