The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei. Spilte fotballkamp i går, og hadde for småe sko... Etter ca 20min så begynte jeg og kjenne litt smerte på tåa, og i pausen måtte jeg gi meg. Hadde ikke sjans til å spurte osv... Så når jeg skulle i dusjen så jeg den glødende blåfargen på tåa mi mens det svei som bare det... Ja, i dag er tåa akkurat likens, og det er vanskelig å gå vanlig. Men, siden jeg ikke har opplevd dette før, så spør jeg; Hva skal jeg gjøre? evt, hvor lenge tar det før neglen faller av osv? Kan jeg spille fotball fordi? I denne tilstanden har jeg ikke noen sjangs til å spille fotball Du trenger ikke å være lege for å svare. Du kan ha opplev noe lignende selv er sett andre hatt det eller bare at du kan litt om slikt... Mvh LFCboy Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har opplevd akkurat det samme som deg - ble stemplet flere ganger. Fikk så vondt en gang at jeg dro på legevakten, men der sa de at jeg bare måtte vente rett og slett. Dersom det skjer igjen, dra til legevakten med en gang; de kan stoppe blødningen. Men siden du allerede har ventet såpass lenge så er det ikke så mye du kan gjøre, annet enn å vente dessverre. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Så viss jeg feks blir stemplet oppå tåa må jeg dra til legevakten? Men, tror du jeg kan spille fotball etterhvert likevell om tåa er blå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Samme har skjedd med meg. Men smerten gikk over ganske raskt. Tok bare noen dager. Men tåa var blå i flere måneder før den datt av. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Er forsåvidt klar over den lange tiden. Men jeg var interresert i å høre det du sa først, ang smerten:) Takk! Da kan jeg spille i kvalikken vettu:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Så lenge du ikke har vondt kan du spille fotball om då nagla er grønn. Hvertfall det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er den blå, kommer den til å falle av ettervært. Legen kan lett "dra" av neglen for deg, å da skal smerten være helt borte. Å da er det bare å vente til den gror ut igjen, noe som tar ca.2-3 måneder Har mista x antall negler på henda, det er jævli når smerten sprenger, men så fort du selv eller legen slipper ut trykket (fjerner neglen, eller løfter på den), så er smertene borte... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Er ikke store vitsen til å dra til legen.. Kjenner jo et par som har vært borti det samme å de blir bare sendt hjem uansett Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Samme har skjedd med meg. Men smerten gikk over ganske raskt. Tok bare noen dager. Men tåa var blå i flere måneder før den datt av. Datt tåen din av? trololo Ontopic: Jeg sparke til et kumlokk med full styrke engang tåa var blå lenge og halta en stund men gikk over Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Gå til legen for det? haha.. Jeg har blå negl nesten hele tiden. Har ikke hatt negl på tærne på ett par år. Jeg driter i smerten og spiller, eventuelt river den av(DET er vondt!) Teip fungerer om du ikke er ei pingle. slipper at sokken henger seg fast og river i neglen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Ja, akkurat. Ikke vits å gå til legen! Men, jeg er ikke den største pingla ang smerte... Men satser på å slippe å rive den av... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 hm er det ikke sånn at de kan lage et hull midt på neglen da for å få ut blodet/lette på trykket? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Joda, det er vist og en mulighet... Men da blir det vell litt styr rundt det og må vell ta en pause fra fotball osv... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Neida, med et hull i neglen, kan du fint spille med en gang igjen. Få ut trykket, så er det bare å la driten falle av , av seg selv Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Men er det ikke så sykt vondt da? ;p Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Glemte å skrive om det hullet, har gjort det, varmet opp en tykk nål. Fikk den igjennom til slutt. Vondt ja, men verdt det. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 I dag datt neglen av, mye raskere en forventet En ny har allerede kommet godt i gang med utviklingen Lenke til kommentar
Marte Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skjedde selv når jeg spilte fotball. Neglen datt av etterhvert.. den datt vel av 3-4 ganger etter det igjen også. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hvis neglen ikke løsner med det første, er dette er noe du kan gjøre hjemme: Endret 4. mars 2012 av TOMpsy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå