Illus Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er på utkikk etter en ultraportabel/nettbrett som skal oppfylle følgende krav: 1) Må kunne brukes til powerpointpresentasjon (inkludert video) og kobles til projector o.l. Dette medfører at den må ha vga, dvi og hdmi ut. 2) Enkel notatskriving/office pakken. 3) Støyfri, helst vifteløs. 4) Lang batteritid. Noe jeg har glemt ? Forslag til "device" mottas med takk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 ASUS Transformer Prime vil jeg tro er ditt beste valg. Den har miniHDMI-ut, tastatur, og god batterilevetid. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Den minste MacBook Air-maskinen skal vel passe. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Transformer Prime så ikke dum ut. Litt hassel med å få ut vga/dvi samt potensielt problemer med office dokumenter i office-klonene er det eneste som trekker ned så vidt jeg kan se. Air er notert. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 1) Asus Zenbook, 2) Samsung 700Z3A, 3) Dell XPS 14z/15z, alle gode PCer og gyldige alternativ til bruken din, rangert etter pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå