Frank James Lampard jr. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei! Har opplæring for et firma nå og lurer på om jeg skal skrive opp timene her på timelisten jeg leverer? Er litt kleint å spørre om dette, så om dere kunne gitt meg klart svar hadde det vært meget bra Takk! Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har hittil jobbet på 5 forskjellig arbeidsplasser og har alltid fått betalt for opplæring. Om jeg var deg ville jeg så absolutt skrevet opp disse timene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er ganske normalt å få betalt for kursing og opplæring. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Ja altså nå jobber jeg hos HP, og har aldri hatt en "sånn" jobb før. Opplæringen vil vare ut hele uken (fredag 16:00), så dere syns jeg burde skrive opp timene hele denne uken selv om jeg bare har en deltids stilling (jobbing mandag og fredag) ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har du vært på jobb? OK. Da fører du opp timene du har vært på jobb. HP reagerer nok ikke på at folk ønsker betalt for tiden de jobber. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Ja altså er opplæring, jobb skjønner jeg jo, og ja jeg har vært her og lært, men at jeg skal ta betalt for det er vel.. det høres litt rart ut men alle sier jeg skal føre de timene opp, så jeg tror jeg gjør det Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Klart man får betalt for opplæring - kun useriøse bedrifter krangler på dette. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Opplæring med jobben = jobb Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Dette kan være litt avhengig av kva slags avtale du har, men i utganspunktet så skal du ha betalt når du setter din tid til arbeidsgivers disposisjon. Du bør uansett føre det opp på timelista. Det er jo berre å sette opplæring som kommentar. På den måten blir det den som kjøyrer ut lønna som vurderer om dette skal være betalt eller ikkje og eventuellt kva timeslønn du skal ha under opplæring. Så får du berre følge med på neste lønning om du har fått det du skal og derettter ta det vidare dersom du ikkje får betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå