Voight-Kampff Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg vil gjerne melde at siste oppdatering til Lumia 800 (12070) fixer lydproblemene forbundet med musikkavspilling. Jeg har ikke testet kamera enda, men Lumia'en låter fantastisk nå. Flott lydbilde, solid bass og god separasjon i frekvensspekteret. Telefonen er nå et pålitelig avspillingsverktøy. Bra jobba Nokia. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Når kom denne updaten og hvordan oppdaterer man? Skal få meg lumia 800 i morgen. Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Du kan vente på firmwaren via Zune. Den vil sikkert bli tilgjengelig i Norge ganske snart. En annen løsning er å følge denne guiden, men det blir på eget ansvar. Det fungerte utmerket for meg. Du kommer til å bli meget fornøyd med telefonen din. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ingen link til guiden? Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 BAKLAGER! Det var sløvt av meg. Her er guiden: http://nokiainnovation.com/2012/03/guide-how-to-get-the-latest-lumia-800-update-now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå