Nedward Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Så, jeg er på tur å havne i en klein situasjon. En eks av meg er venninne med ei jeg er sammen med nå. Så får jeg høre at hun jeg er sammen med skal feire bursdag snart, og hun skal invitere eksen min til denne bursdagen. Eksen vet at jeg er sammen med hun, og hun jeg er sammen med vet at det er eksen min. Problemet mitt er at det kommer til å bli ufattelig kleint for meg å sitte i samme rom som de, og siden det er bursdagsfeiringen hennes finnes det i grunn ingen god unnskyldning for å ikke være der heller. Føler egentlig ikke heller at jeg har noen rett til å si at jeg ikke vil at hun skal bli invitert heller. What the fuck do I do? Er det bare jeg som har et rart forhold til ekser siden dama tydeligvis ikke har noe problem med at eksen min er der? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det kommer til å bli kleint og pinelig men du kommer deg alltid igjennom det på et vis Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Har igrunn begynt å innsett at jeg bare er nødt til å bite det i meg og dra. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jau. Høres pinlig ut, men noen ganger må man bare gjøre ting man ikke liker. Regner med det er bedre for husfreden at du sitter igjennom kvelden enn at du f.eks skygger banen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva er det du er redd for, hvorfor føler du deg engstelig? Tror du at du blir så full at du glemmer hvem du er sammen med, eller at eksen din fremdeles har følelser for deg? Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvis du går rundt på forhånd og tenker at det kommer til å bli kleint, så blir det ofte kleint. Rart det der. Bare slapp av du, og ta det som det kommer. Du kan ikke forutse hvordan du vil reagere før du faktisk er i den situasjonen. Det kan jo gå mye bedre enn du tror Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tenk om de begynner å diskutere hvordan du er i senga.. Så sitter de og prater sammen, kikker bort på deg og flirer litt seg imellom.. Jenter!! 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvis du er "the king of foreplay" har du ingenting å bekymre det for ... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Hva er det du er redd for, hvorfor føler du deg engstelig? Tror du at du blir så full at du glemmer hvem du er sammen med, eller at eksen din fremdeles har følelser for deg? Hvis du går rundt på forhånd og tenker at det kommer til å bli kleint, så blir det ofte kleint. Rart det der. Bare slapp av du, og ta det som det kommer. Du kan ikke forutse hvordan du vil reagere før du faktisk er i den situasjonen. Det kan jo gå mye bedre enn du tror Er vel ikke direkte engstelig, er bare det at jeg ikke liker hvordan hun har oppført seg mot meg og at jeg ikke har noe å si til henne lengre, til tross for at prater mye til meg på fest (har møtt henne et par ganger før på fest etter at det ble slutt med henne). Jeg vet forøvrig at hun ikke har noen følelser for meg, og jeg ikke for henne. Så det er ikke noe problem. Saken er vel mer det at det ofte har en tendens til å bli mer drama når det er alkohol i bildet. Satser på at det går bra, så tar jeg resten som det kommer. Hvor vanskelig kan det være? Tenk om de begynner å diskutere hvordan du er i senga.. Så sitter de og prater sammen, kikker bort på deg og flirer litt seg imellom.. Jenter!! Det ville vært mer morsomt enn kleint i grunn. Tror jeg setter en strek her. Har luftet hodet og det hjalp litt. Resten får jeg finne ut av hvis og når det skjer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bryt isen. Samma hvor kleint... Prøv å se humoren i det, og ha det morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå