Rimtusse Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Okay, jeg kom ved en feiltagelse til å trykke på en av disse "full-screen mode" knappene nederst til høyre av player'n, men jeg trykte på den i midten --> og nå er alt helt feil, uansett hvilken film jeg trykker på nå vises alt i medium screen mode (ikke full-screen altså) og den satans "ESC" knappen funker ikke D: Her er to bilder av åssen medium screen mode ser ut. Første halvdel: Og siste halvdel av siden: Og som du sikkert ser på det siste bildet, hvor jeg har innringa tiden, kan man se at tiden forsvinner under de lyse gråe greiene, selve videoen virker liksom litt for stor i forhold til de to stygge lyse gråe sidene, så jeg tror at knappene har forsvunnet under de lyse gråe veggene eller hva jeg skal kalle det, så på toppen av det hele; det er ingen knapper å trykke på heller, hjelp, hvordan får jeg spilleren til å bli normal igjen?? D: Trenger hjelp NÅ! Endret 18. januar 2012 av Rimtusse Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har du prøvd å fjerne historiekapsler og cache i firefox, bruk gjerne CCleaner til det. Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk! Er litt morratrøtt og stressa, tenkte ikke på å kjøre ccleaner'n min, det fungerte, tusen, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå