provolone Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei Har ikke laptopen min forann meg nå, men tror nevnte formater er rett. Anyway, all musikken jeg har lastet ned i itunes, ligger som mpeg4-filer. Er det muligt å gjøre dette om til mp3? Er på jobb, og spilleren på kjøkkenet kjører kun mp3 fra minnepennen..... Lenke til kommentar
GAu Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mpeg4 er et video format, men lydsporet følger AAC codec standard. Du kan transcode ei AAC kodet fil til et annet format (bl.a. mp3) ved hjelp av en god mediaspiller. Du kan f.ex. bruke VLC media player og da ligger bruksanvisningen her: http://wiki.videolan.org/Documentation:Streaming_HowTo_New Kjenner ikke til om Windows media player har transcoding muligheter Lenke til kommentar
provolone Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 takk for svar. skal prøve det ut i løpet av dagen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Du kan vel gjøre dette med youtube downloader. Aner ikke om det fungerer bra, men det er da ihvertfall en mulighet i programmet, som forøverig er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå