Runar Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kanskje dette er forklaringen? Vi sender deg et varsel hver gang du blir tagget i noe, slik at du kan se på de nyeste bildene av deg selv og lese hva vennene dine sier om opplevelser dere har delt. Det eneste unntaket fra denne regelen er når noen velger publikumet Kun meg. Med Kun meg er innlegget bare synlig for personen som publiserte det, uansett hvem de tagger i det. https://www.facebook.com/help/?faq=273166609377216#Hvordan-vet-jeg-at-noen-har-tagget-meg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Jaha, det kan jo være hvorfor...da er det jo ikke så farlig akkurat, hvis kun én person kan se bildene, men er fremdeles ufattelig teit av FB å ha det slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hva er alternativet? Hvordan skal jeg tagge James Hetfield, hvis han skal godkjenne alle tagginger? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Nå er ikke jeg en kjendis heller da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Så hva er alternativet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå