Eggface Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei jeg går på VG1 Bygg og anlegg. Idag fikk jeg vite at jeg har kommet opp i Eksamen muntlig matematikk. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal snakke om... hjelp Tema: Tall og algebra Stikkord: Formler og likninger - bruk og omgjøring Forhold mellom tall og blandingsforhold Prosent og prosentpoeng Vekstfaktor og prosentvis endring Proporsjonale og omvendt proporsjonale størrelser Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Lurer litt på dette selv.. Så da spør jeg deg litt. Hvor lang forberedelsestid har du? Og skal du holde foredrag om dette? Som en presentasjon? Får du da bruke tavle e.l.? Eller får du spørsmål? Lenke til kommentar
Eggface Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Lurer litt på dette selv.. Så da spør jeg deg litt. Hvor lang forberedelsestid har du? Og skal du holde foredrag om dette? Som en presentasjon? Får du da bruke tavle e.l.? Eller får du spørsmål? Jeg har fått 48 timer forberedelsestid. Ja vi er må lage en presentasjon. Vi kan bruke hva som helst under framføringen tavle, PowerPoint, whiteboard. Og vi skal snakke i 10min max. Etter det kommer læreren vår til og stille spørsmål og han/hun kan stille spørsmål fra hele pensumet vårt. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Vet du om du må lage presentasjon som inneholder alle stikkord, eller kan du feks velge ett eller to? (BTW, du trenger ikke sitere når du svarer rett under. ) Lenke til kommentar
Eggface Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Tror vi må ha med alle stikkordene, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Tenkte jeg skulle svare med noen tips her nå, men nå er det vel i morgen du skal opp? Så da ble jeg sent ute.. Lykke til ihvertfall!! Og fortell hvordan det gikk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå