Coa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Begynner å bli litt størrelse på gunsa Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, og det er jo omtrent uten bicepsøvelser, derfor har jeg ikke så veldig lyst til å slavisk følge RYP Men, takk! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Lurer på om jeg skal legge fra meg bildene på fitnesbloggen som inspirasjon, og se på bildene du legger ut i stedet. Litt mer overkommelig, men veldig bra! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Hehe, takk Mange på fitnessbloggen har nok et mer ehm...sterkt fokus på både mat og trening, jeg prøver å gjøre det på en relativt normal og overkommelig måte. Dvs. jeg spiser taco til middag om jeg har lyst på det, jeg prøver å trene tre eller fire ganger i uka (sikter på fire denne uka her! det er målet!). Går fremover Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva i all verden som er feil med størrelsen på di låra? Perfekt spør du meg! Liker også at du ser blodårer når du flexer guns! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Takk Hmm, har sånn "ridebukselår" som stikker ut på sidene, du kan ikke se det på bildet der, jeg tok et annet som det vises bedre på. Kan linke til det i morra, er på annen pc nå. Når man ser rett forfra/bakfra så vil jeg at de skal være rettere på utsiden, men mulig det rett og slett bare er beina mine som er formet sånn. Vi får se om et par uker, om noe har endret seg da! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Følte meg slapp idag, så gikk ut i hagen og gjorde litt: armhevinger x6 x6 x6 Knebøy x100 Bridge x25 x20 pluss diverse hopp og sprett rundt for å få opp pulsen og varme opp, hoppe på tærne, høye knær, sparke rumpa, armhevinger mot veggen, sitte på huk og hoppe på tærne osv. 100 knebøy gjør vondt, men skal jeg få noe fart på disse lårene så må jeg vel tyne dem litt ekstra. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Var så støl på fredag at jeg nesten ikke kunne gå, men det var ikke sånn vanlig glute/quad-støl, problemet var at jeg ikke klarte å rette ut beina! Tydeligvis at jeg brukte dem litt mer enn vanlig, eller annerledes. Annet enn det ble det slapp uke, kun to "ordentlige økter. Var spinning igjen i kveld, annen instruktør enn vanlig og det likte jeg ikke Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Fortsatt forkjøla, verre idag. Tok to smertestillende før spinning i går for å komme meg avgårde. Skal på fotballtrening i kveld, første gang for et damelag. Har kjøpt meg alt nytt utstyr, blir gøy å spille igjen. Håper formen holder. Spiste nettopp en massiv white chocolate chip cookie. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg ser på bildene at: du har dine PortaPro på rett vei... 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Forballtrening gjennomført, føltes bra å være på banen igjen. Ikke høyt nivå på laget men det passer meg fint. Kamp på søndag. Blør fra den ene tåa nå. Har en jobb å gjøre med kondisjonen, grøss. Mamma kommer på besøk på torsdag så blir ikke trening noe mer denne uka, kanskje en liten økt hjemme. Så fra nå av, spinning mandag, fotball tirsdag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Ja, jeg vet virkelig hva som slår an hos en mann. Jeg ser jeg har noen bittesmå hår på tærne også, det gjør jo alt bedre. Det er godt jeg ikke er singel, hadde jo aldri fått meg kjæreste etter dette :!: Formen er bra idag, sånn muskelvis, tydelig at beina mine ikke har problemer med spinning og fotball på rad og rekke. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Yes, bittesmå hår på tærne er deal-breaker for min del. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Spinning, god time. Fotballtrening i morra. Beina føles bra ut men det kan være ønsketenkning. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Fotballtrening. Hip adductors føles ekstremt såre nå god trening, trente med annet lag denne uken og jeg tror jeg fortsetter der. Mer mitt nivå og 20 minutter kortere å kjøre. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jøss. Har ikke fått med meg at du har startet ny logg! Jeg følger spent med videre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for det Blir ikke like mye trening som jeg hadde tenkt, men jeg prøver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå