Bob Sacamano Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Er det for seint å bestille biletter nå for å så for å få de i posten? (Hvor lang tid vil det ta?) Jeg bestilte en fredag, og fikk de på mandagen, så det skal vel gå greit. Men spørs om du er villig til å ta risken Gleder meg nå! Når reiser folk? Tar selv et fly fra stavanger 1 juli. Planlegger å campe på camp C hvis det er plass Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Reiser med nattbussen fra Oslo torsdag. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg tar danskebåten ned 2.juli. Satser på at det går greit med teltplass selv om vi kommer sent. Noen som har erfaring med bil dit? Er det stress med parkeringsplasser og slikt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Just sayin... Ja. Hvis du ikke vil sitte på en dårlig spot og camp. Tro meg, å ikke dra på warm-up`en blir som å miste første skoledag. DU GJØR DET IKKE! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Åh, ikke si sånn. Hun ene jeg drar med begynner ferien da. Er det umulig å få en ok plass? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ikke umulig. Hvis du vil kan jeg prøve å få tatt av plass til deg/dere med å sette opp noe div ved siden av campen vår, noe som burde gå bra siden vi har en relativt stor camp med 14 folk. Send PM hvis dette høres litt intressant ut Lenke til kommentar
robon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg og 2 kompiser kommer ikke før den 3.juli. alt håp ute for god festplass da? Hvilken camp drar man til om C er full? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg og 2 kompiser kommer ikke før den 3.juli. alt håp ute for god festplass da? Hvilken camp drar man til om C er full? Vært på G to ganger og det har vært bra å bo der, men det blir nok også fullt. Skal selv campe på C i år. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ikke mange dager igjen nå! 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ikke mange dager igjen nå! E så sykt stoka! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Gleder meg stort Hva skal folk ha med seg? Regntøy, klær og telt er vel en selvfølge. Litt hermetikk og knekkebrød kan vel også være greit dagen derpå hvis du ikke kommer deg ut av teltet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hemretikk og knekkebrød kan kjøpes i Danmark også. Det er ikke som dere drar til et u-land. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ja, og tar nok med regntøy også. Just in case. Og en bil skal jeg og ha med. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ja, og tar nok med regntøy også. Just in case. Og en bil skal jeg og ha med. Har ikke regntøy . Får vel skaffe meg en poncho når jeg kommer meg nedover. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har ikke regntøy . Får vel skaffe meg en poncho når jeg kommer meg nedover. Det var vel poncho jeg kvalifiserte som regntøy da, egentlig. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Må si jeg elsket hele festivalen! Folkene, stemningen, og det at jeg ikke så noen sure mennesker under hele oppholdet var fantastisk. The Roots og Bon Iver imponerte meg stort. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) The Roots angrer jeg på at jeg ikke var å så live (var ikke på festivalen). Storfan av gruppa. Men et plaster på såret var at jeg fikk se The Roots live fra Roskilde på nettet. Endret 10. juli 2012 av Maury Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Er det for seint å bestille biletter nå for å så for å få de i posten? (Hvor lang tid vil det ta?) Jeg bestilte en fredag, og fikk de på mandagen, så det skal vel gå greit. Men spørs om du er villig til å ta risken Gleder meg nå! Når reiser folk? Tar selv et fly fra stavanger 1 juli. Planlegger å campe på camp C hvis det er plass For å svare på mitt eget spørsmål som kanskje er til hjelp for andre en annen gang. Gikk det helt fint å bestillie i siste liten. Jeg fikk dermed ikke biletten i posten før jeg dro, så jeg ble nødt til å møte opp på hovedbilettluken, som denne gangen kun befant seg i Øst. Den var imidlertidig ikke skikkelig skiltet, selv Roskilde-vakter langs veien hadde problemer med å vite hvor den var. Så om dette er tilfelle i 2013, spør forsikkerhetsskyld to vakter samme spørsmål. I bilettluken får du et ark med en strekkode som du bruker som bilett. Om du for eksempel har bilett for inngang Sør, blir du nødt til å traske fra Øst til Sør, hvertfall var det mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Er det for seint å bestille biletter nå for å så for å få de i posten? (Hvor lang tid vil det ta?) Jeg bestilte en fredag, og fikk de på mandagen, så det skal vel gå greit. Men spørs om du er villig til å ta risken Gleder meg nå! Når reiser folk? Tar selv et fly fra stavanger 1 juli. Planlegger å campe på camp C hvis det er plass For å svare på mitt eget spørsmål som kanskje er til hjelp for andre en annen gang. Gikk det helt fint å bestillie i siste liten. Jeg fikk dermed ikke biletten i posten før jeg dro, så jeg ble nødt til å møte opp på hovedbilettluken, som denne gangen kun befant seg i Øst. Den var imidlertidig ikke skikkelig skiltet, selv Roskilde-vakter langs veien hadde problemer med å vite hvor den var. Så om dette er tilfelle i 2013, spør forsikkerhetsskyld to vakter samme spørsmål. I bilettluken får du et ark med en strekkode som du bruker som bilett. Om du for eksempel har bilett for inngang Sør, blir du nødt til å traske fra Øst til Sør, hvertfall var det mitt tilfelle. Bestilte selv billett for en venninne som ikke fikk det til, og hun fikk heller ikke billetten før Roskilde. Hun/jeg hadde ikke noe referansenummer heller, og da var det ingen problem å gjøre dette i inngang West 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå