smort1 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Før avreise! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Der var jeg også for noen år siden fint der! Fint flybilde:) Syntes det er så mange spennende motiver på flyplasser....skulle bare hatt litt bedre tid der av og til.... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kunne tenkt meg forgrunnen litt lysere, men eller et godt bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Der var jeg også for noen år siden fint der! Fint flybilde:) Syntes det er så mange spennende motiver på flyplasser....skulle bare hatt litt bedre tid der av og til.... Takker Solvip! Helt enig, skulle tatt seg en hel dag med bare fotografering på en flyplass (iallefall på en større).... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Kunne tenkt meg forgrunnen litt lysere, men eller et godt bilde Takker wasco! Fulgte tanken din og la inn en V2 med lysere forgrunn.... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kunne tenkt meg forgrunnen litt lysere, men eller et godt bildeTakker wasco! Fulgte tanken din og la inn en V2 med lysere forgrunn.... Likte V2 bedre ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg