TMB Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det står at jeg er tagget i 7 bilder: Men når jeg klikker meg inn der så står det kun 3 bilder og 2 videoer, noe som uansett bare blir 5......hvor er de to siste? Er ikke noen av profilbildene heller. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Opplever det samme selv. Selv når noen sletter et bilde jeg er tagget i, dukker det opp slik hos deg. Har prøvd å finne ut hva faen som foregår, men uten suksess. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Ingen som vet? :/ Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det kan hende at noen har endret rettigheter på bildene, slik at du fortsatt er tagget, men ikke kan se dem. Slik er det i alle fall hvis man ser på andres bilder Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Det er jo utrolig rart, man skulle da i hvert fall ha muligheten til å fjerne sin egen tag...... 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Noen som vet om det er noen måte å rette opp i dette på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fjerne alle taggene og så se om du er tagget flere steder. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Nå fjerna jeg alle taggene, og det står fremdeles at jeg er tagget i 4 bilder. :/ Lenke til kommentar
xRun Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ifølge facebooks egne regler skal de som er tagget i bilder kunne se dem, selv om privacy policy til bildene er satt til kun den som har postet dem. Det har vært "uskikkelige" applikasjoner tidligere hvor man gjerne hadde en collage av venner samlet i et bilde, hvor man ikke fikk gjort noe med linken/taggen. Noen slike apps har dårlig støtte for enkelte nettlesere, har du prøvd å sjekke gjennom andre nettlesere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Nå prøvde jeg med IE, ingenting er annerledes.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kan være noen har tagget deg og etterpå har du blokkert de. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Ingen brukere står på min blokkeringsliste.... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kanskje hvis noen har tagget deg og etter det blitt fjernet fra vennelisten din, at du ikke kan se bildet, selv om det står du er tagget i det. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Dette er grunnen til at jeg hater Facebook. Du har ikke engang kontroll på ting som angår deg selv! Er man tagget, skal man for pokker kunne se det, og gjøre noe med det. Det er uavhengig av om man selv er blokkert av den andre brukeren! Håper noen snart saksøker dritten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvis jeg tagger deg, så får ikke du se bildene om de er ikke offentlig. Dette var mulig før, men ikke nå... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan du ha blitt tagget i et bilde som er i et album du ikke har tilgang til? Hvis den som tagget deg har en mappe som kun familien kan se f.eks Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Det vet jeg jo ikke, men kan hende Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Går det an å kontakte FB angående dette på noen måte? Finner hverken en e-postadresse eller noe kontaktskjema. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 har du prøvd hjelpesenteret på facebook før du stiller alle spørsmål her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå