MKgrublere Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Verken pris eller størrelse er avskrekkende. Olympus med lommevennlig slipp Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvor er lenkene? testene? bildene? prisene? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg kaster meg ikke på et skip som synker!Eller ser det kanskje ikke så ille ut lenger?Forresten så venter jeg forsatt på Casio zr-15/zr-200.Førstnevnte ble "sluppet" i oktober ifjor ifølge akam;http://www.akam.no/artikler/simulerer_bedre_zoom/102549 Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg kaster meg ikke på et skip som synker! Eller ser det kanskje ikke så ille ut lenger? Tror det verste er over. Såvidt jeg kan skjønne så har fakta kommet på bordet, det er igangsatt etterforskning, en del har fått sparken, noen har blitt saksøkt av Olympus, og det virker som enkelte er interessert i å investere i Olympus. Tror ikke Olympus hadde lansert en haug med kameraer hvis skuta holdt på å synke. Lenke til kommentar
ingemartin Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Viss ein kjøper det i foretning, så kan mann sikkert få testet det, om mann tvil på at fungerer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg kaster meg ikke på et skip som synker! Eller ser det kanskje ikke så ille ut lenger? Det er ikke spesielt risikobetont å kjøpe kompaktkamera - du kjøper deg ikke akkurat inn i et system... Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 TG 320 ville eg i alle fall ikkje ha satsa på: Denne skal være vanntett opp til 3 meter, [...] Dette kameraet kan du altså berre bruka nede ved fjorden/havet. Det må vera lufttrykket som held alle pakningane på plass. Tar du det med over 3 m.o.h., så vil det minkande lufttrykket gjera at alle pakningar sprett ut av kameraet, og garantiar og alt vil ryka. Eg kunne jo heller ikkje ha tatt det med meg heim, men hatt det i eit kamerahus (tog du 'an!?) ved fjorden. [/smartass] Lenke til kommentar
tvister Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 TG 320 ville eg i alle fall ikkje ha satsa på: Denne skal være vanntett opp til 3 meter, [...]Dette kameraet kan du altså berre bruka nede ved fjorden/havet. Det må vera lufttrykket som held alle pakningane på plass. Tar du det med over 3 m.o.h., så vil det minkande lufttrykket gjera at alle pakningar sprett ut av kameraet, og garantiar og alt vil ryka. Eg kunne jo heller ikkje ha tatt det med meg heim, men hatt det i eit kamerahus (tog du 'an!?) ved fjorden. [/smartass] Er et rimelig greit kamera til å ha til dykking. Burde ligge klart i enhver dykkerbåt. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Litt artikkelpirk: Det er vel ikke vanntett opp til 3 meter, men ned til 3 meter... Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Litt artikkelpirk: Det er vel ikke vanntett opp til 3 meter, men ned til 3 meter... Ja men det er nesten pirk på linje med at om man blir redd av å se ned fra store høyder har man ikke høydeskrekk men dybdeskrekk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg