Gå til innhold

Finnes det skikkelige subs i Ålesund?

hvakrg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske tydelig at det er et ekte bilde, men som det meste av promoteringsmateriale for mat gir det ikke helt riktig bilde av det faktiske produktet man kjøper.

Allikevel trenger du ikke å være rakettforsker for å forstå at trådstarter er ute etter en baguett som faktisk har ordentlige råvarer. Nå er det mange år siden jeg har spist på BigBite, men antar at de ikke har endret seg. Sist jeg spiste der smurte de på en eller annen kyllingrett, som i bunn og grunn så ut som tubeost, og la på litt salat og grønt, før de pakket den inn. Trådstarter ønsker å unngå slik mat.

Trådstarter: Gå innom et par bakerier eller litt moderne kaféer, jeg opplever ofte at slike steder faktisk har ordentlige baguetter eller tilsvarende med gode råvarer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter har tydeligvis ikke smakt slike subs og han går dermed ut fra at den er veldig god siden at bildet beskriver det. Trådstarteren er blitt lurt og jeg vil si til han at han ikke kjøper den... En hamburger på en plakat ser fantastisk god ut helt til du får en!

Lenke til kommentar

Trådstarter har tydeligvis ikke smakt slike subs og han går dermed ut fra at den er veldig god siden at bildet beskriver det. Trådstarteren er blitt lurt og jeg vil si til han at han ikke kjøper den... En hamburger på en plakat ser fantastisk god ut helt til du får en!

Jeg er utrolig spent på hvordan du presterer å trekke dette ut av innleggene hans. Care to elaborate?

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...