SmdYouNoob Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Drev å rydda litt igår og tror faen jeg kom til å kaste tjenesteuttalelsen min. Er det mulig å få Forsvaret til å sende meg en ny eller er jeg for å si the mild "fucka"? Er litt over ett år siden jeg var ferdig i milten så lurer på om de engang har det lagret og eventuelt ikke bare kan sende meg det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Denne skal gå i arkivet til Forsvaret etter endt tjeneste. Mener sjefen min pratet om å få den ferdig så han kunne sende den videre når jeg skulle dimme. I verste fall kan vel din gamle tropsjef skrive en ny. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ring troppsjefen din (hvis du husker/har nummer). Så vil h*n fikse det for deg. Eventuelt kontakt en personal ansatt for basen du var på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mener å huske at dette lagres i ett system de på VPV har tilgang til. Prøv å ring de på 03003 og hør med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå