AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Min samboer på 25 år som jeg har bodd ilag med i over 6 år har flyttet til en annen by for og gå skole. Hun leide en hybel ilag med en venninne for og spare penger. De har det trangt og har kun et soverom med dobbelseng som de deler. I helgen var hun hjemme og vi var ute på byen. Da jeg hadde fått noe og drikke tullet jeg med henne om at de sikkert koste seg når de delte seng. Da ble hun sur og gikk i en ekstrem forsvars situasjon og jeg unnskyldte meg med at det var bare tull. Senere ut over natten når vi kom hjem hadde vi sex og la oss til og sove. Jeg hålt på og falle i søvn da hun plutselig sier til meg at hun og venninnen ofte brukte og sove i bare trusen uten noe på overkroppen når de sov ilag og at hun andre hadde sovet naken en natt. Så spurte jeg hvorfor, så ble hun litt rar og sa at det var for at de var tom for rene klær før de dro hjem. Hvordan syns dere jeg burde tolke dette? Tror dere hun er utro med denne jenta? Postet av anonym: 9c01deb3d80b4bbdfdf5beaddc504a7d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Hun sover alltid med noe på overkroppen når hun er hjemme. Postet av anonym: 9c01deb3d80b4bbdfdf5beaddc504a7d Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hun sover alltid med noe på overkroppen slik at du ikke skal kunne klå på henne i søvne. Hva er galt med at hun er utro med ei annen jente? Er ikke det mye bedre enn om det hadde vært en gutt/mann? 1 Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg synes ikke det er noe å hefte seg med om de to jentene skulle finne på å kose med hverandre innimellom. På den annen side kan det jo ligge an til trekant om du en dag også har lyst til å skeie ut litt 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) 2 jenter som ligger nakne sammen i en seng om natten, unnskyld meg, men jeg ser ikke hva som er galt her Endret 18. januar 2012 av MrLG 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Så.. så lenge man er jente og er utro med en annen jente så er det O.K. for dere gutta? Utrolig hva man er villig til å akseptere for håpet om å få dobbelt opp med fitte en gang i fremtiden... 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg ser ikke helt hvordan de kan være utro, med mindre du definerer soving i samme seng uten klær på overkroppen som utroskap. Slik jeg tolker det så trenger det ikke nødvendigvis å ha skjedd noe, det kan jo være så enkelt at hun er furten for at du ikke viser mer tillit. Enten lar du saken ligge, eller så får du bare spørre henne rett ut om hun har hatt sex med venninnen sin. Du kommer ingen vei med å gruble. Så.. så lenge man er jente og er utro med en annen jente så er det O.K. for dere gutta? Utrolig hva man er villig til å akseptere for håpet om å få dobbelt opp med fitte en gang i fremtiden... Noe galt med å prøve å realisere en av de hyppigste og hotteste fantasiene til menn flest? Sikker mange jenter som tenker det motsatte for å få dobbelt opp med kuk en gang i framtiden. Endret 18. januar 2012 av Nedward 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noe galt med å prøve å realisere en av de hyppigste og hotteste fantasiene til menn flest? Sikker mange jenter som tenker det motsatte for å få dobbelt opp med kuk en gang i framtiden. Ingenting galt, men utroskap er fremdeles utroskap uansett hvilket kjønn partneren er utro med. Og nei.. jeg drømmer faktisk ikke så mye om å finne typen min til sengs med en annen kar, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå