mwy Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hvor i all verden har det blitt av planen om å produsere fly i Norge? Sist avisene skrev noe om saken var i 2008. Endret 18. januar 2012 av Runar Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vet ikke hva som har hendt, men norsk flybransje har opplevd nedgang. Flyindustrien går virkelig i bølger og daler, trist men sant. Regner med det ble problemer med kostnader. Lenke til kommentar
mwy Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg vet ikke hva som har hendt, men norsk flybransje har opplevd nedgang. Flyindustrien går virkelig i bølger og daler, trist men sant. Regner med det ble problemer med kostnader. Jeg tror ikke det har vært noe særlig flyproduksjon i Norge på mange tiår, om man ser bort fra dette forsøket. Wikipedia har en side om dette, men de har visst gå sakte aksjon i dag pga nye lover som de protesterer mot i USA, så jeg finner ikke linken. Endret 18. januar 2012 av michaelhe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 En link har blitt redigert vekk fra trådstarters innlegg da den ble oppfattet som reklame, noe som er i strid med forumets retningslinjer.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå