AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg føler så og si hele tiden at jeg burde være irritert, selv om jeg ike føler meg irritert, lei meg selv om jeg ikke føler meg lei meg osv. I dag har jeg også sovet veeeldig lite, men føler meg ikke trøtt heller. Jeg føler meg liksom ikke til stede. Går ofte rundt og føler meg anspent og stiv i skuldre/rygg. Dette har vart såpass lenge i blandet blant annet halsvondt og magekatarr slik at jeg føler jeg har mistet de vennene jeg hadde og er ikke med på noe fritidsaktiviteter heller. Jeg har lyst til å begynne og tror kanskje det kan hjelpe, men jeg lurer på om det er noen som har vært bort i dette og kan si meg om det er noe jeg kan gjøre selv, noen øvelser eller noe, som kan få meg til å føle meg normal igjen? Postet av anonym: 2cbcb4a7eb26d2bef347e4c313635702 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg føler så og si hele tiden at jeg burde være irritert, selv om jeg ike føler meg irritert, lei meg selv om jeg ikke føler meg lei meg, vet det er ting jeg har veldig lyst til å glede meg til, men greier ikke osv. I dag har jeg også sovet veeeldig lite, men føler meg ikke trøtt heller. Jeg føler meg liksom ikke til stede. Går ofte rundt og føler meg anspent og stiv i skuldre/rygg. Dette har vart såpass lenge i blandet blant annet halsvondt og magekatarr slik at jeg føler jeg har mistet de vennene jeg hadde og er ikke med på noe fritidsaktiviteter heller. Jeg har lyst til å begynne og tror kanskje det kan hjelpe, men jeg lurer på om det er noen som har vært bort i dette og kan si meg om det er noe jeg kan gjøre selv, noen øvelser eller noe, som kan få meg til å føle meg normal igjen? Postet av anonym: 2cbcb4a7eb26d2bef347e4c313635702 Postet av anonym: 2cbcb4a7eb26d2bef347e4c313635702 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Anyone? Postet av anonym: 2cbcb4a7eb26d2bef347e4c313635702 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 irritert/lei seg : søk psykolog anspent/stiv : søk fysiolog halsvondt/magekatarr : søk fastlege Lenke til kommentar
Brishnev Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Du burde få noen å snakke med, men når det gjelder øvelser syntes jeg meditasjon hjelper veldig, spesielt når man er anspent, tenker altfor mye og grubler over ting som man ikke burde gruble over.. hvis du går på youtube og søker på "alan watts" så har han endel fine forklaringer på hvordan man mediterer.. og husk at å leve er en spontan ting, du skal ikke planlegge alt du sier og gjør, det skal komme av seg selv. Prøv å husk å gjøre de tingene du liker å gjøre og det som gjør det glad. Prøv å husk ting som du syntes er moro og gjør de tingene. Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har du prøvd å gjøre noe nytt? Jeg fåreslår at du setter deg et mål du tror du kan klare, mestringsfølelse er undervurdert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå