Gå til innhold

BK: Turtle Money Rabbit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen og konseptet er morsomt og bra, men tror det er forbedringspotensiale her. For eksempel tok det litt tid før jeg så hva som skjedde i bildet - det er noe som jeg tror en som ser på bildet bør opfatte umiddelbart. Underlaget og lyssettingen med kraftige slagskygger stjeler mye av den oppmerksomheten som det egentlige innholdet burde hatt. Renere underlag og en annen bruk av lyset tror jeg vil hjelpe her, og kanskje en litt annen kameravinkel også kan gjøre innholdet mer tydelig. Tror dette blir veldig bra når alt sitter.

Lenke til kommentar

Skulle til å skrive lit lengde her, men ser at tjernshaugen veldig godt har oppsummert også mitt førsteinntrykk. Ville muligens også brettet litt anderledes slik at det klarere fremgår at det er penger som spretter undt her..I hovedregel pleier jeg også å forsøke unngå å klippe et element i kanten av bildet. Jeg pleier da evt la flrer være klippet av kanten slik at det fremstår som mindre tifeldig. Er en vanskelig balansegang over hvor mange man bør ha før man kan la et antall være delt av bildekanten, men dette ser man gjerne selv ved å forsøke.

Stort potensiale til en god ide og et kult bilde dette, men personlig synes jeg det altså mangler litt....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tusen takk for innspill! Det var akkurat slike tilbakemeldinger jeg ønsket. Angående brettingen er det vanskelig for meg å gjøre noe annerledes, da jeg ikke er noen origamiekspert.

Det eneste jeg lurer på nå er om skilpadden er tydelig nok, ser dere at det er en skilpadde uten problemer, eller bør jeg lage en annen variant?

Lenke til kommentar

Tusen takk for innspill! Det var akkurat slike tilbakemeldinger jeg ønsket. Angående brettingen er det vanskelig for meg å gjøre noe annerledes, da jeg ikke er noen origamiekspert.

Det eneste jeg lurer på nå er om skilpadden er tydelig nok, ser dere at det er en skilpadde uten problemer, eller bør jeg lage en annen variant?

Tydeligheten på skilpaddene tror jeg blir bedrer seg betraktelig med å gjøre noe med det som allerede er nevnt om lyssettingen. Det jeg hadde mest problemer med å oppfatte var kaninene fordi de druknet i slagskygge. Mindre høylys på skilpadder - mindre slagskygge på kaniner.

Fixer du det tror jeg brettingen er helt ok som den er :yes:

Endret av Tjernshaugen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...