Xandathrii Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Heisann folkens, jeg har laget mange blogger i min tid, om gaming, fisking og fjellturer etc, men jeg har liksom ikke fått til noe folk vil lese. Jeg har derimot laget et ny liten blogg kalt "Prosjekt Life", som omhandler mer "in the time" teamaer, som jeg håper på å få litt respons på Og ønsker gjerne tilbakemeldinger av dere på denne P.s. Den er ikke renskrevet enda, den er mer som en kladd atm run4thetop.wordpress.com Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Tvilsomt. Blogger suger. Det er vel 1 promille av alle blogger som er på internet som inneholder noe som er i nærheten av interresant å lese for menigmann. Antagelig fordi folk er så fulle av seg sjøl at de ikke skjønner at det de holder på med er helt uinnterresant for andre. Men hvis du liker å bruke masse tid og energi på å skrive noe ingen gidder lese så kjør på. 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Fair enough Poenget mitt er vell i det lange løp og bidra til en større sak, men ja blogging som det blir brukt er sjøldyrkelse på høyt plan he he Takker for synspunktet Vidarkri, jeg får vell aime for å nå 1% av den promillen, da har jeg vunnet! Hvis en av 1000 forstår budskapet, så funker det iallefall... Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 "treffer" du noen med det du skriver, og folk er interessert i hva du skriver, så har du noen lesere med en gang. Men og skrive om ditt eget liv.. hmm.. Minner litt om "jenteblogger" /fjortiss blogger. Tcmn skriver feks om livet sitt og deler følelser og opplevelser. tipper at 90% av leserene er jenter i hennes aldri /mindre jenter. Jeg leser selv ingen blogger, men tar gjerne en tur innom diverse mat blogger hvis jeg vil lage god mat til familien. Men du får ha lykke til! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 I min førstepost har jeg jo selvfølgelig spammet ned mine tanker, men det er vel egentlig for å sette en type mal for hva det skal handle om, i mitt tilfelle, å finne fred med seg selv, samt å gjøre en innsats i verden. Skjønner meget godt at folk ikke har lyst til å lese om andre personers hverdagsliv, jeg leser ikke slike blogger selv. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Penga eller Livet? Endret 30. januar 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Mindfullmess? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå