jungeltull Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 hei. jeg kunne tenke meg å oppgradere recer sykkelen min. og tenker på å kjøpe meg nytt hjulsett. men jeg aner ikke hvilken type jeg skal kjøpe. jeg sykler kun et ritt i året, og det er bergen-voss. men prøver å trene en del på sykkel i forkant og etter rittet. planen er å ha samme hjulsett for selve rittet og trening. prisen tenker jeg er max 5000 kr. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 hei. jeg kunne tenke meg å oppgradere recer sykkelen min. og tenker på å kjøpe meg nytt hjulsett. men jeg aner ikke hvilken type jeg skal kjøpe. jeg sykler kun et ritt i året, og det er bergen-voss. men prøver å trene en del på sykkel i forkant og etter rittet. planen er å ha samme hjulsett for selve rittet og trening. prisen tenker jeg er max 5000 kr. Du kan vurdere å bestille noen håndlagde hjul fra Runde Hjul el. lignende, alternativt ville jeg kikket på mavic ksyrium elite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå