VoltMoon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan laster jeg ned demoen????? jeg trykker på download så blir jeg redigert til linken nedenfor! MEN HVORDAN LASTER JEG NED DEMOEN????? http://reckoning.amalur.com/r/exclusive-offers/reckoning-and-mass-effect-3#me3-details Det står Download the Reckoning Demo on January 17, 2012 men får ikke lastet det ned! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg tipper du må opprette en konto før du får lastet ned noe. Create Account øverst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Du må laste den ned via Origin. Origin kan du skaffe deg her. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Blir vel nødt til å krype til korset og laste ned Origin.. *host* torrent. Edit; Demoen skal jo visst nok komme ut på Steam i dag òg, da. Endret 17. januar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvorfor skal demoen komme til Steam når full versjonen ikke gjør det? For det er vel et EA spill dette? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Vet ikke? Står på nettsiden til spillet at det kommer på steam. EDIT; Laster ned på steam nå, jeg. Endret 17. januar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
VoltMoon Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 takk gutter, jenter og forum monsters! Det var dårlig med nedlastinginformasjon på hjemmesiden deres! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvorfor skal demoen komme til Steam når full versjonen ikke gjør det? For det er vel et EA spill dette? Er (endå) ikkje alle EA-spel som er Origin-eksklusive, berre dei med mest krutt i (BF3, ME3...). Så både spelet og demoen er på Steam. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det var... Sååååå skuffende. Herregud. Nå ble jeg skikkelig lei meg, hadde gleda meg såå mye. ;__; Lenke til kommentar
slarur Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Fekk ikkje spelt det eingang eg. Cinematics virka ikkje og subtitles stacka seg. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Slarur. Jeg hadde samme problemet. Slå av post processing så funker det. Forøvrig syns jeg starten var ganske dritt, liker ikke spill som har lagt inn små passasjer man må bevege seg gjennom spesiellt etter nettopp å ha spilt Skyrim i en måned. Ikke veldig imponert over stemmeskuespillet heller. Det føltes ut som en konsollport mer enn en del andre spill jeg har spilt i det siste. Men etterhvert så ble jeg litt mer positiv, det fatesystemet var ikke så aller verst. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spillet gir et ganske så godt førsteinntryk. Koble det til stor skjerm via PC, og bruker xbo controller. Sammenligner med PS3 verjsonen og det er ingen tvil om hvilken versjon som ser best ut. Ser flere sier det er bug i pc versjonen men jeg har ikke merket det enda. Har bestilt det på CDON. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå