GnilreG Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Heisann jeg har første modell 60gb ps3. Den er kaputt og jeg åpnet den såklart før jeg sjekket at den ikke var over 5 år gammel. Det jeg lurte på var om jeg kan ta hardisken fra min gamle modell ps3 (har skiftet til 750 gb hardisk) og sette i de nye små modellene av ps3. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk.. Og ..... Vell jeg hadde vell fått den nye modelen tilbake fra garantien alikevell.. Får se fram til dagevis med innlasting og plassproblemer igjen da.... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Litt kategorisk svar du fikk, vil jeg si. Ja, du kan sette disken i den nye maskina, men den vil bli formatert, og alt som ligger på den blir slettet. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hadde du gått via reklamasjonsretten ville du sannsynligvis ha fått en reparert 60GB tilbake. Og som teitur påpeker kan du ikke bruke harddisken i en ny PS3 uten å formatere den først, dessverre. Jeg har selv fått en reparert 60GB etter å ha brukt reklamasjonsretten, men harddisken jeg i utgangspunktet brukte er i prinsippet ubrukelig da jeg ikke vil formatere bort alle gamesavene mine, o.l. Tar vare på den i tilfelle det en vakker dag skulle komme et verktøy som lar meg hente ut all data fra den og bruke de i en ny PS3. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Jaja, var da ikke egentlig gamesavene som var det viktigeste, lurte på om eg kunne ha den samme hardisken så jeg slapp og kjøpe ny for og få større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå