Gå til innhold

BK: Broen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg opplever bildet er alt som befinner seg over brua uinteressant og bidrar bare til å trekke blikket i alle retninger. Det som virkelig har interesse er den isen som slynger seg igjennom buen. Foreslår derfor å kutte helt ned til det øvre bordet på gjerdet til venstre.

Takker.Har kappet en 6-7cm av toppen...min mening er att bildet da ble noe stramt???Men ser da godt hva du mener;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

snipsnap

Takker.Har kappet en 6-7cm av toppen...min mening er att bildet da ble noe stramt???Men ser da godt hva du mener;)

Stramt er godt for å si det litt flåsete, men den horisontalen som toppen av brua utgjør, gjør at bildet deles og blikket finner ikke ro til å konsentrere seg om den delen av bildet hvor det gode motivet er. Hvis ikke det som befinner seg over og bak brua skal tjene som ren dokumentasjon, så har den ingen annen funksjon enn å villede og forstyrre. Det er slik jeg leser bildet, uten at jeg påstår at det er den eneste fasiten her :yes:

Lenke til kommentar

snipsnap

Stramt er godt for å si det litt flåsete, men den horisontalen som toppen av brua utgjør, gjør at bildet deles og blikket finner ikke ro til å konsentrere seg om den delen av bildet hvor det gode motivet er. Hvis ikke det som befinner seg over og bak brua skal tjene som ren dokumentasjon, så har den ingen annen funksjon enn å villede og forstyrre. Det er slik jeg leser bildet, uten at jeg påstår at det er den eneste fasiten her :yes:

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...