hvakrg Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 En ting jeg savner i Ålesund er skikkelige subs ala dette: BigBite er liksom ikke helt det samme... Er det noen som vet om det er noen som selger slikt i området? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har aldri sett noe lignende jeg 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Bildet ser veldig ut som en sub fra subway. Vet ikke om det finnes i Ålesund, men hvis det er der har de veldig gode subs Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du får aldri en sub som ser slik ut , det der er propaganda bilde på samme måte som Burger King og McDonalds sine bilder Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du får aldri en sub som ser slik ut , det der er propaganda bilde på samme måte som Burger King og McDonalds sine bilder Har du vært på subway? Faktisk ganske nærme det bildet der. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vært der flere ganger i 3 byer, aldri fått en slik 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kan være den jeg går på er veldig flinke da De jeg har kjøpt har faktisk vært ganske lik den på bildet. De overdriver selvfølgelig litt, men det er ikke så langt i fra. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg skal printe det bildet og kreve det samme , så skal vi se hva de disker opp med Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Har aldri sett noe lignende jeg Hva er vitsen med og svare på tråden da? Hvorfor liker du ikke bb ts? Er jo best uansett! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 For å ikke virke som en kjedelig og for seriøs person! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har aldri sett noe lignende jeg Hva er vitsen med og svare på tråden da? Hvorfor liker du ikke bb ts? Er jo best uansett! Du får ikke slike subs som er avbildet , ferdig med det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg trodde ikke helt på at den var ekte jeg heller... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er ganske tydelig at det er et ekte bilde, men som det meste av promoteringsmateriale for mat gir det ikke helt riktig bilde av det faktiske produktet man kjøper. Allikevel trenger du ikke å være rakettforsker for å forstå at trådstarter er ute etter en baguett som faktisk har ordentlige råvarer. Nå er det mange år siden jeg har spist på BigBite, men antar at de ikke har endret seg. Sist jeg spiste der smurte de på en eller annen kyllingrett, som i bunn og grunn så ut som tubeost, og la på litt salat og grønt, før de pakket den inn. Trådstarter ønsker å unngå slik mat. Trådstarter: Gå innom et par bakerier eller litt moderne kaféer, jeg opplever ofte at slike steder faktisk har ordentlige baguetter eller tilsvarende med gode råvarer. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Trådstarter har tydeligvis ikke smakt slike subs og han går dermed ut fra at den er veldig god siden at bildet beskriver det. Trådstarteren er blitt lurt og jeg vil si til han at han ikke kjøper den... En hamburger på en plakat ser fantastisk god ut helt til du får en! Lenke til kommentar
siggii Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ikke kom her å si at Subway ikke er digg?! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg sier ikke det men jeg sier at avbildet mat ser godt ut helt til du får den avbildet maten i hånden og skal til å spise. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Har spist på SubWay mange ganger, or subbene de har der er av en helt annen kvalitet enn f.eks. BigBite som rett og slett er triste greier. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ingen SubWay i Ålesund, men du kan sjekke ut Lets Eat Deli som ligger ved Clas Ohlson. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Trådstarter har tydeligvis ikke smakt slike subs og han går dermed ut fra at den er veldig god siden at bildet beskriver det. Trådstarteren er blitt lurt og jeg vil si til han at han ikke kjøper den... En hamburger på en plakat ser fantastisk god ut helt til du får en! Jeg er utrolig spent på hvordan du presterer å trekke dette ut av innleggene hans. Care to elaborate? Endret 31. januar 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Han har startet denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå