Joachim_F Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Lei av å bli anklaget for «camping»? Kanskje Snipers er spillet for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja klart, cloaking device + sniping ser jo veldig artig ut. Hah. Hadde etter teksten å dømme håpet at det handlet om et spill der en gjemte seg i miljøene, ikke bare løp rundt og snipet. Videoen er virkelig noe av det dummeste jeg har sett. Er jo omtrent som cs dette, bare kun snipere. 2 Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Dette så helt forferdelig ut. Tror heller jeg vil se et Sniper: Ghost Warrior II med feilene fra det første spillet fikset (Slik som seksjonene der du spilte vanlige fot soldater). Endret 18. januar 2012 av Skyenet Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Ble litt håpefull av beskrivelsen, men videoen ga meg ikke akkurat så store forventninger til spillet... Endret 18. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er skeptisk til om dette blir bra, blir det ikkje som eit vanlig FPS spel der ein har regelen om berre å bruke sniper klassen? Fordelane til ein sniper er jo at du beveger deg sakte til ein bestemt posisjon og deretter ligger der å venter til det rette augeblikket til å skyte. Dersom alle spelerane gjer dette så blir dette enten veldig kjedelig eller ein stor ulempe for dei spelerane som sist kjem seg i posisjon. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 12 stykker som bare ligger å venter med 12x? Glem det. 1 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dette kommer jeg ikke til å kaste vekk båndbredde på. Selv videoen er latterlig. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kun halvparten her har sett traileren eller lest tidligere kommentarer ser jeg. Hadde det bare vært som enkelte her tror hadde det ihvertfall fungert som et SNIPER spill. Lenke til kommentar
Akert Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Dette kommer jeg ikke til å kaste vekk båndbredde på. Selv videoen er latterlig. Kronburger jo!!! Tenkte det var noen som hadde laget en slik "fan video" eller noe fra COD, at dette er seriøst forbauser meg, så jo helt elendig ut:p Endret 18. januar 2012 av Akert 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Muligens den dårligste traileren jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dårligste trailer, ever!? Hva er greia med å ta med alle gangene de bommer i traileren? Ser jo bare dumt ut. Å fylle opp en kort trailer med bomming på targets er jo bare latterlig. Aldri sett noe så døllt før. Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Antar det blir piss, helt til jeg får prøve fullversjon selv. Vil IKKE ha: -semi-auto sniper -sniper ghost warrior (eller hva det het) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå