romeohilser Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen jenter som spiller mw3? Har aldri hørt eller kjenner noen som gjør det. Eller er det rett og slett for gutter? Har aldri sett noen kvinner i selve spillet heller. Bare lurer:) Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Haha. Har ikke MW3, men har flere andre CoD-spill. Så det er garantert at det finnes jenter som spiller MW3 og. Må legge til at jeg sjelden spiller reine skytespill i single player, men elsker multiplayer og co-op Endret 18. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har ei på PSN-lista som spilte MW2 mye, så det skulle ikke overraska meg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Venninna mi spiller også MW3, dog på PS3. Skulle gjerne spilt med ho, men er ikke sikker hvor bra PC mot PS3 funker (PS3 har Steam add-on og er mulig å invitere dem på co-op). Skal definitivt spørre henne neste gang vi treffes. Lenke til kommentar
bas Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Selvfølgelig er det jenter som spiller MW3, møter på de støtt og stadig, og da snakker jeg om de åpenbare tinga som kjennetegner at de er jenter (gamertag eller clan tag). Garantert mange flere enn dette også som jeg ikke legger merke til. Lenke til kommentar
romeohilser Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Ok jeg bare lurte på siden jeg spiller en del mw3 på ps3 og hører mange snakker i mic, men aldri hørt ei jente stemme hehe Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er fordi stemmene dems drukner i stemmene til 13 år gamle gutter. 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har en veninne som spiller mye (Rart hun forsatt suger, tough.). Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Spiller sammen med vennegjengen og vi har med 2 jenter, ganske gode begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå