xrdcftvgyuhbnijmokyvguhb Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei! Hvordan skriver man ÆØÅ? Har roota min samsung galaxy pro og installert buttonremapper, tenkte jeg skulle bytte ut noen knapper jeg ikke brukte med æøå, men det går bare an å bytte knapper med funksjoner. Er det noen som har noen bedre måte å gjøre det på? Er det noen apps jeg har gått glipp av? Er rimelig håpløst å sitte og holde inne knappene for æøå Lenke til kommentar
xrdcftvgyuhbnijmokyvguhb Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 takk for gode svar. Lenke til kommentar
xrdcftvgyuhbnijmokyvguhb Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 :-( Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Du fortjener en klapp på skulderen for å komme tilbake til tråden din etter to år! Jeg beklager at du ikke har fått noen svar i mellomtiden. Hadde jeg brukt Android hadde jeg hjulpet deg, men forhåpentligvis vil du få hjelp av noen andre. Bare det ikke er for sent. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Glem det, jeg har ingen løsning for deg i det hele tatt. Jeg trodde jeg hadde det. Men det viste seg at det ikke var sant. Ditt problem er dømt uløselig på grunnlag av 2 år og at jeg ikke fant svaret på tre googlesøk. Endret 26. september 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Særdeles få telefoner med fysisk tastatur om dagen, så dette er nok en vanskelig sak. Prøvde å søke litt, men fant lite. De som har kunnskap rundt dette har nok byttet telefon for en god stund siden. Det jeg finner rundt buttonrremapper gjelder stort sett de fysiske knappens på en touchtelefon uten hw-tastatur. Men lykke til og kudos for tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå