Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veldig ensom, hvordan få en kjæreste?


Anbefalte innlegg

Hei, i den siste tia, har jeg vært veldig ensom, jeg drømmer ofte om å ha en kjæreste å gå til, noen å gjøre ting med, men det er jo bare drømmer. (16 år gammel)

 

Jeg har aldri hatt et ordentlig forhold, har bare vært nær ei jente, som har avvist meg.

 

Jeg er delvis stygg også, som ikke hjelper så mye. Har ikke selvtillit i det heletatt.

 

Hva faen skal jeg gjøre? Kommer jo til å være alene hele livet hvis det fortsetter sånn, kjenner jo ikke noen jenter eller nå. Droppa ut av skolen for litt siden, for å så starte på nytt igjen neste år.

 

Hvordan skal jeg i det hele tatt bli kjent med noen? Faen jeg trenger hjelp.

 

Hilsen, forever alone.

 

Postet av anonym: 927dd7dc455cc76ea490027c5b828faf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir i hvert fall ikke bedre av å droppe ut av skolen, og bare sitte hjemme å tenke at du er stygg og kommer til å være alene resten av livet.

 

Jeg tror ikke det er mangel på kjæreste som er problemet ditt–sånn egentlig. :shrug:

The mighty Quinn isn't only mighty, he is also wise.

 

Now I, Nivlheim, will conclude: have trust in yourself, and you will succeed.

Lenke til kommentar

Det blir i hvert fall ikke bedre av å droppe ut av skolen, og bare sitte hjemme å tenke at du er stygg og kommer til å være alene resten av livet.

 

Jeg tror ikke det er mangel på kjæreste som er problemet ditt–sånn egentlig. :shrug:

For å fortsette engelsk- bølgen; This is the ugly truth.

 

Fortsett skole. Kvinnfolk kommer etterpå. Hjelper også å trene, begynn med det :) Når du pusher; ingenting kommer gratis. Hverken suksess eller damer (spess ikke det siste)

Lenke til kommentar

Det blir i hvert fall ikke bedre av å droppe ut av skolen, og bare sitte hjemme å tenke at du er stygg og kommer til å være alene resten av livet.

 

Jeg tror ikke det er mangel på kjæreste som er problemet ditt–sånn egentlig. :shrug:

For å fortsette engelsk- bølgen; This is the ugly truth.

 

Fortsett skole. Kvinnfolk kommer etterpå. Hjelper også å trene, begynn med det :) Når du pusher; ingenting kommer gratis. Hverken suksess eller damer (spess ikke det siste)

FlinkeFreddy is a wise one too. You must do some honest work to reach your goals. Get educated, get enlightened, and you will not be a lonely wolf any more.

 

TRUTH

Lenke til kommentar

Sett at TS ikke er like glad i poetisk engelsk som resten av oss, det vi sier er kort og godt: Om du vil ha kjæreste er steg én å få ditt eget liv i orden. Du trenger ingen partner for å være lykkelig, prøv ført å bli lykkelig på egen hånd. Tenk på deg selv, hva DU kan oppnå. Skole er bra for deg, selv om du kanskje ikke tror det selv. Du får ikke bare undervisning, men du får perspektiv på ting, og innsikt i andres liv og ikke minst ditt eget liv gjennom alle andre.

 

Om du trener på fritiden vil du bruke kroppen aktivt, noe den vil ha godt av, og hodet ditt vil også ha godt av det. Se på kjærestedrømmen som et fremtidsmål, som ikke haster så veldig. Slike ting skjer nemlig av seg selv, og det har omtrent ingen hensikt å planlegge det eller legge energi i det, er min erfaring.

 

Men om du kun sitter hjemme skjer det ikke av seg selv, hvor igjen skole og for eksempel trening kommer inn i bildet igjen.

 

Think happy thoughts ( :tease: ) og fokuser mer på deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sett at TS ikke er like glad i poetisk engelsk som resten av oss, det vi sier er kort og godt: Om du vil ha kjæreste er steg én å få ditt eget liv i orden. Du trenger ingen partner for å være lykkelig, prøv ført å bli lykkelig på egen hånd. Tenk på deg selv, hva DU kan oppnå. Skole er bra for deg, selv om du kanskje ikke tror det selv. Du får ikke bare undervisning, men du får perspektiv på ting, og innsikt i andres liv og ikke minst ditt eget liv gjennom alle andre.

 

Om du trener på fritiden vil du bruke kroppen aktivt, noe den vil ha godt av, og hodet ditt vil også ha godt av det. Se på kjærestedrømmen som et fremtidsmål, som ikke haster så veldig. Slike ting skjer nemlig av seg selv, og det har omtrent ingen hensikt å planlegge det eller legge energi i det, er min erfaring.

 

Men om du kun sitter hjemme skjer det ikke av seg selv, hvor igjen skole og for eksempel trening kommer inn i bildet igjen.

 

Think happy thoughts ( :tease: ) og fokuser mer på deg selv.

 

Thinking happy thoughts won't get you anywhere. Actions will. :thumbup:

 

Litt av problemet slik jeg oppfattet det er at han kanskje ikke har så mange venner heller. Har man venner bør man være med dem, men man må også gjøre ting for kun seg selv, som skole og trening.

 

Helt enig med deg! Hvis man åpner seg mer, samt begynner på VGS, så vil man få venner. True story.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...