Gå til innhold

Tar ikke Telenor kundene sine på alvor ?


Anbefalte innlegg

kjøpte meg ny telefon gjennom telenor og etter deres annbefaling, valget ble da en Sony Ericsson xperia arc .

Det viser seg så at denne telefonen er ubrukelig i den forstand at så snart en kommer litt utenfor alfarvei så har en ikke dekning , snakket så med forhandlere her i området og de sa dette var et kjent problem med nevnte telefon .

jeg kontakter så telenor og får samme svar der , jeg ønsket da å reklamere/klage og det var greit men da måtte jeg gå inn på deres side og skrive en skriftlig klage, så ville jeg få svar innen 48 timer . Jeg sendte så klage og fikk bekreftelsesmail fra dem at klagen var motatt , men jeg hørte ikke mere.

Så ringer jeg dem i dag og etter mye frem og tilbake finner plutselig en kar ut at den var kommet, men den var kommet i dag ???? Altså 6-7 døgn etter at jeg sendte klagen , dette kunne de bare beklage, men jeg skulle nå få svar innen ytterligere 4 døgn :wallbash:

Siden jeg er avhengig av telefonen i min jobb og ikke har dekning så betyr det at kunder som ikke får tak i meg kontakter andre, noe som kan føret til tap for meg på både titallstusen, ja sogar hundretusner av kroner , og det kunne de også bare beklage ....

Hvilken kundebehandling er det Telenor bedriver ??????

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kan tape mange tusen kroner bør du vel bare gå å kjøpe deg ny mobil.

 

Det er ikke det som er hovedpoenget, her er det snakk om arroganse fra Telenor/kundebehandlere.

At jeg måtte anskaffe annen mobil med de ekstra kostnader det medførte er en sak for seg.

Poenget er at en først muntlig får beskjed om svar innen 48 timer, så får en en bekreftelsesmail der det er blitt 72 timer og så har en ikke hørt noe fra dem etter 168 timer og når en da ringer og purrer så vil det gå ytterligere 96 timer . Altså var utgangspunktet 48 timer som da blir til 264 timer, slikt er uhørt og viser total mangel på service ..

Lenke til kommentar

Her er jeg helt enig med deg at kundeservicen til Telenor uten tvil ikke har gjort en god nok jobb.

 

Når forventninger avstemmes med deg som kunde, samt lover svartider, så skal man som kunde kunne stole på informasjonen man får.

 

Naturligvis har Telenor pakket seg inn i vilkår for å slippe å ta så mye ansvar - formelt sett. Dette gjør dog andre operatører også, men klarer fint å levere service på et langt høyere nivå enn Telenor og på et langt lavere budsjett.

 

Send klage og be om å få heve kjøpet. Om det er mindre enn 14 dager siden kan du benytte angreretten :)

Lenke til kommentar

Her er jeg helt enig med deg at kundeservicen til Telenor uten tvil ikke har gjort en god nok jobb.

 

Når forventninger avstemmes med deg som kunde, samt lover svartider, så skal man som kunde kunne stole på informasjonen man får.

 

Naturligvis har Telenor pakket seg inn i vilkår for å slippe å ta så mye ansvar - formelt sett. Dette gjør dog andre operatører også, men klarer fint å levere service på et langt høyere nivå enn Telenor og på et langt lavere budsjett.

 

Send klage og be om å få heve kjøpet. Om det er mindre enn 14 dager siden kan du benytte angreretten :)

 

Sitter og vurderer andre opratører i markede og vurderer å si opp alle 5 abb som familien har hos Telenor , samt internett .

Ikke nok med at dette er dårlig kundebehandler, men når den kundebehandler du snakker med nærmest anntyder at du lyver ang dato som klagen var innsendt, ja da blir du rimelig irritert når du sitter med bekreftelsesmailen fra telenor fremfor deg og dær fremkommer både dato og klokkeslett for når de mottok klagen.

Lenke til kommentar

Gikk over 14 dager før jeg oppdaget problemet, dette fordi jeg faktisk oppholdt meg stort sett bare i sentrum den tiden. Problemet oppdaget jeg først da jeg skulle på jobb en annen plass .

Etter mye frem og tilbake så ringte det til slutt en hyggelig dame fra Telenor og hunn opphevet bindingen på telefonen og dermed har jeg betalt kunn 1 krone for den, telefonen ville de ikke ha tilbake så jeg kunne gjøre hva jeg ville med den.

Har nå bestilt ny telefon og valget falt på en

 

Samsung Galaxy S II 16GB

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...