Gå til innhold

Hva er illuminati?|


Anbefalte innlegg

Det er ikke her jeg har et problem med konspi-huer, det er når de koker sammen fantasier om verden som ikke har røtter i virkeligheten - det er når de kaster inn "ALIENS!" fordi de ønsker det, fordi det er "kult" eller fordi de ikke forstår.

 

 

Hvordan kan du vite hva som er virkeligheten, du som ikke gidder å tenke selv, men bare tror blindt på det løgnaktige myndigheter forteller deg at du skal tro ?

 

Og når det gjelder dine fordommer og dine forsøk på latterliggjøring av de du så ondskapsfullt kaller "konspi-huer" så overdriver du ganske mye og dikter opp ting for å latterliggjøre personen istedenfor å diskutere sak, og det er jo ikke særlig smart.

Enhver som har lest litt på nyhetsspeilet vet at Kåre Willochs bestefaderlige utseende og livsvisdom er et skalkeskjul for hans sanne reptilnatur. Ser man dypt nok inn i de spisse, onde øynene hans ser man refleksjonen av et sinn som tidvis møter sin artsfrende Jens Stoltenberg for at de sammen skal fortære spedbarn. Dessuten ble Amy Winehouse drept fordi hun begynte å forstå sannheten, som er at Lady Gaga, Jay-Z og alle andre vellykkede musikere bare er Illuminatis slaver.

 

Det verste er at jeg ikke overdriver. Samtlige av disse påstandene har jeg sett fremsatt i artikler på nyhetsspeilet. Det er godt mulig at det er folk der som faktisk forsøker å avdekke korrupsjon og greier, men å ta det miljøet på alvor fordi det kanskje finnes en kjerne av sannhet, blir som å melde seg inn i scientologikirka fordi man liker science fiction.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nyhetsspeilet er og blir et samlested for en rekke mennesker med tydelige symptoner på alvorlige sinnslidelser, holocaustfornektere folk som har spist for mye LSD, rasister, nazister, vigrid, kyniske alternativ medisin selgere osv, folk som ikke ikke tror på naturlove), osv osv osv osv

 

Et godt tips er å ta ALT som skrives der med en STOR klype salt.

Endret av Neptjune
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke her jeg har et problem med konspi-huer, det er når de koker sammen fantasier om verden som ikke har røtter i virkeligheten - det er når de kaster inn "ALIENS!" fordi de ønsker det, fordi det er "kult" eller fordi de ikke forstår.

 

 

Hvordan kan du vite hva som er virkeligheten, du som ikke gidder å tenke selv, men bare tror blindt på det løgnaktige myndigheter forteller deg at du skal tro ?

 

Og når det gjelder dine fordommer og dine forsøk på latterliggjøring av de du så ondskapsfullt kaller "konspi-huer" så overdriver du ganske mye og dikter opp ting for å latterliggjøre personen istedenfor å diskutere sak, og det er jo ikke særlig smart.

 

Hva mener du med at jeg ikke tenker selv..? Er det bare dem som er enig med dine synspunkt som klarer å "tenke selv"?

 

Det er fullt mulig å stille seg skeptisk til massemedia (noen medier mer enn andre) uten å kjøpe alt Bildenberg/NWO/Ancient Aliens bullshittet; man trenger ikke kaste ut spedbarnet sammen med badevannet.

 

Og når det gjelder latterliggjøring, så finnes det absolutt ikke behov for å overdrive:

 

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/06/2012-det-store-dimensjonsskiftet/

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/04/en-kosmisk-plan/

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/08/den-galaktiske-f%C3%B8derasjonen-av-lys-taler/

 

Jeg skulle ønske det var å overdrive, men disse folka er så fullstendig borte i natta at jeg undrer meg over hvordan de i det hele tatt klarer å fungere i det daglige liv - spør du meg trenger de hjelp, and lots of it.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Eustace Mullins (1923-2010), America's foremost bank examiner, appears for the first time in a full studio production interview with "The Mouth of the South," Bobby Lee. Mullins, a renowned author, lecturer and scholar reveals over 50 years of intensive research in an incredible true story and documentation of the conspiracy against the patriotic, hard working families of middle America.

 

Eustace Mullins can rightly be called not only America's premier populist historian, but he is a titanic figure on the landscape of American and world history, as a consequence of his monumental contributions to the arena of political, economic and philosophical discussion. Debt, Taxation, Inflation, Deflation, Bankruptcy; in the New World Order, there's nothing new under the sun.

 

---

 

Poster denne for demonene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes mange syke konspirasjonsteorier, men det er ikke så rart all den tid det faktisk foregår ganske åpenlys korrupsjon og ja, konspirering. Ta f.eks Norges jagerflykjøp som i flere år ble framstilt som en slags demokratisk budrunde. Det viste seg å være spill for galleriet, regjeringen (Barth Eide) hadde i hemmelighet avtalt kjøp med amerikanerne for lenge siden. En skandale som fort ble glemt i de store mediene, men som selsvagt burde resultert i en skikkelig oppvask. Hvor mye annet grums er det som ikke kan leses om i de få dokumentene som ble lekket til Wikileaks?

 

Krigen(e) i Irak er vel et bedre eksempel. Den amerikanske presidenten og hans stab lyger hele verden opp i trynet om masseødeleggelsesvåpen og slipper å stå til ansvar. Torturerer over en lav sko og slipper å stå til ansvar. Den eneste gode grunnen til å invadere Irak var olje. Det betyr at oljeindustrien faktisk har så stor innflytelse over den amerikanske regjeringen at de får den til å gå til krig, med alle de menneskeliv som har gått tapt.

 

Det er et par av de SYNLIGE og åpenlyse konspirasjonene. Tviler ikke på at det finnes mer. Det er dog et langt sprang til å trekke inn hemmelige ordener som muligens eksisterer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes mange syke konspirasjonsteorier, men det er ikke så rart all den tid det faktisk foregår ganske åpenlys korrupsjon og ja, konspirering. Ta f.eks Norges jagerflykjøp som i flere år ble framstilt som en slags demokratisk budrunde. Det viste seg å være spill for galleriet, regjeringen (Barth Eide) hadde i hemmelighet avtalt kjøp med amerikanerne for lenge siden. En skandale som fort ble glemt i de store mediene, men som selsvagt burde resultert i en skikkelig oppvask. Hvor mye annet grums er det som ikke kan leses om i de få dokumentene som ble lekket til Wikileaks?

Akkurat det bryr jeg meg svært lite om. Dessuten er sannsynligvis jagerflyene fra USA bedre enn de som er laget i Sverige :p hehe...

 

Problemet du kommer med er vel begrunnet i det at forsvaret allerede vet hva de trenger/ønsker seg av fly...

 

Det viktigste er at de kjøper det som trengs for å forsvare landet..

 

Krigen(e) i Irak er vel et bedre eksempel. Den amerikanske presidenten og hans stab lyger hele verden opp i trynet om masseødeleggelsesvåpen og slipper å stå til ansvar. Torturerer over en lav sko og slipper å stå til ansvar. Den eneste gode grunnen til å invadere Irak var olje. Det betyr at oljeindustrien faktisk har så stor innflytelse over den amerikanske regjeringen at de får den til å gå til krig, med alle de menneskeliv som har gått tapt.

Jepp... Selvsagt har det noe å si hvem man stemmer på under valg..

Det er opp til folk hva som skal skje og ikke skje.. Folk i USA ønsket å fjerne Saddam og hans regime... Neste gang er det Iran...

 

Hvis de landene hadde styrt like fornuftig som det vi i vesten hadde gjort, så ville ikke USA og andre mektige land hatt noen god grunn til å gå til krig...

 

Olja er jo selvsagt en gulrot... Det koster ekstremt mye å gå til krig... Om Saddams styre i landet var "mer fortjent" er en annen diskusjon...

 

Det er et par av de SYNLIGE og åpenlyse konspirasjonene.

Det er en sammensvergelse/konspirasjon mot vestelige land også... Al Qùaida og andre terrorist-grupper som ønsker å spre Islam for alt det er verd.. Så det går begge veier..

 

Det er en smakssak egentlig... Vi kunne jo bare overgitt oss hele vesten, og blitt muslimer alle mann, innført Sharia-lover og domstoler over alt... Hvis ikke vi ønsker det, så må vi sloss for at det ikke skjer, og vi bør, dersom vi syntes det er riktig, kjempe for at de som blir undertrykt blir frigjort også..

 

Og uansett hva konspiratørene sier, så lever vi i et svært fritt samfunn!! Med ytringsfrihet, religionsfrihet og hele pakka!

 

Tviler ikke på at det finnes mer. Det er dog et langt sprang til å trekke inn hemmelige ordener som muligens eksisterer.

Hemmelige ordner finnes, lovlige også, men det er folk flest som faktisk bestemmer her i vesten! Ikke gutte-klubbene...

Lenke til kommentar

 

Hva mener du med at jeg ikke tenker selv..? Er det bare dem som er enig med dine synspunkt som klarer å "tenke selv"?

 

Det er fullt mulig å stille seg skeptisk til massemedia (noen medier mer enn andre) uten å kjøpe alt Bildenberg/NWO/Ancient Aliens bullshittet; man trenger ikke kaste ut spedbarnet sammen med badevannet.

 

Og når det gjelder latterliggjøring, så finnes det absolutt ikke behov for å overdrive:

 

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/06/2012-det-store-dimensjonsskiftet/

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/04/en-kosmisk-plan/

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/08/den-galaktiske-f%C3%B8derasjonen-av-lys-taler/

 

Jeg skulle ønske det var å overdrive, men disse folka er så fullstendig borte i natta at jeg undrer meg over hvordan de i det hele tatt klarer å fungere i det daglige liv - spør du meg trenger de hjelp, and lots of it.

 

Jeg skrev jo hvorfor du ikke tenker selv, og det er fordi du tror blindt på det myndigheter og offisiell media forteller deg, og når det gjelder disse "konspirasjonsteoriene" så tror du det ikke eksisterer fordi offisiell media ikke forteller noe om det.

Men jeg kan forsikre deg om at illuminati eksisterer, og at den jødiske konspirasjonen som jeg har nevnt før også eksisterer, det er jøder som sår bak illuminati. Jeg kan også forsikre deg om at disse jødene og illuminati har et nettverk av nikkedukker godt plassert i de fleste lands regjeringer og myndigheter, de kontrollerer også de fleste lands sentralbanker.

Norges bank er en av de sentralbankene de kontrollerer, og den norske regjering er en av de regjeringene de kontrollerer.

 

Når det gjelder nyhetsspeilet, så er jeg enig i at de har en del mildt sagt underlige og fantasifulle artikler, men det er fordi alle kan sende inn artikler og få sine meninger publisert der etter det jeg har forstått.

Det er demokrati og ytringsfrihet i praksis, noe offisiell media i Norge ikke har praktisert så lenge jeg kan huske.

 

Men jeg må innrømme at noe av det som skrives der virker så fjernt at det er nesten pinlig, men da er det jo bare å la være å kommentere det.

 

Men mye av det som skrives på nyhetsspeilet stemmer også, og derfor bruker jeg av og til nyhetsspeilet som kilde, men kun etter at jeg har funnet ut at det er riktig fordi det bekreftes av andre kilder jeg bruker.

 

Illuminati, bilderberger group og NWO er et faktum, og det vil vi snart få merke.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med "ancient aliens" Jeg har ikke hørt uttrykket før, bortsett fra i filmene om stargate. Så dette er uansett ikke noe jeg har nevnt noe om.

Jeg skriver ikke om noe annet enn det jeg kan bevise. Og jeg kan gi deg flere sider med dokumentasjon på illuminati, bilderberger group og NWO.

 

Jens Stoltenberg har vært på bilderbergermøte, det samme har Siv Jensen.

Erna Solberg og Håkon Magnus var der i fjor. Harald (han som kaller seg konge) var der i 1984, flere andre politikere og næringslivsledere har også deltatt på bilderbergermøtene.

 

Så dette handler ikke om hva jeg mener, dette handler om fakta, om hva som skjer bak kulissene.

Så når jeg sier at du ikke tenker selv så er det ikke fordi du er uenig med meg, men fordi du ikke gidder å sjekke selv eller drive din egen etterforskning, slik jeg og flere andre har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en sammensvergelse/konspirasjon mot vestelige land også... Al Qùaida og andre terrorist-grupper som ønsker å spre Islam for alt det er verd.. Så det går begge veier..

 

 

Al Qùaida er opprettet av CIA, og støttes av CIA. Og Al Qùaida ble opprettet i sin tid fordi de trenger en fiende i "krigen mot terror"

 

At "Al Qùaida" og muslimsk brorskap ønsker å spre islam, er riktig, men disse gruppene er altså opprettet, drevet og sponset av vesten. Hovedsaklig av England (skapte muslimsk brorskap i 1928) USA og israel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg skrev jo hvorfor du ikke tenker selv, og det er fordi du tror blindt på det myndigheter og offisiell media forteller deg, og når det gjelder disse "konspirasjonsteoriene" så tror du det ikke eksisterer fordi offisiell media ikke forteller noe om det.

Men jeg kan forsikre deg om at illuminati eksisterer, og at den jødiske konspirasjonen som jeg har nevnt før også eksisterer, det er jøder som sår bak illuminati. Jeg kan også forsikre deg om at disse jødene og illuminati har et nettverk av nikkedukker godt plassert i de fleste lands regjeringer og myndigheter, de kontrollerer også de fleste lands sentralbanker.

Norges bank er en av de sentralbankene de kontrollerer, og den norske regjering er en av de regjeringene de kontrollerer.

 

Når det gjelder nyhetsspeilet, så er jeg enig i at de har en del mildt sagt underlige og fantasifulle artikler, men det er fordi alle kan sende inn artikler og få sine meninger publisert der etter det jeg har forstått.

Det er demokrati og ytringsfrihet i praksis, noe offisiell media i Norge ikke har praktisert så lenge jeg kan huske.

 

Men jeg må innrømme at noe av det som skrives der virker så fjernt at det er nesten pinlig, men da er det jo bare å la være å kommentere det.

 

Men mye av det som skrives på nyhetsspeilet stemmer også, og derfor bruker jeg av og til nyhetsspeilet som kilde, men kun etter at jeg har funnet ut at det er riktig fordi det bekreftes av andre kilder jeg bruker.

 

Illuminati, bilderberger group og NWO er et faktum, og det vil vi snart få merke.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med "ancient aliens" Jeg har ikke hørt uttrykket før, bortsett fra i filmene om stargate. Så dette er uansett ikke noe jeg har nevnt noe om.

Jeg skriver ikke om noe annet enn det jeg kan bevise. Og jeg kan gi deg flere sider med dokumentasjon på illuminati, bilderberger group og NWO.

 

Jens Stoltenberg har vært på bilderbergermøte, det samme har Siv Jensen.

Erna Solberg og Håkon Magnus var der i fjor. Harald (han som kaller seg konge) var der i 1984, flere andre politikere og næringslivsledere har også deltatt på bilderbergermøtene.

 

Så dette handler ikke om hva jeg mener, dette handler om fakta, om hva som skjer bak kulissene.

Så når jeg sier at du ikke tenker selv så er det ikke fordi du er uenig med meg, men fordi du ikke gidder å sjekke selv eller drive din egen etterforskning, slik jeg og flere andre har gjort.

 

Nei nei nei, illuminati er bare nikkedukker for den galaktiske konføderasjonen av usynlige enhjørninger med telepatiske evner, eller var det reptilene som bor i huler, og som kommer ut via tunneler i polene ved hjelp av hva vi andre ser på som "romskip" - NEI VENT! Matrix er en sann historie, men snart blir det jordens undergang, for Matrix må "rebootes" i 2012, det er jo helt innlysende, det var jo dette mayaene snakket om!

 


 

Det er jo fint å se at du stiller visse epistemiske kriterier til hva du tror på, dog undrer jeg meg over hva som får en "opplyst" person som deg selv stille seg selv kritisk til "lysvesener i 7. dimensjon", mens du svelger krok, snøre, stang, fisker og båt på historier om illuminati og NWO.

 

Jeg kommer sannsynligvis til å bruke størsteparten av 2013 til å minne deg på hvilket år vi nettopp la bak oss, Baltazar, er det greit eller..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er jo fint å se at du stiller visse epistemiske kriterier til hva du tror på, dog undrer jeg meg over hva som får en "opplyst" person som deg selv stille seg selv kritisk til "lysvesener i 7. dimensjon", mens du svelger krok, snøre, stang, fisker og båt på historier om illuminati og NWO.

 

Jeg kommer sannsynligvis til å bruke størsteparten av 2013 til å minne deg på hvilket år vi nettopp la bak oss, Baltazar, er det greit eller..?

 

Illuminati og NWO er et faktum, og at illuminati og de jobber gjennom forskjellige dekkorganisasjoner for NWO (new world order)og for å danne en verdensregjering. Også norske politikere jobber ganske åpenlyst for dette.

http://enverden.no/

 

Alt dette kan dokumenteres og bevises fra utallige kilder,men når folk ikke klarer å forstå hva som skjer selv om politikerne ganske åpenlyst snakker og skriver om det, så hjelper ingen dokumentasjon og ingen beviser.

Men du vil nok uansett få merke det når alt er på plass.

 

Du kan også bare begynne å følge med hva som skjer i USA, så får du en liten pekepinn på hvor det bærer hen.

 

De "lysvesenene "du nevner kan ikke dokumenteres, for det er oppspinn som du fant på i det øyeblikket du skrev ditt innlegg.

 

Om du i 2013 ønsker å minne meg på at vi har lagt 2012 bak oss, så er det ok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

AbandonThread.gif

Jeg mener at man burde konfrontere disse... De er en voksende bevegelse som snart finnes over alt, og det er vrangforestillinger som kan utvikle seg i en farlig retning... Disse folka tror åpenbart på disse skrulleriene. Og dette er en slags religion som blir større og større...

 

Grunnen til at kristendommen spredde seg så raskt, var kanskje fordi mange var ignorante og lot "det passere"... =)

Lenke til kommentar

Det er en sammensvergelse/konspirasjon mot vestelige land også... Al Qùaida og andre terrorist-grupper som ønsker å spre Islam for alt det er verd.. Så det går begge veier..

Al Qùaida er opprettet av CIA, og støttes av CIA.

Nei. Det ble ikke opprettet av CIA...

Al Qùaida er en gruppe muslimske ekstremister. Det er overtro og ekstremisme som har opprettet denne gruppen.

 

Og Al Qùaida ble opprettet i sin tid fordi de trenger en fiende i "krigen mot terror"

Nei. Al Qùaida ble opprettet av muslimske ekstremister som er av en annen oppfatning enn en majoriteten av muslimer. De er noe liknende Ku Klux Klan bare at de er muslimer og ikke kristne...

 

USAs bush-administrasjon har naturlig nok utnyttet folkets hat mot islam og disse terrorist-gruppene for å gå til krig, og olja var naturligvis en gulrot... Men Saddam var i bunn og grunn en jævel..

 

At "Al Qùaida" og muslimsk brorskap ønsker å spre islam, er riktig,

Selvsagt er det riktig, og det krasjer mot konspirasjonsteorien du legger frem...=)

 

men disse gruppene er altså opprettet, drevet og sponset av vesten.

Syntes du ikke selv at dette høres veldig urimelig ut???

 

Hovedsaklig av England (skapte muslimsk brorskap i 1928) USA og israel.

Så du mener at Al Qùaida er opprettet av amerikansk CIA og blir sponset hovedsakelig av England, som da skapte det muslimske brorskapet i 1928?? Er du klar over hvor vannvittig dette høres ut? Tror du at Islam ble funnet opp av amerikanere og engelskmenn også? At Muhammed og hans forvridde tankegang skrevet ned i Koranen ble skrevet av amerikanske myndigheter, som i sin tur benyttet agenter til å spre budskapet og omvende folk til Islam slik at de kunne skille befolkningen på en gunstig måte som da ble fordel-aktig for dem senere? :p

Lenke til kommentar

 

Det er jo fint å se at du stiller visse epistemiske kriterier til hva du tror på, dog undrer jeg meg over hva som får en "opplyst" person som deg selv stille seg selv kritisk til "lysvesener i 7. dimensjon", mens du svelger krok, snøre, stang, fisker og båt på historier om illuminati og NWO.

 

Jeg kommer sannsynligvis til å bruke størsteparten av 2013 til å minne deg på hvilket år vi nettopp la bak oss, Baltazar, er det greit eller..?

 

Illuminati og NWO er et faktum, og at illuminati og de jobber gjennom forskjellige dekkorganisasjoner for NWO (new world order)og for å danne en verdensregjering. Også norske politikere jobber ganske åpenlyst for dette.

http://enverden.no/

Tar meg frihet til å svare:

Illuminati er oppfunnet av noen new age hippier, og betyr "De opplyste"...

 

De som tror på Illuminati i dag er det stikk motsatte... De tror de vet mer enn hva folk flest vet, men i realiteten vet de mye mindre... De klarer ikke se virkeligheten slik den faktisk er... De har ingen innsikt eller kunnskaper i samfunnsfag (Det kan de umulig ha) og de mangler kunnskaper i historie... Av denne grunnen så kjøper de alt det konspiratørene sier når det kommer til historien og til ting de påstår om samfunnet og hvordan tingene henger sammen... Det hele er en suppe med missforståelser, vrangforestillinger og feberfantasier... Jeg oppfordrer deg herved til å kjøpe, og lese historiebøker, og bøker som tar for seg samfunnsfaglige temaer... Og at du i noen uker kutter ut Nyhetspeilet, prisonplanet og liknende fordummende sider, og at du etterpå foretar en ny vurdering av de dataene du har samlet, og at du da forsøker å se hva som er det mest sannsynlige... Altså hva du da har kommet frem til...

 

Man lærer så lenge man lever... Du burde også passe deg for noe som kalles: "Confirmation bias" så du ikke blir alt for ensporet...

 

Saken er det at de fleste konspirasjonene inneholder halvsannheter, slik at ikke alt er direkte usant, men helhetlig sett så er det usant, og uriktig... Man klipper og limer fra ulike media...

 

NWO som da er en betegnelse for "Ny Verdens Orden" - har opp gjennom historien vært ønsket av svært mange mennesker. Ja, og Bush og hans far (Sr. Bush) ønsket også dette i fremtiden. Og mange jobber mot det målet, som da handler om å forene verdenen.

Ikke noe skummelt overhodet! Jo mer sammensveist vi blir, desto mindre krig... Det vil bli uhorvelig vanskelig å føre krig dersom man er forent... Og ideen om en ny verdensorden er dessuten en én demokratisk idé...

 

Alt dette kan dokumenteres og bevises fra utallige kilder,

Nei. Du kan ikke bevise noe av dette. Helhetlig sett er det feil.

Man kan oppdage korrupsjon og så videre her og der, og ja, det er tilfelle, men det står ingen "opplyst gruppe" bak som har eksistert i mange tusen år, og som styrer hele showet...

 

men når folk ikke klarer å forstå hva som skjer selv om politikerne ganske åpenlyst snakker og skriver om det, så hjelper ingen dokumentasjon og ingen beviser.

Har du noen gang stilt deg spørmålet: "Hva om jeg tar feil?"

Hva får deg til å tro at folk er så utrolig dumme? Hva får deg til å tro at du og dine konspiratør-venner er de eneste som klarer å se noe som helst???

 

Men du vil nok uansett få merke det når alt er på plass.

Hva vil man merke?

 

Du kan også bare begynne å følge med hva som skjer i USA, så får du en liten pekepinn på hvor det bærer hen.

Vel... Hvor bærer det hen?? Har du noen kunnkap om hvordan amerikanerne velger ut sine ledere? Hva slags politiske partier som finnes der og hva disse står for? Hvordan demokratiet deres faktisk fungerer?

 

Ja, det er mye man kan kritisere USA for.. Bevares. Det er mye man skulle ønske var bedre eller annerledes.. Og det er mye de gjør feil.. Selvfølgelig da de bare er mennesker de også... Hva står for eksempel Obama for? Vet du det? Hva slags politikk fører han, og hva er forskjellen på han og de andre valgkandidatene? Vet du det? Hva er forskjellen på Obama og Bush? For du tror vel ikke at begge to kommer fra samme plassen og at de har samme agenda??? At de begge er opplært av Illuminati og deres oppgave er å ødelegge hele verden og skape et helvete på jord??? Til det værste for oss alle?

 

De "lysvesenene "du nevner kan ikke dokumenteres, for det er oppspinn som du fant på i det øyeblikket du skrev ditt innlegg.

Men det er fra samme kildene som formiddler det du sier ellers...

De samme kildene sier også at ABB var en frimurer (som jo er sant) og at han fikk i oppdrag å gjøre det han gjorde (som ikke er sant). Han var også innsatt av CIA... Merkelig nok. (Dette er det Alex Jones som mener, en av de store konspi-huene der ute)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så du mener at Al Qùaida er opprettet av amerikansk CIA og blir sponset hovedsakelig av England, som da skapte det muslimske brorskapet i 1928?? Er du klar over hvor vannvittig dette høres ut? Tror du at Islam ble funnet opp av amerikanere og engelskmenn også? At Muhammed og hans forvridde tankegang skrevet ned i Koranen ble skrevet av amerikanske myndigheter, som i sin tur benyttet agenter til å spre budskapet og omvende folk til Islam slik at de kunne skille befolkningen på en gunstig måte som da ble fordel-aktig for dem senere? :p

 

 

Det spiller ingen rolle om det høres "vanvittig" ut, muslimsk brorskap ble stiftet av England i 1928.

islam er forøvrig mye mer enn muslimsk brorskap.

 

Men har du tenkt på hvor vanvittig det er av dere å avvise all informasjon bare fordi det er nytt og dere har ikke hørt det før ?

Og også den måten dere driver med mobbing og latterligjøring av alle som kommer med annen informasjon enn dere er programmert med ?

 

Al Qaeda: A CIA Database | Not A Terrorist Group

 

 

“The truth is, there is no Islamic army or terrorist group called Al Qaida. And any informed intelligence officer knows this. But there is a propaganda campaign to make the public believe in the presence of an identified entity representing the ‘devil’ only in order to drive the ‘TV watcher’ to accept a unified international leadership for a war against terrorism. The country behind this propaganda is the US and the lobbyists for the US war on terrorism are only interested in making money.”

 

http://truth11.com/2011/05/13/al-qaeda-a-cia-database-not-a-terrorist-group/

 

Nå vet jeg jo at ingen dokumentasjon nytter mot slike smarte og allvitende skarpinger som dere, men rapporten ovenfor kan kanskje være interessant for andre som muligens vil lese dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du mener at Al Qùaida er opprettet av amerikansk CIA og blir sponset hovedsakelig av England, som da skapte det muslimske brorskapet i 1928?? Er du klar over hvor vannvittig dette høres ut? Tror du at Islam ble funnet opp av amerikanere og engelskmenn også? At Muhammed og hans forvridde tankegang skrevet ned i Koranen ble skrevet av amerikanske myndigheter, som i sin tur benyttet agenter til å spre budskapet og omvende folk til Islam slik at de kunne skille befolkningen på en gunstig måte som da ble fordel-aktig for dem senere? :p

Det spiller ingen rolle om det høres "vanvittig" ut,

Det som høres ut til å være "for godt til å være sant" - det er som regel nettopp det: 'For godt til å være sant(...)'.

Det finnes selvsagt unntak fra regelen, men dette er ikke en gang for godt til å være sant, men helt vannvittig! Du har blitt feilinformert... Og man ser det tydelig.

 

muslimsk brorskap ble stiftet av England i 1928.

Så du mener at amerikanerne planla dette med tvillingtårnene allerede for 84 år siden? Hva var dette Muslimske brorskapet? Var det CIA som stod bak det også? Eller var det Muslimer som søkte sammen i et brorskap? Ble det kanskje finansiert av Den Engelske Kirke? :p Og hvorfor? For å ødelegge verdenen?

 

Er Obama med i denne 80år gamle konspirasjonen?

 

Jeg må jo spørre.. For deg så virker jo alt helt åpenbart, og jeg og "folk" har jo ikke fått med oss noe av denne sannheten, så derfor så spør jeg.. =)

 

islam er forøvrig mye mer enn muslimsk brorskap.

Er de som er medlemmer av brorskapet muslimer, eller er de innsatt som under-cover agenter for CIA? Hva har denne organisasjonen utrettet de 80 årene de har eksistert?

 

Er dette en muslimsk gruppe som har til hensikt å ødelegge de muslimske landene, og sikre USA olje-inntekter?

 

Men har du tenkt på hvor vanvittig det er av dere å avvise all informasjon bare fordi det er nytt og dere har ikke hørt det før ?

Det er ikke nytt, og jeg har hørt det før... Jeg har sett utrolig mange slike konspirasjonsvideoer, lest utrolig mye... Jeg har som hobby å sette meg inn i andres tro og forestillinger... Det er hva jeg har gjort i ca 16år.. Det er ikke nytt... Jeg studerer religion og mytologi på samme måte studerer jeg også konspirasjonsteorier... Så leser jeg en stor mengde med skepsis-relaterte artikler og kommentarer, og sider i mengdevis i etterkant for å stå bedre rustet i en diskusjon. Jeg elsker diskusjoner. =)

 

Jeg har funnet ut at alle konspirasjonsteorier bunner i noe som i seg selv er helt banalt og tåpelig... =)

 

Og også den måten dere driver med mobbing og latterligjøring av alle som kommer med annen informasjon enn dere er programmert med ?

Hvis du hører noe du vet er riv ruskende galt, hvordan vil du da konfrontere det du hører? Jeg beklager dersom det jeg sier oppfattes som mobbing av deg som person. Det er ikke intensjonen bak. Min intensjon er å få deg til å se ting fra en annen vinkel. Samt spørre deg spørsmål så jeg kan bli klokere selv... Stille kritiske spørsmål ved det du tror på... På samme måte som jeg stiller kritiske spørsmål til meg selv også mange ganger...

Jeg har selv måttet gå fra tidligere forestillinger... Jeg har selv trodd på ting jeg ikke lenger tror på, og så videre... Selvsagt har jeg det, og det har alle mennesker, siden ingen ble født allvitende - fullt ut vitende om alt som er...

 

Og det er jo ikke noe rart at de svarene du eventuelt får, oppfattes som mobbing, når du sier at vi (jeg i dette tilfellet) er programmerte roboter som ikke kan tenke selv ;) Hehe..

 

Al Qaeda: A CIA Database | Not A Terrorist Group

Så alle de journalistene som skriver om terror-angrep og så videre, de tar feil? De blir også rundlurt? Forstår ikke sammenhengen? Og de som forstår sammenhengen er de en del av Illuminati?

 

“The truth is, there is no Islamic army or terrorist group called Al Qaida.

Sannheten er at dette som står her er løgn... Det er veldig sannsynlig at det oppstår slike farlige terrorist-grupper helt av seg selv når Koranen har eksistert så lenge som den har, og den har så stor innflytelse på mennesker som den har hatt... Dersom du leser i Koranen, så forstår du hvorfor...

 

And any informed intelligence officer knows this. But there is a propaganda campaign to make the public believe in the presence of an identified entity representing the ‘devil’ only in order to drive the ‘TV watcher’ to accept a unified international leadership for a war against terrorism. The country behind this propaganda is the US and the lobbyists for the US war on terrorism are only interested in making money.”

Hvordan gjør de dette? Hvordan har de organisert seg mener du?

Hvem bestemmer? Hvem er det som kontrollerer? Hvem er Illuminati?

Hvordan har de fått med seg alle verdens TV kanaler, aviser og radiokanaler med seg til å utføre denne planlagte ondskapen som bare handler om penger??? For alle nyheter som kommer er jo planlagte, og alt som skjer i verden skjer på grunn av noen som bestemmer bak i kullissene.... ??? Vi vet ingen ting, styrer ingen ting.. Vi står her hjelpeløse mot en usynelig overmakt.. ??? Er det sånn å forstå???

 

http://truth11.com/2011/05/13/al-qaeda-a-cia-database-not-a-terrorist-group/

 

Nå vet jeg jo at ingen dokumentasjon nytter mot slike smarte og allvitende skarpinger som dere, men rapporten ovenfor kan kanskje være interessant for andre som muligens vil lese dette.

Men det er jo ingen "dokumentasjon" på noe som helst... Det dokumenterer ikke noe... Ingen beviser..

Lenke til kommentar
Akkurat det bryr jeg meg svært lite om. Dessuten er sannsynligvis jagerflyene fra USA bedre enn de som er laget i Sverige :p hehe...

Mulig det, men da skulle man kunne forvente at de sa det med det samme, i stedet for å holde både svenskene og hele Norge for narr. Det er ikke selve flykjøpet som er problemet, men at regjeringen vår er korrupt.

 

Jepp... Selvsagt har det noe å si hvem man stemmer på under valg..

Det er opp til folk hva som skal skje og ikke skje.. Folk i USA ønsket å fjerne Saddam og hans regime... Neste gang er det Iran...

Jeg tror amerikanere flest var mot å invadere Irak, men så ble det ikke akkurat holdt folkeavstemning om det. Først løy de om våpnene, så fant de opp en ny kategori mennesker for å kunne fengsle dem ulovlig og torturere dem.

 

Hvis de landene hadde styrt like fornuftig som det vi i vesten hadde gjort, så ville ikke USA og andre mektige land hatt noen god grunn til å gå til krig...

 

Olja er jo selvsagt en gulrot... Det koster ekstremt mye å gå til krig... Om Saddams styre i landet var "mer fortjent" er en annen diskusjon...

Det koster ekstremt mye ja, ikke minst målt i menneskeliv, men oljeindustrien tjener også enormt på det. Det er også derfor USA ofte støtter dikaturer siden de da gjennom private selskaper får melket landet for olje. Olje mot makt og våpen.

 

Hadde det vært godvilje som lå bak USAs kriger ville de hatt hendene fulle i Somalia, Burma, Nord-Korea, for å nevne noen få. Men disse landene har ikke store forekomster av olje eller annet USA kan tjene på.

 

Og uansett hva konspiratørene sier, så lever vi i et svært fritt samfunn!! Med ytringsfrihet, religionsfrihet og hele pakka!

Ja, vi er heldige slik, men vi må passe på at vi får beholde de frihetene vi har, som å kunne kritisere religion, kunne snakke privat uten å bli overvåket osv. Det er ikke selvsagte rettigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...