Robert1503 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei Vi er en gjeng på 28 karer fra Nordstrand som er på leting etter dugnader. Vi gjør alle slags dugnader! Hadde vært veldig fint om dere ville kontaktet meg om dere trenger hjelp til hva som helst! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er dette veledigheit eller forventer dere å få betalt? Dugnad er når ein eller fleire personer jobber til fordel for for noken andre utan anna betaling enn tilfredstillelsen av å ha gjort noke som ganger fellesskapet. Eg misstenker at trådstarter her meiner innsamling til russebuss. Dette er ikkje ein dugnad (sjølv om det kanskje kan virke slik sidan du ikkje personleg får betalt) men gruppa får betalt. Du må derfor passe på å presisere at du er ute etter ein jobb eller eit oppdrag som er passande arbeid for ca 30 ufaglærte personar. Dersom du berre seier at du lurer på om folk treng nokon til å gjere dugnadsarbeid så seier dei; "flott, dere kan male huset mitt, jeg stiller med maling og kaffe". Eg tviler på at det er dette dere vil. Men dersom dette er veledigheit til gode for samfunnet så all ære til dere, det er mange idrettslag/skulekorps og pensjonister som kunne tregt litt hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå