The Crusher Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei. Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Ser ut til at de sender varer fra tyskland, så hvordan blir det med toll når man skal handle for over 200? Er butikken til å stole på? Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 bestilte derfra rundt nyttår. når du har lagd en konto og oppgitt land, kommer handlekurv prisene oppgitt med mva. varene rundt i butikke er ekslusiv mva. jeg betalte via paypal når jeg shoppet der, var heldig og fikk gratis frakt og 10% rabatt på det jeg kjøpte. det gikk litt over en uke før jeg fikk varene på døren håper dette hjelper litt! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Hjalp litt det der ja. Takk Men hvordan blir det med toll? De sier jo selv at de dekker alle utgifter på sia si, og det bekreftet de på mail. Tenkte på dette siden jeg skal bestille varer for rundt 1000 kroner derifra. Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg betalte hele beløpet til dem, så var det ikke no annet å gjøre enn å vente Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Får vel satse på at man slipper og betale toll da. Siden de sier det så får man vel stole på de. Takk for at du delte dine erfaringer om siden. Noen andre som vil dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 tenkte jeg skulle bestille ei vifte der som jeg ikke finner i norge, men med frakt og moms og slikt så kom den på over 400kr, så da får jeg teste amazon istede. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bestile en Apogee HD limited editon Gold CPU block får 6 dager siden og den kom igår, så det tok bare 5 dager! awsm Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Tok 6 dager for meg, men det var bring sin feil. Slapp toll tilogmed. Rask levering, men tror ikke ups er så forsiktig med pakkene sine Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har det problemet at hvis jeg er logget inn hos Aquatuning, så logges jeg ut igjen med én gang jeg foretar meg noe på siden. Samme hva jeg trykker på så logges jeg ut... Noen som vet noe om hvordan jeg unngår det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har ikke det problemet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 aquatuning forholder seg ikke til norsk reklamasjonsrett, sånn jeg har forstått det hvertfall. Det er et drawback ved kjøp av pumper f.eks. Nipler, radiatorer og andre deler som har lav RMA-rate er trygt. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 En norsk nettside (.no-domene) som retter seg mot norske forbrukere må forholde seg til norsk reklamasjonsrett. Uansett hva butikken selv hevder. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 I teorien ja, men er det verdt bryderiet? Det kan jo bli en laaaaaaaaaaaaaaaaang sak ut av et sånt krav hvis nettbutikken setter seg på bakbeina. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja, så butikker som hevder urettmessig hevder å stå over loven holder man seg borte fra. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Ai, hvis jeg bestilte 2 stk. 120mm støvfiltre til ca kr 60 totalt, så skulle de ha 120 kr eller noe i frakt tydeligvis iflg. nettsida. Endret 8. april 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå