Icenor Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) I forbindelse med en legeerklæring, så trenger jeg å få gjennomført en blodprosent og urinprøve. Vanligvis så ville jeg bare gått til fastlegen min, men fant akkurat ut at jeg ikke har noen fastlege. Er det noe sted i Oslo hvor jeg bare kan møte opp i morgen (torsdag) og får gjennomført prøvene, helst noe billigere enn Volvat som ville ha 1600 kr bare for å la meg snakke med legen som måtte bestille prøvene... Endret 18. januar 2012 av Icenor Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å møte opp på legevakta å be om slike prøver så skal du få det Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Kontaktet dem og de sa de bare kunne gjøre det i forbindelse med akutte situasjoner... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Såvidt jeg vet så kan du bestille time hos hvilken som helst lege på hvilket som helst legesenter selv om du ikke har fastlege. Du vil bare ikke bli prioritert over de ''faste'' kundene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå