Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med HP backup and recovery manager

Anbefalte innlegg

Maskinen "kuket" seg til tidlig i dag, og satte i gang med å formatere maskinen. Siden maskinen fungerte dårlig så fikk jeg ei heller ta en backup at tingene som lå på maskinen.

Nå sitter jeg med en stor .FBW fil som jeg ikke får gjort noe med. Søkt på nett, opp og ned og i mente, ser flere som sliter med å konvertere denne over til de normale filene.

Har prøvd å laste ned HPbackupfixer, og det eneste jeg gjorde var å konvertere den store FBW-filen over til 10000 filer med navn file0000xxxx, uten noe filsystem eller noenting.

Noen som har tips, eller ide hva jeg kan gjøre for å rette opp i saken?

Hans

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har tatt en backup med et program så er rett prosedyre og restore filene du vil ha tilbake, ikke konvertere de til et annet format. Filene i en backup er komprimert med spesielle algoritmer og kan ikke leses uten riktig software.

Takk for informasjonen! Siden det åpenbart høres ut som du har mye kunnskap, så har du noen gode tips videre, eller info?

Hans

Lenke til kommentar

Du må bruke samme software som du brukte til å ta backupen for å legge tilbake.

De aller flest backupprogrammer lar deg velge hvilke filer du skal legge tilbake og til hvilken lokasjon du vil lagre dem da en full restore vanligvis inkluderer systemfiler du ikke trenger fordi de ble innstallert med windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...