marsipankake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg synes det var vanskelig å finne svar på nettet om dette, så jeg publiserer min løsning: 1. Last ned og installer VLC media player 2. Gå til akuelle program hos nrk.no slik at videoen av programmet begynner å spilles av 3. Velg "vis sidekilde" i nettleseren og søk (Ctrl + F) på ordene "Safari" eller "aspx" til du finner en lang link mellom to " " som ligner på denne: http://www nrk.no /nett-tv/asx.aspx?param(...)Safari 4. Kopier så denne linken fra punktet over og åpne VLC media player og velg Media > Nettverkkringkasting (Ctrl + N). Lim så inn linken og velg "Spill av" 5. Det kan ta mange sekunder før videoen starter, men når den begynner avspillingen, trykk så "Shift + R" for å starte opptak. 6. For å stoppe opptak, velg "Shift + R" igjen, eller la videoen gå ut. 7. Du vil finne opptaket i mappen "Mine videoer" i din brukermappe i Windows Endret 18. januar 2012 av marsipankake 1 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ellers så anbefaler jeg ANT Video, effektivt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå