traskas waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg anbefaler deg å se filmen "the aristocrat". Det er en hel haug med kjendiser som forteller den mest grisete vitsen de vet om. Lenke til kommentar
Populært innlegg MrL Skrevet 19. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) "Alle kan ta feil", sa den pedofile mannen, og hjalp den nypulte dvergen opp på beina igjen. Endret 19. januar 2012 av MrLG 13 Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Vet du hvorfor kvinnelige vegetarianere avslutter samleier veldig brått? De vil nødig innrømme at en liten kjøttbit kan gi slik nytelse... Gutten: Jeg må tisse Mora: skal jeg holde for deg? Gutten: Nei bestemor skal. Mora: Å, hvorfor det? Gutten: Hun skjelver så fint på hendene Endret 19. januar 2012 av Taik0n3 7 Lenke til kommentar
Nate02 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Takk jigaplow Tt .. ttt .... tttt tooog du an .......... ehhhh? Kandasa? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hehe Nate02 - de færreste trenger tenke seg om 2 ganger som jigaplow sier for å skjønne hva vitsen ymtet om - den treffer uansett litt feil, syns jeg - derfor lukta det dritt av kjeften til sønnen. Kanskje han hadde hyrdestund med vennen sin før 'tjenesten' til far og smitta den veien Endret 19. januar 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Nate02 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 mulig?? Jeg aner ikke hvor du har fått fra at det luktet dritt av kjeften til broren? Men uansett, enten så skjønte man den. Eller man skjønte den ikke. Du er jo helt klart i den katogorien som ikke skjønte den. Og jeg gidder ikke å mate deg med teskje, folk går inn på denne tråden for å lese noe som forhåpentligvis morer dem. Beklager at du ikke forsto min vits, eller du ikke likte den. Da får du heller hoppe over til neste eller komme med et bidrag selv. Gidder ikke å bruke mer tid på deg Lenke til kommentar
Nate02 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva får en dverg når han dusjer med to damer? Dotter i øra 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 ... eller komme med et bidrag selv. Bidrag er gitt tydeligvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lille Kari Kari var på kino. Plutselig begynte mannen ved siden av henne og rote oppunder skjørtet hennes. Men lille Kari Kari bare lo. For hu visste at der var det ikke noe popcorn. Lille Kari Kari og ei venninne gikk langs veien. Plutselig så de en blank tier som lå i veien. Venninna sprang ut for å plukke den opp og ble overkjørt av en trailer. Men lille Kari Kari bare lo. For hu visste at det var bare en flaskekork og ingen tier. Hvor mange døde babyer trengs for å male en vegg? Det spørs på hvor hardt man kaster dem Hva er mer morsomt enn en død baby? En død baby med downs syndrom Mer kommer. 5 Lenke til kommentar
Nate02 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Vet du hvorfor kvinnelige vegetarianere avslutter samleier veldig brått? De vil nødig innrømme at en liten kjøttbit kan gi slik nytelse... Gutten: Jeg må tisse Mora: skal jeg holde for deg? Gutten: Nei bestemor skal. Mora: Å, hvorfor det? Gutten: Hun skjelver så fint på hendene Dagens fortalte disse to på jobben, folk har hatt latterkrampe i flere minutter Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva heter manageren til Madcon? Moccamaster 2 Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 En pedofil, en voldtektsmann og en prest gikk inn i en bar. Han bestilte seg en drink 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Tror du har glemt resten av vitsen... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Tror ikke du tok den... 4 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Kan ikke ta noe som ikke blir fortalt ferdig... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 En en pedofil prest som også er voldtektsmann. Ikke veldig vanskelig å forstå. 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Prester går ikke på bar og pedofile har ingen grunn til å gå på bar... De går jo på skoler og barnehager... Voldtektsmannen kan jeg forstå, for han bruker sikkert voldtektsdrugs i glassene til folk... Men fortell vitsen ferdig da. Kan jo hende den er morsom... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå