lilfire Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei. Jeg har i dag et aksesspunkt stående i den ene enden av huset. Jeg har ikke noe signal i den andre enden av huset eller i 2etg. Jeg har Ethernet tilgang begge stedene men ønsker å benytte trådløst. Så jeg lurere på hvordan jeg setter opp 2 aksesspunkter her så enheter tolker det som samme trådløsenettverk? Er det bare å gi de samme SSID? må de brokobles? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) http://www.komplett....aspx?sku=637980 Bruker denne, den må da stå et sted den overlapper så den har signal. Fungerer 100% hos meg og hos svigers. Endret 18. januar 2012 av War Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har du stort hus av betong? rart du skulle ha så dårlige signaler. hvilken router og nettverkskort sitter du på? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 @war: Hvordan er det med WPA passord og sånt med den da? @leifeinar: Er et eldre trehus, som er langstratkt og med mange rom i 1etg. haddde jeg plasser aksesspunktet i midten hadde jeg nok hatt dekning i hele etasjen, men har ikke noe eheternet uttak der, og vil ikke legge opp til det heler. aksesspunktet er HP ettellerannet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 @war: Hvordan er det med WPA passord og sånt med den da? Frekvensbånd 2.4 GHz Egenskaper Repetisjonsmodus, Wi-Fi Protected Setup (WPS), trådløs bromodus, Push ‘N’ Connect-knapp Krypteringsalgoritme 128-bit WEP, 64-bit WEP, WPA-PSK, WPA2-PSK Tilpassede standarder IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, Wi-Fi Protected Setup Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg kan lese. Ikke noe poeng å kopiere fra komplett sine sider. Jeg har i dag WPA passord på det trådløse nettverket. Må boksen konfigureres? Synes ikke bruker kommentarene den hadde var så bra akkurat. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Spm kunne tolkes slik da, det var nok forsøk på å hjelpe. Den hadde et trinn som het "bruk samma sikkerhet som det andre nettet" Haket bare av det jeg, regner med at det går så lenge det er en sikkerhet den selv støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå