internet wizard Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 er det muilg og se en stream av insider på nett i kveld? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bump, noen som vet om en torrent? Vil se denne men er ikke aktuelt å betale for webtv.... 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bump, noen som vet om en torrent? Vil se denne men er ikke aktuelt å betale for webtv.... *host* Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mener det var lov å snakke om slikt så lenge man ikke lenket til noe 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan man kan svare på spørsmålet «noen som vet om en torrent» uten å linke dit. Svar som «du finner den på Pirate Bay» er jo det samme, og hadde blitt fjernet deretter. Hvis dere er villige til å betale hele 39 kroner får dere sett programmet her. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Beklager så mye for å stjele tråden. Synes ikke det var vits å starte en ny en, da jeg skal stille nesten det samme spørsmålet: Vet dere når Insider går i reprise på TV? Var helt sikker på at det var i dag det skulle gå ... 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Insider går i reprise på søndag. Vet ikke om det går på TVNorge eller Max da. Forøvrig en pussig type denne Erik Fallo. Minnet meg veldig om foreleseren jeg har i sosiologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå