Gå til innhold

Hva er illuminati?|


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende nok. Masse gode strategier for de som vil dominere verden her. Minner meg om ting jeg ikke liker å dvele ved. Imidlertid referte jeg til spørsmålet om hvordan Bygning 7 kan implodere uten videre. Flyvende betong og skjørt fundament er ikke godt nok for å forklare en, nærmest, snorrett kollaps - i fritt fall - som førte til at bygningen ble redusert til en haug med støv.

 

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei.. Det er akkurat slik det er... I fremoverland...

og fremoverland er n.w.o/newage rosekors greier?

Nei.. Det er virkeligheten vi lever i, som (også) inneholder fantastiske konspirasjonsteorier om NWO, etc.

 

Spennende nok. Masse gode strategier for de som vil dominere verden her. Minner meg om ting jeg ikke liker å dvele ved. Imidlertid referte jeg til spørsmålet om hvordan Bygning 7 kan implodere uten videre. Flyvende betong og skjørt fundament er ikke godt nok for å forklare en, nærmest, snorrett kollaps - i fritt fall - som førte til at bygningen ble redusert til en haug med støv.

 

Lykke til.

Oy... Jasså, så du tror det ikke finnes en bedre forklaring på dette enn den dumme forklaringen dere kommer med???

 

En annen ting. Dere svarer ikke på noen av mine spørsmål.. Så hvorfor skal jeg svare på deres?

Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

 

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

 

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

Lenke til kommentar

De eldste vil narre alle «hedningefolk», som de kaller «goyim», til å gjøre som de vil

 

Det er riktig, Og det har de klart med glans. De jødene som står bak dette, ler godt av de dumme goyim som tror blindt på alt det de sier, og som lar seg villig lede til slakterbenken.

Fyfader dette gidder jeg ikke... Du er så langt vekk i din egen verden at jeg ikke ser et lite håp for deg en gang.. Du er så livsfjern at jeg gir opp.. Det er nyttesløst å snakke med folk som klarer å spy ut noe så idiotisk etter det jeg har forklart nå..

 

Lykke til videre i livet, sier nå jeg...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

De eldste vil narre alle «hedningefolk», som de kaller «goyim», til å gjøre som de vil

 

Det er riktig, Og det har de klart med glans. De jødene som står bak dette, ler godt av de dumme goyim som tror blindt på alt det de sier, og som lar seg villig lede til slakterbenken.

Fyfader dette gidder jeg ikke... Du er så langt vekk i din egen verden at jeg ikke ser et lite håp for deg en gang.. Du er så livsfjern at jeg gir opp.. Det er nyttesløst å snakke med folk som klarer å spy ut noe så idiotisk etter det jeg har forklart nå..

 

Lykke til videre i livet, sier nå jeg...

 

Når du svarer sånt, så tipper jeg du ikke har sett denne ennå.

http://www.youtube.com/watch?v=M11Dfld2NyQ

 

Se vekk fra de bibelske profetiene hvis du har avsky for sånt. Ta all informasjon med en klype salt, men sånn kan det altså være, og da blir historiebøkene som er skrevet for skolene bare en latterlig løgn på utsiden, og innsiden er skjult for skolelærde.

Lenke til kommentar

hvilken gjest skulle bry seg, hvis dem ser troll.

 

Det avskrekker nok mange, men jeg vil si at denne tråden allerede har gått "well beyond the pale", for å låne et engelsk uttrykk. Det viktigste i slike diskusjoner er uansett at man backer opp påstandene med solide argumenter. Oppegående folk screener trolla -poster-, ikke personer. Fakta er fakta, subjekter er subjekter og Occams Razor deler troverdig fra uverdig. Dette er det ingen Hermes i verden, som kan gjøre noe med. Tror du Hitler lurte mange intellektuelle? Det man tjener mest på, er å vinne over de som evner å sette sammen et godt resonnement, for de vil igjen spre budskapet på en nøktern, og dermed, overtalende måte. Skrikerunger gjør seg bare ikke gjeldende på samme måte.

 

Mitt motto: Med sannhet som våpen, overlever du 1000 diskusjoner uten å endre mening. Med absolutte sannheter som våpen, taper du før du har runda 50. Noen vil leve fort og dø hardt. Ser ingen grunn til å nekte dem det, men jeg ér bestemt på å strebe mot en mer ydmyk linje. Altfor ofte, er det, dessverre, altfor enkelt å lande på den lavpanna linja - øye for øye...

 

 

Her er et utdrag fra folkets (ikke statens) Wikipedia:

 

«Protokollenes» innhold

De 24 protokoller fremstår som anvisninger til en ny eldstebroder, der det beskrives hvordan gruppen akter å virkeliggjøre verdensherredømmet. De eldste vil narre alle «hedningefolk», som de kaller «goyim», til å gjøre som de vil. De foretrukne metoder er:

 

post-148960-0-60198000-1328145711_thumb.jpg

 

Kontroll med massemediene og finansvesenet vil muliggjøre tilsidesettelsen av den sosiale ordens tradisjonelle kilder. Dette erstattes av manipulasjon av folkemassene og statsstyrt propaganda slik at de nye mektige eliter og institusjoner kan tildekke den nakne og skitne sannhet for massene. Her er «protokollene» inspirert av tidens foreliggende kritikk av modernitet, radikalisme og kapitalisme, men fremstiller disse krefter som del av en sammensvergelse og ikke som følger av upersonlige historiske prosesser.

 

Teksten forutsetter at leseren tror at frimurerne er et hemmelig samfunn med en skjult politisk agenda. «Protokollene» hevder at denne skjulte agenda i sin tur er fjernstyrt av det jødiske eldstefellesskap; altså har man en konspirasjonsteori inne i en annen konspirasjonsteori. Både frimurere og «liberale tenkere» fremstilles som blotte redskaper i de eldstes hender, som til slutt er ment å resultere i et jødisk teokrati. «Protokollene» beskriver et kommende «kongedømme» og går i stor detalj inn på hvordan det skal styres. Men selv i dette kongedømme vil de eldste avstå fra åpen politisk kontroll; de vil gjøre seg gjeldende via åger og pengemanipulasjoner. Selv «jødenes konge» vil bare være en galleonsfigur.

 

---------------

 

Ser du noen likheter mellom dette og hva dere selv tror på???

Og hvem er Illuminati? Jo, det er jødene... I stort sett alle konspirasjoner i dag også er det jødene som står bak...

 

Du kan lese mer her

 

Jeg er usikker på hvilke svar du er mest interessert i, men jeg tenkte dette var en god start.

 

 

Kontroll med massemediene og finansvesenet vil muliggjøre tilsidesettelsen av den sosiale ordens tradisjonelle kilder.

 

"Who owns the Media"

 

De største leverandørene til norske medier er (fritt etter hukommelsen) Thomson Reuters, AFP, Associated Press, og NTB. En stor underholdningsleverandør er ProSiebenSat. 1.

 

The agency was founded in 1835 by a Parisian translator and advertising agent, Charles-Louis Havas as Agence Havas. (Om AFP) - Wiki

 

According to Kent Cooper, head of the AP, in his biography Barrier Down, “International bankers under the House of Rothschild acquired an interest in the three leading European agencies.” (Kent Cooper, Barriers Down, pg. 21). "And so they bought Reuters International News Agency, based in London, Havas of France, and Wolf in Germany, and therefore controlled the dissemination of News in Europe." (Dette var på slutten av 1800-tallet.)

 

A demand for an investigation of charges printed in The Congressional Record by Representative Oscar Calloway of Texas, a pacifist Democrat, that "the J. P. Morgan interests, the steel shipbuilding and powder interests" had purchased control of twenty-five great newspapers to further the preparedness campaign, was made in the House today by Representative J. Hampton Moore, a Pennsylvania Republican. - link til selve artikkelen i NY Times fra 1917

 

Når det kommer til finans...

 

Banker opererer med 10:1 i odds. Har de én krone, kan de låne ut ti.

 

Det er ikke noe skille mellom sparebanker og investorer. Sparebanker er forsikret i våre skattepenger, ergo er det skattebetalere som tar regninga for fettfingra bankdirektører som har mista gangsynet.

 

Veldig mange land har privat sentralbank. Det vil si at når staten har et behov for å trykke penger, som i krig og katastrofe, blir pengene tatt opp som et lån til en institusjon som tryller pengene ut av ingenting.

 

“To cause high prices all the Federal Reserve Board will do will be to lower the rediscount rate producing an expansion of credit and rising stock market, then when business men are adjusted to these conditions, it can check prosperity in mid career by raising the rate of interest. It can cause the pendulum of a rising and falling market to swing gently back and forth by slight changes in the discount rate, or cause violent fluctuations by greater rate variation and in either case, it will possess inside information as to financial conditions and advanced knowledge of the coming change, either up or down. This is the strangest and most dangerous advantage ever placed in the hands of a special privilege class by any government that ever existed. The system is private, conducted for the sole purpose of obtaining the greatest possible profits from the use of other peoples’ money. They know in advance when to create panics to their advantage, and they also know when to stop panic. Inflation and deflation work equally well for them when they control finance.” – Rep. Charles Lindbergh Sr. (R. MN), 1914

Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

 

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

 

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

 

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

 

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

 

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

 

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

 

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

 

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Eksplosiver brenner eller smelter ikke stålbjelker; de kutter dem i stykker og eksplosjonen blåser alt utover i en sfære med enorm hastighet. Om det ikke finnes gode forklaringer på enkelte observerte fenomener i ruinene av WTC, så er det likevel klart at en kontrollert nedrivning overhodet ikke passer til de observerte fakta.

 

Les mer på skepsis.no

http://skepsis.no/?p=543#hvorfor

Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

 

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

 

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

 

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

 

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Eksplosiver brenner eller smelter ikke stålbjelker; de kutter dem i stykker og eksplosjonen blåser alt utover i en sfære med enorm hastighet. Om det ikke finnes gode forklaringer på enkelte observerte fenomener i ruinene av WTC, så er det likevel klart at en kontrollert nedrivning overhodet ikke passer til de observerte fakta.

 

Les mer på skepsis.no

http://skepsis.no/?p=543#hvorfor

 

 

For guds skyld. Ikke fôr de med fakta

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

 

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

 

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

 

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

 

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Eksplosiver brenner eller smelter ikke stålbjelker; de kutter dem i stykker og eksplosjonen blåser alt utover i en sfære med enorm hastighet. Om det ikke finnes gode forklaringer på enkelte observerte fenomener i ruinene av WTC, så er det likevel klart at en kontrollert nedrivning overhodet ikke passer til de observerte fakta.

 

Les mer på skepsis.no

http://skepsis.no/?p=543#hvorfor

 

 

For guds skyld. Ikke fôr de med fakta

Hehe.. Nei for da kan de leve lengere inni konspirasjonsbobla si ;)

Lenke til kommentar

Så, det er nå om natten dere konspi-huene holder på... Jaja, dere for la Alex Jones og gutta få programere dere slik at dere kommer lengst mulig vekk fra den virkelige verdenen, og inn i konspirasjonenes store forestillingsunivers.

 

Mye konspirasjoner om 9/11 som er litt på viddene, men at tower 7 skulle falle. Det er ingen grunn utenom kontrollert destruksjon. Om det var gjort av "terrorister" eller noen shady government guys er irrelevant. Det er muffens at det falt.

 

Og så har vi jo bla det faktum at stålebjelkene i tårnene smeltet, men flybensin brenner med 1500 grader, mens stål smelter først ved 3000 grader

Mener du at det var eksplosiver som fikk stålet til å smelte?

 

Ja.

Hva ellers kunne det være når vi vet at bygningene var bygd for å tåle at fly fløy inn i dem, vi vet at flybensin brenner ved 1500 grader, og vi vet at stål smelter vet 3000 grader.

 

Noen annen forklaring enn at bygningene ble sprengt av sprengstoff plassert inne i bygningene fins ikke.

Hvis du mot formodning skulle ha en annen fornuftig forklaring på hvordan flybensin som brenner med 1500 grader kan smelte stål med smeltepunkt på 3000 grader så kom med den.

Eksplosiver brenner eller smelter ikke stålbjelker; de kutter dem i stykker og eksplosjonen blåser alt utover i en sfære med enorm hastighet. Om det ikke finnes gode forklaringer på enkelte observerte fenomener i ruinene av WTC, så er det likevel klart at en kontrollert nedrivning overhodet ikke passer til de observerte fakta.

 

Les mer på skepsis.no

http://skepsis.no/?p=543#hvorfor

 

 

For guds skyld. Ikke fôr de med fakta

Hehe.. Nei for da kan de leve lengere inni konspirasjonsbobla si ;)

 

Beats watching a movie ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De eldste vil narre alle «hedningefolk», som de kaller «goyim», til å gjøre som de vil

 

Det er riktig, Og det har de klart med glans. De jødene som står bak dette, ler godt av de dumme goyim som tror blindt på alt det de sier, og som lar seg villig lede til slakterbenken.

Fyfader dette gidder jeg ikke... Du er så langt vekk i din egen verden at jeg ikke ser et lite håp for deg en gang.. Du er så livsfjern at jeg gir opp.. Det er nyttesløst å snakke med folk som klarer å spy ut noe så idiotisk etter det jeg har forklart nå..

 

 

Hvorfor reagerer du slik ? Dette er jo bare sannheten.

 

Jødene har lurt oss alle i flere tiår, og de ler av oss.

Det ville du også ha gjort om du hadde klart å lure så mange så lenge til å gi deg det meste de har av verdier, til å sloss og føre kriger for deg, og til å være redde for å kritisere deg, og i mange tilfeller også tilbe deg.

 

Og jødene og deres lakeier fører folket til "slaktebenken" Fordi de har skapt bla FN som folket stoler på og tror er for å gjøre livet bedre for oss alle.

Det folk ikke vet er at FN har skapt mange sultkatastrofer, kriger og elendighet, og det gjør de ennå.

FN har også et program for å drepe inntil 90 prosent av jordens befolkning.

 

Alt dette skjer bla i regi av jødene, fordi de tror de er "Guds utvalgte folk" og mener at de skal herske over verden.

 

I følge jødenes "hellige" bok, den babylonske talmud, så er bare jødene mennesker, vi andre er dyr i menneskeskikkelse, skapt slik for å være slaver for jødene.

Vi er goyim(kveg) som kan slaktes etter behov, og det vil de også gjøre fordi de har ikke bruk for oss alle.

Lenke til kommentar

De eldste vil narre alle «hedningefolk», som de kaller «goyim», til å gjøre som de vil

 

Det er riktig, Og det har de klart med glans. De jødene som står bak dette, ler godt av de dumme goyim som tror blindt på alt det de sier, og som lar seg villig lede til slakterbenken.

Fyfader dette gidder jeg ikke... Du er så langt vekk i din egen verden at jeg ikke ser et lite håp for deg en gang.. Du er så livsfjern at jeg gir opp.. Det er nyttesløst å snakke med folk som klarer å spy ut noe så idiotisk etter det jeg har forklart nå..

 

 

Hvorfor reagerer du slik ? Dette er jo bare sannheten.

 

Jødene har lurt oss alle i flere tiår, og de ler av oss.

Det ville du også ha gjort om du hadde klart å lure så mange så lenge til å gi deg det meste de har av verdier, til å sloss og føre kriger for deg, og til å være redde for å kritisere deg, og i mange tilfeller også tilbe deg.

 

Og jødene og deres lakeier fører folket til "slaktebenken" Fordi de har skapt bla FN som folket stoler på og tror er for å gjøre livet bedre for oss alle.

Det folk ikke vet er at FN har skapt mange sultkatastrofer, kriger og elendighet, og det gjør de ennå.

FN har også et program for å drepe inntil 90 prosent av jordens befolkning.

 

Alt dette skjer bla i regi av jødene, fordi de tror de er "Guds utvalgte folk" og mener at de skal herske over verden.

 

I følge jødenes "hellige" bok, den babylonske talmud, så er bare jødene mennesker, vi andre er dyr i menneskeskikkelse, skapt slik for å være slaver for jødene.

Vi er goyim(kveg) som kan slaktes etter behov, og det vil de også gjøre fordi de har ikke bruk for oss alle.

 

....og disse påstandene har du selvsagt drøssevis av kilder på.

Kilder som og melder om at Holocaust aldri skjedde, Planet X trosser tyngekraften og gjemmer seg bak solen, Stoltenberg er en reptil, ABB var en biorobet, Frognerparken er en satanistisk offerplass, chemtrails, HAARP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat slik jeg tenkte meg egentlig. Men til opplysning til KTerne her inne:

 

Konspirasjonsteoretikere har gjort mye ut av at det krever omkring 1510 grader C for å smelte stål. Men alt ved 400 grader begynner stål å miste noe av sin bæreevne, ved 600 grader er denne halvert, og ved 980 grader er bare 10 prosent av bæreevnen igjen. Med mye av spray-on brannisolasjonen slått bort av flyenes kollisjon, begynte stålet i gulvene å gi etter. På bilder av tårnene i de siste minuttene kan du tydelig se at de ytre søylene blir dradd inn i tårnet av de sigende gulvene. På ett punkt ga de ytre søylene etter, og den indre kjernen, som også var redusert av branner og flyenes ødeleggelser, kunne ikke lenger kompensere. Den enorme massen raste ned på den svekkede konstruksjonen under, som umiddelbart ga etter. Med økende masse og fart, var det ingenting som kunne hindre en total kollaps av tårnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...