skorstad Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan setter jeg opp en Counter strike 1.6 server på ubuntu?? har lest litt rundt på google men fant bare guides til ubuntu server edition. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det skal ikke være noen forskjell i måten dette gjøres på Ubuntu og Ubuntu Server. (Ja, du skal gjøre alt i en terminal, det gjøres ikke grafisk) Lenke til kommentar
skorstad Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 men vist jeg ikke får tilgang til mappen til serveren får jeg jo ikke lagt til egene configs osv.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvilken mappe er dette? Lenke til kommentar
skorstad Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 alle config mappene som er der vist du f.eks har det på windows. har klard og kjøre samme type som vindows kjører før.. altså .exe fil men fungerer plutselig ikke lenger... har instalert Wine Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Linux har ikke filer "der du har det i Windows" hvor nå det er. Dersom du kjører .exe-filer i Linux og bruker Wine har du ikke fulgt oppskrift på hvordan du setter opp HLDS under Linux. Ta et google søk etter "counter-strike server linux" og du skal få masser av treff som forteller deg nøyaktig de stegene du skal følge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå