lucky666 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Har ikke fulgt med på tv racet på mange år, så derfor er spørsmålet om noen kunne gi et par gode tips. Mitt bruksområde er i hovedsak tv titting og film, med litt spilling i tillegg. Budsjettet setter jeg til maks 12000 kr Er ute etter en 46"-55" led i utgangspunktet. Jeg behøver ikke wifi, da jeg bruker en pc til surfing og film på tven. Heller ikke noe voldsomt med lyd, da jeg har et greit lydanlegg eksternt. jeg kan gjerne tenke meg en tv som er klargjort for riks tv, men ingen nødvendighet. Jeg er vel ute etter en tv uten alt for mye "duppeditter". Kan jeg heller få et godt bilde, istedet for wifi og bra lyd, sier jeg ja takk til det. 3D er ikke et must, men er åpen for det, hvis noen klarer å overbevise meg Endret 17. januar 2012 av lucky666 Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Om jeg ikke tar feil kan du få noen knallfine LED-TVer på både Elkjøp og Expert til ikke mange kronene. Kjøpte selv en 40" Panasonic LED-TV hos Expert ved nyttårssalget og er knallfornøyd med kvaliteten iforhold til prisen (2990,-). Ta deg en tur innom dem og bare sjekk kvalitet på bildet, spør om de kan sette på noe annet enn en sånn "super HD visningsDVD" på de TV'ene som virker aktuelle. Det er ihvertfall min meining Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Google- Samsung Oled tv Endret 18. januar 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Tipper det blir Philips 55" PFL7606T. Ser ut som om en får endel for penga der, og tilbakemeldinger og tester lover godt. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Om jeg ikke tar feil kan du få noen knallfine LED-TVer på både Elkjøp og Expert til ikke mange kronene. Kjøpte selv en 40" Panasonic LED-TV hos Expert ved nyttårssalget og er knallfornøyd med kvaliteten iforhold til prisen (2990,-). Ta deg en tur innom dem og bare sjekk kvalitet på bildet, spør om de kan sette på noe annet enn en sånn "super HD visningsDVD" på de TV'ene som virker aktuelle. Det er ihvertfall min meining Står forøvrig stort sett bare vanlige HD-sendinger fra Canal Digital/RiksTV på tvene i disse butikkene. Av og til vanlige reklamereel dvd'er etter hva jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå