Hayabuuza Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Hei! Skal til USA i vinterferien, og vurderer å kjøpe med noen hodetelefoner. De skal være liggende på øret, og være lette og ha med på skolen, reise osv.. Lydkilden blir hovedsaklig iPod. Maks pris ca. 150 dollar. Har sett litt på AKG q460, og har bare gode erfaringer med akg, siden de gamle jeg hadde var AKG K518DJ, og jeg var veldig fornøyd med de. Eller hva med Bose OE2i? Eller noe fra sennheiser? Tar gledelig imot tips, anbefalinger og erfaringer! Edit: Hører for det meste på Dubstep/electro, så klager ikke hvis det har litt ekstra "trøkk" på laveste register Endret 17. januar 2012 av xBanANUS Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hei! Jeg har desverre ikke noen tips akkurat til on-ear. Men siden du skriver at de skal være lette å ha med etc så har du ikke vurdert in-ear da? Liker veldig godt lyden og kvaliteten til Beyerdynamic, og har selv DT770 Pro (de er lukket og ganske tunge, altså ikke veldig gode å ha med seg på tur) De har et par som har fått veldig gode tilbakemeldinger hos whathifi.com (som etter min mening er en av få respektable nettsider som tester) Beyerdynamic DTX 101 iE (Link til Netshop) (Test hos whathifi.com) Eventuelt om du skal bruke iPhone eller annen telefon så har disse mic: Beyerdynamic MMX 101iE (Link til Netshop) (Test hos whathifi.com) Endret 18. januar 2012 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Vil ikke ha in-ear nei, men takk for svar Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Fair enough :-) Da kan jeg ikke hjelpe, men lykke til i din søken B-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå