Gå til innhold

[Løst] Valgte hidden på egenskaper for user mappen, Hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei, i dag drev jeg og jaktet på et program som hadde lagt seg inn i apps data, og startet av seg selv i tide og utide. Jeg skulle fjerne dette, men fant ikke apps data mappen da denne normalt er skjult.

Da jeg ikke fant alternativet for :View hidden folders i Win 7, trodde jeg alt var anderledes her. I forfjamselsen, trykket jeg på på "hidden". Altså under C:/users/"meg"/ inne i mappen trykket jeg på egenskaper og valgte hidden under Attributes.

Da skjedde det noe arkivet elns, og hele "meg" mappen forsvant(inkludert alt på skrivebord osv). Siden jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre videre, så kjørte jeg restor point fra dagen før, uten å ha erfaring med dette.

Da kom mappen tilbake, men det er en god del ikoner på skrivebordet som nå er sjulte(jeg har fått til å vise skjulte filer). Samt Catalyst control center for skjerkort har sluttet og virke.

Jeg føler dermed ting ikke er slik de burde være, tar i mot alt av tips.

Ps: grunnen til jeg ikke googlet hvordan vise skulte mapper i win7, var at jeg ikke hadde internett tilgang på tidspunktet.

Føler meg helt noob nå ja :( Edit: Snarveier osv i IE er også borte(jaja, jeg bruker ie)

Edit: Ser ut som det løste seg: Jeg gjorde det samme igjenn, men nå kunne jeg finne user mappen etter å ha valgt hidden. Så unhida jeg den etterpå, og nå virker alt.

Er usikker, men mappen viste nok ikke første gang, da jeg enda ikke hadde fått aktivert vis skjulte mapper + at retoren muligens gjorde meg enda mer forvirret.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...